Pino heeft daar vast antwoord opquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef PG18 het volgende:
Wat hebben die brievenbusfoto's voor toegevoegde waarde eigenlijk?
Zie de OP.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik heb digitale tv van Ziggo. Waar ergens kan ik SR12 live kijken?
kanaal 13quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nr 13quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
13.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef IPA het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. Ik ken je niet, maar ik mag je.
Niks is slechter dan Bieberquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:53 schreef Moody het volgende:
1 direction.....nog slechter dan Bieber.
Nietusquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:53 schreef Moody het volgende:
1 direction.....nog slechter dan Bieber.
Pas elf uurquote:
En dan neemt de meest begeerde van het stel een vriendin, okee het is Taylor Swift maar toch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:53 schreef tralalala het volgende:
One Direction kan wel lekker losgaan op al die jonge chickies
Ongeloofeloosquote:
Taylor Swift heeft een mooi kopje, maar dat lichaam..quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan neemt de meest begeerde van het stel een vriendin, okee het is Taylor Swift maar toch.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef DaMook het volgende:
Ik ga, heel fout, hawaii five o kijken.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Stefanovich het volgende:
GOAAAAAAAAAAAALLLLLLLL ----->>> THE SAINTS ARE COMMING! ---> EN DE DOELPUNTEN MAKER IS BLAISEEEEEEEEEEEEEE --->>> NKUFOOOOOOOOOOOOO --->>> DANKJEWEL ALSJEBLIEFT OALWEWIEF!!!
Dank jequote:
Net zoals in de jaren tachtig toen ze allemaal geilde op George Michael.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef De_Nater het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat ze geen homofielen zijn... Dan zitten al die meiden te slijmen op onbereikbare mensjes...
KOEKOEK GOAAAAAAAAAAAAL ATLETIIIIIIIIIIIIIquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Stefanovich het volgende:
GOAAAAAAAAAAAALLLLLLLL ----->>> THE SAINTS ARE COMMING! ---> EN DE DOELPUNTEN MAKER IS BLAISEEEEEEEEEEEEEE --->>> NKUFOOOOOOOOOOOOO --->>> DANKJEWEL ALSJEBLIEFT OALWEWIEF HOAL EM STIEF!!!
Vreselijk vind ik dat!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Stefanovich het volgende:
GOAAAAAAAAAAAALLLLLLLL ----->>> THE SAINTS ARE COMMING! ---> EN DE DOELPUNTEN MAKER IS BLAISEEEEEEEEEEEEEE --->>> NKUFOOOOOOOOOOOOO --->>> DANKJEWEL ALSJEBLIEFT OALWEWIEF!!!
Heimwee naar Kufoquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Stefanovich het volgende:
GOAAAAAAAAAAAALLLLLLLL ----->>> THE SAINTS ARE COMMING! ---> EN DE DOELPUNTEN MAKER IS BLAISEEEEEEEEEEEEEE --->>> NKUFOOOOOOOOOOOOO --->>> DANKJEWEL ALSJEBLIEFT OALWEWIEF HOAL EM STIEF!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanvrager had maar driekwart cent gegeven.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:56 schreef PG18 het volgende:
Ligt Giel al op bed?Die gaat tot 02:00 nergens heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt Giel al op bed?Hij staat bij de brievenbus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
Ligt Giel al op bed?Haten op GielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat 'dankjewel' bij Twente is zeer ergerlijk inderdaad.
Beter dan je spelers uitfluitenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het slaat ook gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nielson verkoopt meer platen geloof ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Douwe Bob... ik ben het nog steeds niet eens met deze winnaar.
quote:
JIJ SNAPT HET! 7 seizoenen 114 goals HELDquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
N'Kufo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben dan wel voor Ajax, maar wat een vent was dat.
Die is er sinds een paar dagen, en is idd eenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:58 schreef De_Nater het volgende:
Merry Kipmas(ik luister weer sinds tijden naar 3fm en reclames...)
Terecht ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nielson verkoopt meer platen geloof ik.
Ik was voor Wykequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nielson verkoopt meer platen geloof ik.
's nachts.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:59 schreef IPA het volgende:
Zijn er normaal niet iets meer gesprekjes met zatte luitjes bij de brievenbus? Dat levert altijd pracht-tv op.
Komt over een paar uur wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:59 schreef IPA het volgende:
Zijn er normaal niet iets meer gesprekjes met zatte luitjes bij de brievenbus? Dat levert altijd pracht-tv op.
10 overquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hh van uitzending toen straks is 23.00 of 23.10?
Tijdens de Graveyard gaat dat echt loskomen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:59 schreef IPA het volgende:
Jawel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij belt de chinees en dna gata ie straks stiekem net als do naar achterquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Michiel en Frans bellen met Maris.
Tell me... ik heb het nooit begrepen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel.
Als je weet waar het vandaan komt, kun je er mee leven
txquote:
Doquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij belt de chinees en dna gata ie straks stiekem net als do naar achter
En die mag van de mediawet niet op TeeVee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is alleen op tv te horen omdat er reclame is op de radio
ah natuurlijk, blijkbaar hebben ze daar maar keus uit 1 nummerquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is alleen op tv te horen omdat er reclame is op de radio
Och, dat was meesterlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
Om alvast in de stemming voor de graveyard:
die is al geweestquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
De geit is gemolken! Ik herhaal: De geit is gemolken!
BROEK UIT TETTEN BLOOTquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:02 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Och, dat was meesterlijkAl was dat momentje met die Belgen ook errog leuk! (helaasch dit jaar niet meer)
Gewoon een playlist die ze aanzetten zodra ze de reclame begint.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ah natuurlijk, blijkbaar hebben ze daar maar keus uit 1 nummer
Geniaal was dat jaquote:
Op KPN kanaal 29 zag ik een soort Belgische Serious Request net? Music For Life van Studio Brussel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:02 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Och, dat was meesterlijkAl was dat momentje met die Belgen ook errog leuk! (helaasch dit jaar niet meer)
Die ja, ik was 'm vergeten...quote:
Moeten ze die nog ff op shuffle zettenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon een playlist die ze aanzetten zodra ze de reclame begint.
twitter:FrankDane twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 19:34:55@gerardekdom Deze week weer eens een happy eten samen? reageer retweet
Wolfrolf!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:05 schreef Ties02 het volgende:
Deze had iemand hier aangevraagd toch?!
Nee dat was I Want It That Way.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:05 schreef Ties02 het volgende:
quote:
I want it that way dacht ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:05 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben zo blij dat ie opgerot is naar dat tyfus 538quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:05 schreef Evertjan het volgende:
twitter:FrankDane twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 19:34:55@gerardekdom Deze week weer eens een happy eten samen? reageer retweet
Die had toch een frankfare twee jaar terug voor de DJ's hun deur gezet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:05 schreef Evertjan het volgende:
Hij kan niks zonder Marisquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom heeft frans eilk een begeleidende band nodig?
Ik vraag me nog steeds af waarom ie vertrokken is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ie opgerot is naar dat tyfus 538
Dat was wel een goede actie.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef themole het volgende:
[..]
Die had toch een frankfare twee jaar terug voor de DJ's hun deur gezet.
Dat was het enige toffe van zijn kantquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef themole het volgende:
[..]
Vorig jaar volgens mij zelfs.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef themole het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen!
Ome Geerquote:
Omdat ie totaal niet bij 3FM past eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom ie vertrokken is.
Nog niet. Is ze cute?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef miieejj het volgende:
[..]
heb je het kindje gezien van a.j ?!
Hoezo? Toen was dat nummer gewoon tof voor elke jongen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ooit het idee gehad om deze clip na te doen bij een Playbackshow op school
Dan was mijn coming out ook verder niet meer nodig geweest
jammer hoor hij was echt grappig!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ie totaal niet bij 3FM past eigenlijk.
Lieke Veld toch?quote:
bij 538 verdiende hij meer ofzo..quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom ie vertrokken is.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef Evertjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Frank Dane is een baas. Bij 3FM kon die eindelijk eens lekker los gaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ie totaal niet bij 3FM past eigenlijk.
En de tieners van nu staan dan als hysterische huismoeders in de rij voor een kaartje als ze weer bij elkaar komen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
One Direction is over vijftien jaar ook een guilty pleasure voor bepaalde dertigers![]()
Ik had 'm eens aan de telefoon in z'n programma, we hadden het gezellig. :pquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jammer hoor hij was echt grappig!
Bij YorinFM niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Frank Dane is een baas. Bij 3FM kon die eindelijk eens lekker los gaan
Is die weg?!quote:
Heb geen zin om te rekenen maar ik kom uit 1988 en voor dat bouwjaar was Backstreetboys echt tofquote:
Bij (Het nieuwe) YorinFM heb ik vrij weinig meegekregen van Frank Jensenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij YorinFM niet?
Yorin was echt de beste zender ooit.
wat precies niet?quote:
Als ze niet al omas zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
En de tieners van nu staan dan als hysterische huismoeders in de rij voor een kaartje als ze weer bij elkaar komen.
Als 6 maanden ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |