Frank Dane is een baas. Bij 3FM kon die eindelijk eens lekker los gaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ie totaal niet bij 3FM past eigenlijk.
En de tieners van nu staan dan als hysterische huismoeders in de rij voor een kaartje als ze weer bij elkaar komen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
One Direction is over vijftien jaar ook een guilty pleasure voor bepaalde dertigers![]()
Ik had 'm eens aan de telefoon in z'n programma, we hadden het gezellig. :pquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jammer hoor hij was echt grappig!
Bij YorinFM niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Frank Dane is een baas. Bij 3FM kon die eindelijk eens lekker los gaan
Is die weg?!quote:
Heb geen zin om te rekenen maar ik kom uit 1988 en voor dat bouwjaar was Backstreetboys echt tofquote:
Bij (Het nieuwe) YorinFM heb ik vrij weinig meegekregen van Frank Jensenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij YorinFM niet?
Yorin was echt de beste zender ooit.
wat precies niet?quote:
Als ze niet al omas zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
En de tieners van nu staan dan als hysterische huismoeders in de rij voor een kaartje als ze weer bij elkaar komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |