Lol, al een demo ingestuurd? En al een rijbewijs?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken al die jocks in opleiding.
Omdat ik op hun plekken aas.
ik hoor emquote:
Arnie met zijn formatsquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Frogertje was geweldig of wat dacht je van de motivatie preken van Arnie Oerlemans
Frank deed altijd met Jan Paperazzi de vrijdagmiddag borrel geweldig was datquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeker wel.
Stenders, Jensen
Van Frank heb ik alleen bar weinig meegekregen destijds
Ochtendshow die af en toe overgenomen werd door Olav Molquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja zeker wel
oa jido met eddo en kidv, timur, stenders mark in the dark en frankie
dat waren nog eens tijden
quote:
Een collega van mij zit in de DJ opleiding, dus die is nu elke week bezig met het naar binnenwerken van mij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Lol, al een demo ingestuurd? En al een rijbewijs?
Dat was toen grote broer Robert er al de brui aan aan het geven wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Frank deed altijd met Jan Paperazzi de vrijdagmiddag borrel geweldig was dat
theo van gogh die gebeld werd door emile ratelband maar niet wist dat er werd meegeluisterdquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Frogertje was geweldig of wat dacht je van de motivatie preken van Arnie Oerlemans
Ik gaat zondag, met een kijkje achter de schermen er ook nog bij.quote:
ja of hij deed toen alleen van ma to do de showquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
Frank deed altijd met Jan Paperazzi de vrijdagmiddag borrel geweldig was dat
Dat was toen grote broer Robert er al de brui aan aan het geven was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |