Die had toch een frankfare twee jaar terug voor de DJ's hun deur gezet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:05 schreef Evertjan het volgende:
twitter:FrankDane twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 19:34:55@gerardekdom Deze week weer eens een happy eten samen? reageer retweet
Hij kan niks zonder Marisquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom heeft frans eilk een begeleidende band nodig?
Ik vraag me nog steeds af waarom ie vertrokken is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ie opgerot is naar dat tyfus 538
Dat was wel een goede actie.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef themole het volgende:
[..]
Die had toch een frankfare twee jaar terug voor de DJ's hun deur gezet.
Dat was het enige toffe van zijn kantquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef themole het volgende:
[..]
Vorig jaar volgens mij zelfs.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef themole het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen!
Ome Geerquote:
Omdat ie totaal niet bij 3FM past eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom ie vertrokken is.
Nog niet. Is ze cute?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef miieejj het volgende:
[..]
heb je het kindje gezien van a.j ?!
Hoezo? Toen was dat nummer gewoon tof voor elke jongen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ooit het idee gehad om deze clip na te doen bij een Playbackshow op school
Dan was mijn coming out ook verder niet meer nodig geweest
jammer hoor hij was echt grappig!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ie totaal niet bij 3FM past eigenlijk.
Lieke Veld toch?quote:
bij 538 verdiende hij meer ofzo..quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom ie vertrokken is.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef Evertjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |