Ze heeft een hele uitzending bij hem gedropt, moet goed komen. Of nou ja dat is de vraag nog maar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Het is volgens mij een vereiste om bij 3fm te gaanDus dat is het nut, maar misschien is je woonplaats een voordeel.
Vroeg ik me vanavond ook nog af... Is daar geen report van getoond?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
Is er ooit als eens achterhaalt of er daadwerkelijk wat gedaan wordt met dat geld wat er gedoneert wordt?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Komt wel als je een baan wil hebben
http://denater.wordpress.(...)-en-democratie-sr12/quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
Is er ooit als eens achterhaalt of er daadwerkelijk wat gedaan wordt met dat geld wat er gedoneert wordt?
Internet!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij via TV? Via de stream is het langer, max een minuutje volgens mij.
Ja, wordt allemaal in de fik gestoken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
Ik heb dus nog 6 jaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Komt wel als je een baan wil hebben
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, wordt allemaal in de fik gestoken.
Het grote geheim van 3FM: Kinderen regelen de boel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dat "Veenstra" bovenop die koptelefoonalsof het door een kind van 5 geschreven en opgeplakt is
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Johan Derksen als slaapgast, vergeet Jan Kooijemans
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Bohemian Rapsody... maar dan in de Muppetversie aub
De strijd tegen die ziekte hebben ze bij SR nog niet eerder gehad, hoor.quote:
ja die is tofquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Bohemian Rapsody... maar dan in de Muppetversie aub
Staat er ook dat ze medewerkers van dat geld betalen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Staat een verantwoording op de site van 3fm.
Ik heb dat stukje eens na zitten doen op een bankje in Central Park in NY... daar zijn filmpjes van gemaaktquote:
Als alles is afbetaald van het evenement en de salarissen van de DJ's en na een winst percentage van 3FM, gaat alles naar het Rode Kruis.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef E.H. het volgende:
quote:
Frans Bauer - Heb je even voor mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef Ame_thyst het volgende:
wat gaat de nieuwe bouncer worden? een oudje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |