Ze heeft een hele uitzending bij hem gedropt, moet goed komen. Of nou ja dat is de vraag nog maar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Het is volgens mij een vereiste om bij 3fm te gaanDus dat is het nut, maar misschien is je woonplaats een voordeel.
Vroeg ik me vanavond ook nog af... Is daar geen report van getoond?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
Is er ooit als eens achterhaalt of er daadwerkelijk wat gedaan wordt met dat geld wat er gedoneert wordt?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Komt wel als je een baan wil hebben
http://denater.wordpress.(...)-en-democratie-sr12/quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
Is er ooit als eens achterhaalt of er daadwerkelijk wat gedaan wordt met dat geld wat er gedoneert wordt?
Internet!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij via TV? Via de stream is het langer, max een minuutje volgens mij.
Ja, wordt allemaal in de fik gestoken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
Ik heb dus nog 6 jaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Komt wel als je een baan wil hebben
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, wordt allemaal in de fik gestoken.
Het grote geheim van 3FM: Kinderen regelen de boel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dat "Veenstra" bovenop die koptelefoonalsof het door een kind van 5 geschreven en opgeplakt is
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Johan Derksen als slaapgast, vergeet Jan Kooijemans
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Bohemian Rapsody... maar dan in de Muppetversie aub
De strijd tegen die ziekte hebben ze bij SR nog niet eerder gehad, hoor.quote:
ja die is tofquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Bohemian Rapsody... maar dan in de Muppetversie aub
Staat er ook dat ze medewerkers van dat geld betalen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Staat een verantwoording op de site van 3fm.
Ik heb dat stukje eens na zitten doen op een bankje in Central Park in NY... daar zijn filmpjes van gemaaktquote:
Als alles is afbetaald van het evenement en de salarissen van de DJ's en na een winst percentage van 3FM, gaat alles naar het Rode Kruis.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
quote:
Frans Bauer - Heb je even voor mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef Ame_thyst het volgende:
wat gaat de nieuwe bouncer worden? een oudje?
quote:
Die hebben wij een groot aantal jaren geleden gespeeld bij de muziekvereniging, gek werd ik er vanquote:
Ik hoop Lightning Bolt of Wallpaper.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef Ame_thyst het volgende:
wat gaat de nieuwe bouncer worden? een oudje?
Hij laat ook geen nummers zien die gedraaid worden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Volgens het spoorboekje was dat ook de bedoeling, maar ik heb het veranderd.
Dat is gaafquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje eens na zitten doen op een bankje in Central Park in NY... daar zijn filmpjes van gemaakt
Te oud alquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik hoop Lightning Bolt of Wallpaper.
Wallpaper heeft een hele goede kans... denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
no wai joséquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Echt geweldig ja. Heel erg leuk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef Qunix het volgende:
Wel leuk dat 3FM zijn eigen topic reeks heeft.
Al een tijdjequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef Qunix het volgende:
Wel leuk dat 3FM zijn eigen topic reeks heeft.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Echt geweldig ja. Heel erg leuk.
Dat dacht ik bij Ode to the Bouncer ook...quote:
Lightning Bolt vind ik zo'n zeurplaat. Nah.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb het uitgesteld... maar dan nu toch maar seizoensfinale van Dexter kijkenspannend
doeiii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live ook erg tofquote:
Icona Pop of Will.I.Amquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik hoop en denk I Love It
Al hoop ik nog meer op een spontanere
Ik ook, maar ik vond 'm ook stom als anthem, omdat 'ie al zo oud was... Daaromquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij Ode to the Bouncer ook...
Het zonnetje in huis en tevens mijn grootste fan is er ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Echt geweldig ja. Heel erg leuk.
wutquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef Evertjan het volgende:
hey mensen ik wil wat respect in de topic he!
[ [url=
http://imgon.net/di-GWR7.gif]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Het zonnetje in huis en tevens mijn grootste fan is er ook
Dit jaar wordt het waarschijnlijk Icona Pop.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij Ode to the Bouncer ook...
Ik moest zo hard lachen toen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef Evertjan het volgende:
hey mensen ik wil wat respect in de topic he!
[ afbeelding ]
Dat is niet bepaald een "laten we met een plein vol mensen gaan springen" idd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lightning Bolt vind ik zo'n zeurplaat. Nah.
Moet je minder radio luisteren. Heb je daar minder last van. Das echt een opluchting. Ik heb een half jaar onder een steen gelegen als het gaat om nieuwe muziek en nog steeds worden die ouwe plaatjes grijs gedraaid.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vond 'm ook stom als anthem, omdat 'ie al zo oud was... Daarom
Sta je wel klaar?.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |