Die is er sinds een paar dagen, en is idd eenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:58 schreef De_Nater het volgende:
Merry Kipmas(ik luister weer sinds tijden naar 3fm en reclames...)
Terecht ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nielson verkoopt meer platen geloof ik.
Ik was voor Wykequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nielson verkoopt meer platen geloof ik.
's nachts.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:59 schreef IPA het volgende:
Zijn er normaal niet iets meer gesprekjes met zatte luitjes bij de brievenbus? Dat levert altijd pracht-tv op.
Komt over een paar uur wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:59 schreef IPA het volgende:
Zijn er normaal niet iets meer gesprekjes met zatte luitjes bij de brievenbus? Dat levert altijd pracht-tv op.
10 overquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hh van uitzending toen straks is 23.00 of 23.10?
Tijdens de Graveyard gaat dat echt loskomen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:59 schreef IPA het volgende:
Jawel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij belt de chinees en dna gata ie straks stiekem net als do naar achterquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Michiel en Frans bellen met Maris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |