YorinFm was echt gewoon 24/7 pure fap fap fapquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij (Het nieuwe) YorinFM heb ik vrij weinig meegekregen van Frank Jensen
Rudyquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mis Rudy en Marijke, beste radioduo ever
Al het leuke van 3fm wordt langzamerhand subtiel vervangen door popiejopie crapquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat een retorische vraag?
Zo nee: Ja. Volgens mij is ie weer lasser.
wat doet ie tegenwoordig..!?!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:11 schreef Pino112 het volgende:
TT![]()
![]()
.
Rudy is jarig btw over 50 minuten.
Rudy had 3voor12 moeten doen. Ik merk een sterk smaakverschil tussen ons beiden...quote:
Rudyquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mis Rudy en Marijke, beste radioduo ever
Daarom.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef IPA het volgende:
Waarom draait Giel iedere ochtend en geen 1 graveyard shift?
Jouw huis wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
sry maar ik snap t niet
is de huis al op slot?
omdat Giel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef IPA het volgende:
Als je dat niet begrijpt...quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
sry maar ik snap t niet
is de huis al op slot?
jullie vinden iedereen wel een held he ..quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Rudy
Rudy op de festivals
Godsamme wat een held is dat.
Nee man. maandag pas.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
sry maar ik snap t niet
is de huis al op slot?
DIT. EN. NIKS. MEER. DAN. DIT.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Rudy had 3voor12 moeten doen. Ik merk een sterk smaakverschil tussen ons beiden...
Staat in zijn contractquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef IPA het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Rudy had 3voor12 moeten doen. Ik merk een sterk smaakverschil tussen ons beiden...
Roos vinden we gewoon kut hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
jullie vinden iedereen wel een held he ..grappig en schattig
Still haven't found.. daar lijkt het pquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Some kind of beautiful bedoel je....niet van U2.
Omdat Giel met zn ochtendshow gewoon zijn vaste publiek blijft trekken. Denk gewoon puur voor de luistercijfers, als het vaste Giel publiek de radio op 3 zet 's ochtends grote kans dat ze de rest van de dag blijven hangen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef IPA het volgende:
nop ik bedoel wel degelijk U2quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Some kind of beautiful bedoel je....niet van U2.
Ik schijt op Giel en Sander Lquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ja dan komt Jeroen van Inkelquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Als er iemand komt te overlijden in het Glazen Huis. Komt er dan een vervangende DJ?
Wist niet dat Giel zo'n sleutelrol had... Ik vind Gerard leuker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Omdat Giel met zn ochtendshow gewoon zijn vaste publiek blijft trekken. Denk gewoon puur voor de luistercijfers, als het vaste Giel publiek de radio op 3 zet 's ochtends grote kans dat ze de rest van de dag blijven hangen.
Ik heb net Frank Dane en Roosmarijn de grond in gestampt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:15 schreef IPA het volgende:
[..]
Wist niet dat Giel zo'n sleutelrol had... Ik vind Gerard leuker.
Ik niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:15 schreef IPA het volgende:
[..]
Wist niet dat Giel zo'n sleutelrol had... Ik vind Gerard leuker.
Ah nice, al 7 plekken gestegen tov vanochtend.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Nee, dan gaan ze een krans kopen van het geld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Als er iemand komt te overlijden in het Glazen Huis. Komt er dan een vervangende DJ?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah nice, al 7 plekken gestegen tov vanochtend.
en je luistert dagelijks naar 3fm ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb net Frank Dane en Roosmarijn de grond in gestampt.
Verder vind ik Herman Hofman, Wijnand Speelman en Domien Verschuuren kut.
Dus niet iedereen he!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
Domien noteert een nieuwe guilty pleasure
Ja, wel minder dat vroeger maar ik ken de hele programmering uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
en je luistert dagelijks naar 3fm ?
Domien!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
Domien noteert een nieuwe guilty pleasure
IK HEB GVD GEEN EENS ALCOHOL IN HUIS WTF!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef tralalala het volgende:
Op naar de tweede fles wijn
*bier is op
ja, dat verwachte ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik had wel verwacht dat ze Domien ook een keer in het Huis zouden schuiven.... maar hij lijkt er toch telkens naast te pissen in de pikorde
Hij staat niet op 3FMFan, dus dat zou maar zo kunnen ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef Againzender het volgende:
Wow, deze heb ik volgens mij nog nooit gehoord op 3FM!
Ik voel je broeder, ik voel je.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb net Frank Dane en Roosmarijn de grond in gestampt.
Verder vind ik Herman Hofman, Wijnand Speelman en Domien Verschuuren kut.
Dus niet iedereen he!
Nou dat dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
Door Tscheu La Ling uit Enschede? Dat is een ex-Ajacied.
moi!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef tralalala het volgende:
Niemand hier die vroeger luisterde naar YorinFm?
Dat is dus ook niet de reden dat ze er heen gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef Ame_thyst het volgende:
waarom gaan mensen naar het glazenhuis, als je de aandacht wil van Giel kan je em beter tweeten
ik ook niet gelukkigquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
IK HEB GVD GEEN EENS ALCOHOL IN HUIS WTF!!!!![]()
Gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik had wel verwacht dat ze Domien ook een keer in het Huis zouden schuiven.... maar hij lijkt er toch telkens naast te pissen in de pikorde
Hahahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef heloef het volgende:
Door Tscheu La Ling uit Enschede? Dat is een ex-Ajacied.
Mark in the Dark, Stenders enzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef tralalala het volgende:
Die vergat ik dan nog. Lieke Veld is ook wel kut. Raakbaar maar kut.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik voel je broeder, ik voel je.
Over kutDJs gesproken MIIIIIIIIIIIIREEENDAAAAAA...
Jep hier, tot 2005. Daarna overgestapt naar 3FM.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef tralalala het volgende:
Laat die nog maar een jaar of 2 vlieguren maken tussen 10 en 12.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Volgens het spoorboekje was dat ook de bedoeling, maar ik heb het veranderd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Michiel stond er niet. 'Alle drie' zonet.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is dus ook niet de reden dat ze er heen gaan.
Domien weegt nu al niks, die valt straks om joh..quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Dat is ze ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Miranda echt zo'n relizweefteef
Dat systeem is ook niet 100% betrouwbaar, veel platen die daar niet geregistreerd wordenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij staat niet op 3FMFan, dus dat zou maar zo kunnen ja.
Ik ben echt lang weg geweest bij 3fmquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Die vergat ik dan nog. Lieke Veld is ook wel kut. Raakbaar maar kut.
Omdat ze dan dus niet vanuit Dalet komen maar vanaf een CD/Spofietie/Youtube.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:19 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Dat systeem is ook niet 100% betrouwbaar, veel platen die daar niet geregistreerd worden
ze hebben je niet gemistquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:19 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik ben echt lang weg geweest bij 3fm
ja zeker welquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef tralalala het volgende:
Paul?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:19 schreef maily het volgende:
die gast telkens in beeld met zijn bril...
Ik ken al die jocks in opleiding.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:19 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik ben echt lang weg geweest bij 3fm
Frogertje was geweldig of wat dacht je van de motivatie preken van Arnie Oerlemansquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mooi was dat hè?
Jensen, Henk Westbroek, StendersSinterklaas, Bassie, Froger
Zeker wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef tralalala het volgende:
je hoeft in ieder geval geen geultjes te gravenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef Mascleta het volgende:
Een indoorcamping. Dat er ook serieus mensen zijn die daar heen gaan.
Wordt gelukkig wat aan gedaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef Stefanovich het volgende:
Ja er zijn ook weinig hotels in Enschede op dit moment dus als je wilt overnachten moet je haast wel naar die indoor-camping
Lol, al een demo ingestuurd? En al een rijbewijs?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken al die jocks in opleiding.
Omdat ik op hun plekken aas.
ik hoor emquote:
Arnie met zijn formatsquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Frogertje was geweldig of wat dacht je van de motivatie preken van Arnie Oerlemans
Frank deed altijd met Jan Paperazzi de vrijdagmiddag borrel geweldig was datquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeker wel.
Stenders, Jensen
Van Frank heb ik alleen bar weinig meegekregen destijds
Ochtendshow die af en toe overgenomen werd door Olav Molquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja zeker wel
oa jido met eddo en kidv, timur, stenders mark in the dark en frankie
dat waren nog eens tijden
quote:
Een collega van mij zit in de DJ opleiding, dus die is nu elke week bezig met het naar binnenwerken van mij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Lol, al een demo ingestuurd? En al een rijbewijs?
Dat was toen grote broer Robert er al de brui aan aan het geven wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Frank deed altijd met Jan Paperazzi de vrijdagmiddag borrel geweldig was dat
theo van gogh die gebeld werd door emile ratelband maar niet wist dat er werd meegeluisterdquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Frogertje was geweldig of wat dacht je van de motivatie preken van Arnie Oerlemans
Ik gaat zondag, met een kijkje achter de schermen er ook nog bij.quote:
ja of hij deed toen alleen van ma to do de showquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
Frank deed altijd met Jan Paperazzi de vrijdagmiddag borrel geweldig was dat
Dat was toen grote broer Robert er al de brui aan aan het geven was
Niet zo veelquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dus, hoe zit het met jullie zin in SR?
Dat komt dan nog wel als je hem hebt. Rijbewijsquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik heb geen rijbewijs, ik zie het hele nut van dat ding niet in.
Het is volgens mij een vereiste om bij 3fm te gaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Een collega van mij zit in de DJ opleiding, dus die is nu elke week bezig met het naar binnenwerken van mij.
Vandaag, morgen, donderdag, vrijdag tot een uur of 21:00, en daarna zondag, maandag en donderdag, vrijdag weer.quote:
de zin is er zekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kijk er nu al naar uit!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
En een auto.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat komt dan nog wel als je hem hebt. Rijbewijs.
Handrem trekken in de sneeuwquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat komt dan nog wel als je hem hebt. Rijbewijs.
Komt wel als je een baan wil hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
Schrijf het op z'n minst goed.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wil nog wel een keer naar Enschedé toe... Maar eigenlijk vind ik het jammer dat ik twee jaar geleden niet gegaan ben.
Staat een verantwoording op de site van 3fm.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
Is er ooit als eens achterhaalt of er daadwerkelijk wat gedaan wordt met dat geld wat er gedoneert wordt?
+1 maar eerst naar Kerstviering in de kerk van school. Daarna met zoonlief de stad in.quote:
Ze heeft een hele uitzending bij hem gedropt, moet goed komen. Of nou ja dat is de vraag nog maar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Het is volgens mij een vereiste om bij 3fm te gaanDus dat is het nut, maar misschien is je woonplaats een voordeel.
Vroeg ik me vanavond ook nog af... Is daar geen report van getoond?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
Is er ooit als eens achterhaalt of er daadwerkelijk wat gedaan wordt met dat geld wat er gedoneert wordt?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Komt wel als je een baan wil hebben
http://denater.wordpress.(...)-en-democratie-sr12/quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
Internet!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij via TV? Via de stream is het langer, max een minuutje volgens mij.
Ja, wordt allemaal in de fik gestoken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
Ik heb dus nog 6 jaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Komt wel als je een baan wil hebben
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, wordt allemaal in de fik gestoken.
Het grote geheim van 3FM: Kinderen regelen de boel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dat "Veenstra" bovenop die koptelefoonalsof het door een kind van 5 geschreven en opgeplakt is
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Johan Derksen als slaapgast, vergeet Jan Kooijemans
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Bohemian Rapsody... maar dan in de Muppetversie aub
De strijd tegen die ziekte hebben ze bij SR nog niet eerder gehad, hoor.quote:
ja die is tofquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Bohemian Rapsody... maar dan in de Muppetversie aub
Staat er ook dat ze medewerkers van dat geld betalen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Staat een verantwoording op de site van 3fm.
Ik heb dat stukje eens na zitten doen op een bankje in Central Park in NY... daar zijn filmpjes van gemaaktquote:
Als alles is afbetaald van het evenement en de salarissen van de DJ's en na een winst percentage van 3FM, gaat alles naar het Rode Kruis.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
quote:
Frans Bauer - Heb je even voor mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef Ame_thyst het volgende:
wat gaat de nieuwe bouncer worden? een oudje?
quote:
Die hebben wij een groot aantal jaren geleden gespeeld bij de muziekvereniging, gek werd ik er vanquote:
Ik hoop Lightning Bolt of Wallpaper.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef Ame_thyst het volgende:
wat gaat de nieuwe bouncer worden? een oudje?
Hij laat ook geen nummers zien die gedraaid worden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Volgens het spoorboekje was dat ook de bedoeling, maar ik heb het veranderd.
Dat is gaafquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje eens na zitten doen op een bankje in Central Park in NY... daar zijn filmpjes van gemaakt
Te oud alquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik hoop Lightning Bolt of Wallpaper.
Wallpaper heeft een hele goede kans... denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
no wai joséquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Echt geweldig ja. Heel erg leuk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef Qunix het volgende:
Wel leuk dat 3FM zijn eigen topic reeks heeft.
Al een tijdjequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef Qunix het volgende:
Wel leuk dat 3FM zijn eigen topic reeks heeft.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Echt geweldig ja. Heel erg leuk.
Dat dacht ik bij Ode to the Bouncer ook...quote:
Lightning Bolt vind ik zo'n zeurplaat. Nah.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb het uitgesteld... maar dan nu toch maar seizoensfinale van Dexter kijkenspannend
doeiii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live ook erg tofquote:
Icona Pop of Will.I.Amquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik hoop en denk I Love It
Al hoop ik nog meer op een spontanere
Ik ook, maar ik vond 'm ook stom als anthem, omdat 'ie al zo oud was... Daaromquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij Ode to the Bouncer ook...
Het zonnetje in huis en tevens mijn grootste fan is er ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Echt geweldig ja. Heel erg leuk.
wutquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef Evertjan het volgende:
hey mensen ik wil wat respect in de topic he!
[ [url=
http://imgon.net/di-GWR7.gif]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Het zonnetje in huis en tevens mijn grootste fan is er ook
Dit jaar wordt het waarschijnlijk Icona Pop.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij Ode to the Bouncer ook...
Ik moest zo hard lachen toen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef Evertjan het volgende:
hey mensen ik wil wat respect in de topic he!
[ afbeelding ]
Dat is niet bepaald een "laten we met een plein vol mensen gaan springen" idd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lightning Bolt vind ik zo'n zeurplaat. Nah.
Moet je minder radio luisteren. Heb je daar minder last van. Das echt een opluchting. Ik heb een half jaar onder een steen gelegen als het gaat om nieuwe muziek en nog steeds worden die ouwe plaatjes grijs gedraaid.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vond 'm ook stom als anthem, omdat 'ie al zo oud was... Daarom
Sta je wel klaar?.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |