Als alles is afbetaald van het evenement en de salarissen van de DJ's en na een winst percentage van 3FM, gaat alles naar het Rode Kruis.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
Is er ooit als eens achterhaalt of er daadwerkelijk wat gedaan wordt met dat geld wat er gedoneert wordt?
quote:
Frans Bauer - Heb je even voor mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef Ame_thyst het volgende:
wat gaat de nieuwe bouncer worden? een oudje?
quote:
Die hebben wij een groot aantal jaren geleden gespeeld bij de muziekvereniging, gek werd ik er vanquote:
Ik hoop Lightning Bolt of Wallpaper.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef Ame_thyst het volgende:
wat gaat de nieuwe bouncer worden? een oudje?
Hij laat ook geen nummers zien die gedraaid worden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Volgens het spoorboekje was dat ook de bedoeling, maar ik heb het veranderd.
Dat is gaafquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje eens na zitten doen op een bankje in Central Park in NY... daar zijn filmpjes van gemaakt
Te oud alquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik hoop Lightning Bolt of Wallpaper.
Wallpaper heeft een hele goede kans... denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
no wai joséquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Echt geweldig ja. Heel erg leuk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef Qunix het volgende:
Wel leuk dat 3FM zijn eigen topic reeks heeft.
Al een tijdjequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef Qunix het volgende:
Wel leuk dat 3FM zijn eigen topic reeks heeft.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Echt geweldig ja. Heel erg leuk.
Dat dacht ik bij Ode to the Bouncer ook...quote:
Lightning Bolt vind ik zo'n zeurplaat. Nah.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |