Klemtóón!!quote:
Ja hij straalt wel iets strengs uitquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Je vindt hem lekker ja?
Wel een van knapste Turken die ik ooit gezien, dat dan weer wel.
QFTquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:44 schreef De_Nater het volgende:
In de categorie: wat een lekkere foute plaat met vooral een foute clip.
Ja, hai.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, jij bent het._ Slecht wel dat ik dat niet door had.
Auquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil graag een Benny Benassi Goreng
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
met een Oelaloempia?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
quote:
staat wel hoog in de aanvraag top 10!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's al weer helemaal uit joh.
Echt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
staat wel hoog in de aanvraag top 10!
Wat sneller gaat steeds?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef Evertjan het volgende:
kent iemand nog die starship plaat die Veenstra wel eens draaiden in EW was een oud plaatje
Opbokken danquote:
quote:
En daarom ga je posten in een topic met in de titel: 3FM.quote:
Oppassen, dit mag je niet zeggen hier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zie het nut van de actie opzich ook niet, er is in afrika al sprake van overbevolking. Het klinkt misschien cru, maar kunnen ze dat gedoneerde geld misschien beter besteden aan onderwijs, dan om er voor te zorgen dat er nog meer bevolking bijkomt die met de levensstandaard daar toch niet te onderhouden valt?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef Evertjan het volgende:
kent iemand nog die starship plaat die Veenstra wel eens draaiden in EW was een oud plaatje
Ik ben het totaal met je eens hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zie het nut van de actie opzich ook niet, er is in afrika al sprake van overbevolking. Het klinkt misschien cru, maar kunnen ze dat gedoneerde geld misschien beter besteden aan onderwijs, dan om er voor te zorgen dat er nog meer bevolking bijkomt die met de levensstandaard daar toch niet te onderhouden valt?
Tuurlijk wel; Hoe dan ook betere toevoeging dan "3FMquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oppassen, dit mag je niet zeggen hier.
Ok , dan houd ik mn mond wat dat onderwerp betreft wel verder.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oppassen, dit mag je niet zeggen hier.
je wordt getrolled en je reageert er ook nog op. Welkom op het internetquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
En daarom ga je posten in een topic met in de titel: 3FM.
Wow echt wat een toevoeging ben jij.
We hadden ze gewoon niet zo moeten opjagen destijds. Mja. gebeurd is gebeurd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Moeten ze maar niet wonen in een woestijn en met zoveel mense ook, paupers.
3FM is kut, Beelen is kut. Zo snel mogelijk opdoeken die zwendel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
En daarom ga je posten in een topic met in de titel: 3FM.
Wow echt wat een toevoeging ben jij.
Topic al over geopend: SER / De zin en onzin van Serious Requestquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat post je ook alleen maar omdat het in Enschede is.
Ik blijf me verbazen over de domheid van sommige mensen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
je wordt getrolled en je reageert er ook nog op. Welkom op het internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |