Wat sneller gaat steeds?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef Evertjan het volgende:
kent iemand nog die starship plaat die Veenstra wel eens draaiden in EW was een oud plaatje
Opbokken danquote:
quote:
En daarom ga je posten in een topic met in de titel: 3FM.quote:
Oppassen, dit mag je niet zeggen hier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zie het nut van de actie opzich ook niet, er is in afrika al sprake van overbevolking. Het klinkt misschien cru, maar kunnen ze dat gedoneerde geld misschien beter besteden aan onderwijs, dan om er voor te zorgen dat er nog meer bevolking bijkomt die met de levensstandaard daar toch niet te onderhouden valt?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef Evertjan het volgende:
kent iemand nog die starship plaat die Veenstra wel eens draaiden in EW was een oud plaatje
Ik ben het totaal met je eens hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zie het nut van de actie opzich ook niet, er is in afrika al sprake van overbevolking. Het klinkt misschien cru, maar kunnen ze dat gedoneerde geld misschien beter besteden aan onderwijs, dan om er voor te zorgen dat er nog meer bevolking bijkomt die met de levensstandaard daar toch niet te onderhouden valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |