Net zoals in de jaren tachtig toen ze allemaal geilde op George Michael.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef De_Nater het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat ze geen homofielen zijn... Dan zitten al die meiden te slijmen op onbereikbare mensjes...
KOEKOEK GOAAAAAAAAAAAAL ATLETIIIIIIIIIIIIIquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Stefanovich het volgende:
GOAAAAAAAAAAAALLLLLLLL ----->>> THE SAINTS ARE COMMING! ---> EN DE DOELPUNTEN MAKER IS BLAISEEEEEEEEEEEEEE --->>> NKUFOOOOOOOOOOOOO --->>> DANKJEWEL ALSJEBLIEFT OALWEWIEF HOAL EM STIEF!!!
Vreselijk vind ik dat!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Stefanovich het volgende:
GOAAAAAAAAAAAALLLLLLLL ----->>> THE SAINTS ARE COMMING! ---> EN DE DOELPUNTEN MAKER IS BLAISEEEEEEEEEEEEEE --->>> NKUFOOOOOOOOOOOOO --->>> DANKJEWEL ALSJEBLIEFT OALWEWIEF!!!
Heimwee naar Kufoquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Stefanovich het volgende:
GOAAAAAAAAAAAALLLLLLLL ----->>> THE SAINTS ARE COMMING! ---> EN DE DOELPUNTEN MAKER IS BLAISEEEEEEEEEEEEEE --->>> NKUFOOOOOOOOOOOOO --->>> DANKJEWEL ALSJEBLIEFT OALWEWIEF HOAL EM STIEF!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanvrager had maar driekwart cent gegeven.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:56 schreef PG18 het volgende:
Ligt Giel al op bed?Die gaat tot 02:00 nergens heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt Giel al op bed?Hij staat bij de brievenbus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
Ligt Giel al op bed?Haten op GielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat 'dankjewel' bij Twente is zeer ergerlijk inderdaad.
Beter dan je spelers uitfluitenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het slaat ook gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nielson verkoopt meer platen geloof ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Douwe Bob... ik ben het nog steeds niet eens met deze winnaar.
quote:
JIJ SNAPT HET! 7 seizoenen 114 goals HELDquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
N'Kufo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben dan wel voor Ajax, maar wat een vent was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |