En die mag van de mediawet niet op TeeVee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is alleen op tv te horen omdat er reclame is op de radio
ah natuurlijk, blijkbaar hebben ze daar maar keus uit 1 nummerquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is alleen op tv te horen omdat er reclame is op de radio
Och, dat was meesterlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
Om alvast in de stemming voor de graveyard:
die is al geweestquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
De geit is gemolken! Ik herhaal: De geit is gemolken!
BROEK UIT TETTEN BLOOTquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:02 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Och, dat was meesterlijkAl was dat momentje met die Belgen ook errog leuk! (helaasch dit jaar niet meer)
Gewoon een playlist die ze aanzetten zodra ze de reclame begint.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ah natuurlijk, blijkbaar hebben ze daar maar keus uit 1 nummer
Geniaal was dat jaquote:
Op KPN kanaal 29 zag ik een soort Belgische Serious Request net? Music For Life van Studio Brussel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:02 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Och, dat was meesterlijkAl was dat momentje met die Belgen ook errog leuk! (helaasch dit jaar niet meer)
Die ja, ik was 'm vergeten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |