Niet zo veelquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dus, hoe zit het met jullie zin in SR?
Dat komt dan nog wel als je hem hebt. Rijbewijsquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik heb geen rijbewijs, ik zie het hele nut van dat ding niet in.
Het is volgens mij een vereiste om bij 3fm te gaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Een collega van mij zit in de DJ opleiding, dus die is nu elke week bezig met het naar binnenwerken van mij.
Vandaag, morgen, donderdag, vrijdag tot een uur of 21:00, en daarna zondag, maandag en donderdag, vrijdag weer.quote:
de zin is er zekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kijk er nu al naar uit!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
En een auto.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat komt dan nog wel als je hem hebt. Rijbewijs.
Handrem trekken in de sneeuwquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat komt dan nog wel als je hem hebt. Rijbewijs.
Komt wel als je een baan wil hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
Schrijf het op z'n minst goed.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wil nog wel een keer naar Enschedé toe... Maar eigenlijk vind ik het jammer dat ik twee jaar geleden niet gegaan ben.
Staat een verantwoording op de site van 3fm.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
Is er ooit als eens achterhaalt of er daadwerkelijk wat gedaan wordt met dat geld wat er gedoneert wordt?
+1 maar eerst naar Kerstviering in de kerk van school. Daarna met zoonlief de stad in.quote:
Ze heeft een hele uitzending bij hem gedropt, moet goed komen. Of nou ja dat is de vraag nog maar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Het is volgens mij een vereiste om bij 3fm te gaanDus dat is het nut, maar misschien is je woonplaats een voordeel.
Vroeg ik me vanavond ook nog af... Is daar geen report van getoond?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
Is er ooit als eens achterhaalt of er daadwerkelijk wat gedaan wordt met dat geld wat er gedoneert wordt?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Komt wel als je een baan wil hebben
http://denater.wordpress.(...)-en-democratie-sr12/quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
Internet!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij via TV? Via de stream is het langer, max een minuutje volgens mij.
Ja, wordt allemaal in de fik gestoken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
Ik heb dus nog 6 jaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Komt wel als je een baan wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |