quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lex is wel Europees topscorer van Feyenoord hoor, een beetje meer respect is wel op zijn plaats.
Ik ben aan het solliciteren, wat denk jij...quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geeft het je voldoening, dat ze jou nodig hebben?
Denk 't wel manquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef Adames het volgende:
een DVD met slim case zal niet boven de 100 gram komen toch?
Met of zonder boekje?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef Adames het volgende:
Oh.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik ben aan het solliciteren, wat denk jij...
Neequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef Adames het volgende:
Jawel....quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kent Lex Schoenmakers werkelijk niet?
Tieten pics dan maar?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel....![]()
Laat maar, ik kan niet communiceren even
Dan niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef Adames het volgende:
[..]
gebrande dvd met lege slimcase, dus zonder boekje en zonder omslag
Alweer?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alweer?
Je zei alleen dat je verwijderd had. Kreeg niets van je.
Die van de EK topic?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nee dat was alleen ik in bavariajurkje, niet boeiend dus
wtfquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Adames het volgende:
omdat ik net geen reactie kreeg, post ik het eerdere liedje maar gewoon opnieuw
lijkt wel een jaarverzameling van Davy pics.
Die strakke?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar heeft hij wel in gestaan ja
Geef HD dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Adames het volgende:
ondertussen al zovaak gezienquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Adames het volgende:
De clip is een stuk beter dan het nummer welquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Adames het volgende:
elke keer als je even twijfelt of je uit wilt gaan, gewoon deze clip kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ondertussen al zovaak gezien
Fake HD man. Dus geen fap materiaal.quote:
Inderdaad, wat een kutmuziek bij nader inzien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
elke keer als je even twijfelt of je uit wilt gaan, gewoon deze clip kijken
en dan lekker thuis blijven fappenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh oke. Ik zal vanavond aan je denken.quote:
is wel jammer ja, beeld is normaal van ondergeschikt belang. Muziek en verhaal is volgens HMF veel belangrijker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De clip is een stuk beter dan het nummer wel
Ja en dan ga je uit en kom je tot de conclusie dat de meeste chicks een stuk minder zijn dan die clip, leuk hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
We gaan wel samen tijdens Koningennacht naar Utrecht en je gaat het zien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja en dan ga je uit en kom je tot de conclusie dat de meeste chicks een stuk minder zijn dan die clip, leuk hoor!
FUCK carnavalquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
het is jammer dat het tijdens carnaval altijd zo koud is, maar daar hebben al lekkere chicks pakjes aan die zo van de christine le duc komen.
Nog nooit naar carnaval geweest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
het is jammer dat het tijdens carnaval altijd zo koud is, maar daar hebben al lekkere chicks pakjes aan die zo van de christine le duc komen.
okquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Ik zal vanavond aan je denken.
1x meegemaakt en echt te Hollands voor mij.quote:
Is nie Hollands man, is Braobants/Limburgsquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1x meegemaakt en echt te Hollands voor mij.
waar ben je dan geweest?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1x meegemaakt en echt te Hollands voor mij.
Er zit een heel groot verschil tussen bourgondisch en rijnlands carnaval.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Is nie Hollands man, is Braobants/Limburgs
Je snapt me wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Breda.quote:
Allemaal kutquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Er zit een heel groot verschil tussen bourgondisch en rijnlands carnaval.
Nederland hoort zich af te stoten tegen het Katholieke geloof, fuck Carnaval.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
ga lekker naar maastrichtquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik heb beloofd dit jaar voor het eerst een dag mee te gaan met carnaval, ik heb er nu al spijt van.
Breda is inderdaad vrij Hollandsquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je snapt me wel.
[..]
Breda.
Maar ik drink niet, dus misschien komt het daardoor.
Ik nodig jou uit en geen reactie en je wilt Saind weer wel?quote:
Ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik nodig jou uit en geen reactie en je wilt Saind weer wel?
Racist.
Ja waarschijnlijk ga ik toch niet. Die dag moet Feyenoord ook spelen.quote:
Was het ook, maar wilde gewoon aandacht van jou.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte
Voetbal gaat ook gewoon voor alles.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk ga ik toch niet. Die dag moet Feyenoord ook spelen.
ik ook, en ook dat ze bij mij konden slapenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik heb beloofd dit jaar voor het eerst een dag mee te gaan met carnaval, ik heb er nu al spijt van.
Hhaa, veel plezier met kots opruimen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ook, en ook dat ze bij mij konden slapennu al spijt van.
Daar waar Saind voor goedkoop bier staat veroordeel jij het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik nodig jou uit en geen reactie en je wilt Saind weer wel?
Racist.
ja, ben al aan het zoeken hoe ik dat uit tapijt krijgquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hhaa, veel plezier met kots opruimen.
zeiltje leggenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, ben al aan het zoeken hoe ik dat uit tapijt krijg
maandag lukt toch welquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk ga ik toch niet. Die dag moet Feyenoord ook spelen.
Pindakaas. Of is dat alleen voor kauwgum?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pindakaas op tapijt smeren?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pindakaas. Of is dat alleen voor kauwgum?
ik laat ze buiten slapen in een tentquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik gooi ze op het dakterras denk ik, lekker bij -15.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
ik laat ze buiten slapen in een tent
En jij krijgt ook meteen de Allerslechtste gastheer Award! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
ik laat ze buiten slapen in een tent
kranten werkt goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pindakaas. Of is dat alleen voor kauwgum?
Ja, maar ik had specifiek de zondag beloofd omdat het dan altijd vanaf 9:00 op een voetbalclub in nijmegen is waar veel clubs/tokkies aanwezig zijn. Moet wel leuk zijn. Knokken tegen het eind van de ochtend meestal.quote:
wie heeft nou geen goede slaapzakquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef Saind het volgende:
[..]
En jij krijgt ook meteen de Allerslechtste gastheer Award! Gefeliciteerd!
ja dan wordt het moeilijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ik had specifiek de zondag beloofd omdat het dan altijd vanaf 9:00 op een voetbalclub in nijmegen is waar veel clubs/tokkies aanwezig zijn. Moet wel leuk zijn. Knokken tegen het eind van de ochtend meestal.
Daar is dan de tuin wél voorquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Of al dat pis opruimen, want als ze dronken zijn mikken ze alles naast :_/
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ik had specifiek de zondag beloofd omdat het dan altijd vanaf 9:00 op een voetbalclub in nijmegen is waar veel clubs/tokkies aanwezig zijn. Moet wel leuk zijn. Knokken tegen het eind van de ochtend meestal.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik duik er eens vroeg in
Ciao
Doei.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ciao
trustequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ciao
Wat is deze? Nu al?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ciao
Droom maar lekker over Lexiequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ciao
Ze heeft toch een kind?quote:
Drieling, vader was een Antiliaan dus ze staat er alleen voor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze heeft toch een kind?
Dan droom je volgens mij voor dit soort dagen.
Ik als ik heel lang met mijn benen over elkaar heb gezeten.quote:
Vooroordelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drieling, vader was een Antiliaan dus ze staat er alleen voor.
WTF een kind? Nee manquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze heeft toch een kind?
Het was gister laat, en vanmorgen vroeg....quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is nu geen Antilliaan meer?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hierop moet reagerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Donderdag 15 jarige bangas neuken op schoolfeest oude school. Als ik daar nog binnen kom
Je had over een kind en Ajax enzo.quote:
Zeker. Mag ik ook binnen denk je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Donderdag 15 jarige bangas neuken op schoolfeest oude school. Als ik daar nog binnen kom
Fischer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je had over een kind en Ajax enzo.
Heb je ook een kind?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef Adames het volgende:
ik ga ook pitten, iets te veel dagen weinig slaap gehad
Ik wachtte namelijk op de haatreacties.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren
Dat was mijn neefjequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je had over een kind en Ajax enzo.
Foutje dan. Ik dacht bijna dat ik zomaar een stiefzoon bij kreeg.quote:
vrijdag half 5 in bed, half 8 de wekker, zaterdag 2 uur in bed, 7 uur de wekker, zondag 1 uur in bed, kwart voor 5 de wekker, gisteren 1 uur in bed, half 7 de wekkerquote:
Heeft ze een kind ja? Dude...quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze heeft toch een kind?
Gewoon in de middag slapenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
vrijdag half 5 in bed, half 8 de wekker, zaterdag 2 uur in bed, 7 uur de wekker, zondag 1 uur in bed, kwart voor 5 de wekker, gisteren 1 uur in bed, half 7 de wekker
morgen weer half 7 de wekker, dus ik haal nu eens net mijn 8 uur slaap
In zijn cultuur heb je rond die leeftijd al 4 kinderenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft ze een kind ja? Dude...
Hou oud is ze?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In zijn cultuur heb je rond die leeftijd al 4 kinderen_.
Jij was toch student?quote:
14e al trouwen.quote:
Neequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Foutje dan. Ik dacht bijna dat ik zomaar een stiefzoon bij kreeg.
Maar trusten.
Ik ben oudquote:
Onkruid is hetquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
14e al trouwen.
15e al kind.
Dus ongeveer 14.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
14e al trouwen.
15e al kind.
Dus ongeveer 14.
ook die hebben soms geld te kort, dus ik zit de komende paar weken op een ICT servicedesk in Oss.quote:
Volgens Chrome is het goed.quote:
34 is nieuwe 24.quote:
Nederland andere regels.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Onkruid is het. Blijft maar voortplanten, allemaal toekomstige uitkerinstrekkers
.
Nu nog koken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn dag is nog niet voorbij. Moet nog douchen, koken en een wasje draaien.HMF, kan je niet ff je chick naar hier sturen anders?
kip met piment en rijst?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn dag is nog niet voorbij. Moet nog douchen, koken en een wasje draaien.HMF, kan je niet ff je chick naar hier sturen anders?
Ik volg je niet meerquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens Chrome is het goed.Of lach je om iets anders?
[..]
34 is nieuwe 24.
Dus maar 4 jaar ouder.
[..]
Nederland andere regels.
Ik mezelf ook niet meer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer
Iets teveel honingrum op geloof ik
Ciao
Homeland nu
doeiquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer
Iets teveel honingrum op geloof ik
Ciao
Homeland nu
Ik heb nu nog 34 euroquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ook die hebben soms geld te kort, dus ik zit de komende paar weken op een ICT servicedesk in Oss.
nee man, als wordt het wel weer tijdquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
Nap zit jij hier ook op 't sportcentrum. Tering geile wijven net man.
Ik kom net terug van de fitness dus moet toch fatsoenlijk eten he als je 1100 calorieen hebt verbrand. Moet nu wassen, anders heb ik morgen geen kleren om te sporten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu nog koken?
Ik zou een boterham eten
En wasje kan morgen toch?
Geen kip meer, winkel was dicht. Wordt denk ik een erwtensoepje met sambal en ketjap en een stokbroodje kalkoenfilet. Vervolgens als toetje kwark met eiwitpoeder.quote:
Ja man, sowieso. Supergoedkoop. Morgen ff saunaatje pakken denk ik. Heerlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee man, als wordt het wel weer tijd. Zit je bij die van de uni?
Want er zit te weinig eiwit in kwark?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen kip meer, winkel was dicht. Wordt denk ik een erwtensoepje met sambal en ketjap en een stokbroodje kalkoenfilet. Vervolgens als toetje kwark met eiwitpoeder.
volgens fitness gasten kan je nooit genoeg eiwitten binnen krijgenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Want er zit te weinig eiwit in kwark?
Euhm...wel als je snel wilt herstellen. Vraag maar aan Smoof...beetje extra wheypoeder als je veel sport is een must.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Want er zit te weinig eiwit in kwark?
Kan iemand deze gozer klappen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:45 schreef Piebe het volgende:
Portugeze Ronaldo of Braziliaanse Ronaldo
That's just the Whey it isquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Euhm...wel als je snel wilt herstellen. Vraag maar aan Smoof...beetje extra wheypoeder als je veel sport is een must.
Tsja...veel mensen vinden 't overdreven, maar 't is net zo logisch als meer eten als je veel beweegt hoor. Je lichaam moet meer herstellen en heeft dus meer eiwit nodig. Dan lijkt 't me ook heel logisch om meer eiwit in te nemen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens fitness gasten kan je nooit genoeg eiwitten binnen krijgen
ja ik zie die flyers ook altijd liggen. 112 eu per college jaar toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja man, sowieso. Supergoedkoop. Morgen ff saunaatje pakken denk ik. Heerlijk.
Hah! Hier 85quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik zie die flyers ook altijd liggen. 112 eu per college jaar toch?
Je gaat een kachel ook niet met de helft van het hout brandend houden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...veel mensen vinden 't overdreven, maar 't is net zo logisch als meer eten als je veel beweegt hoor. Je lichaam moet meer herstellen en heeft dus meer eiwit nodig. Dan lijkt 't me ook heel logisch om meer eiwit in te nemen.
Ff snel een gif voor je gemaakt.quote:
Maar kwark is toch al bijna puur eiwitquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je gaat een kachel ook niet met de helft van het hout brandend houden.
Ja, geen geld vergeleken met die andere toko's natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik zie die flyers ook altijd liggen. 112 eu per college jaar toch?
Mwoah...valt wel mee, je moet er toch redelijk wat van verstouwen wil je aan je behoefte komen. iig zodanig veel dat 't praktische gezien niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar kwark is toch al bijna puur eiwit
en zwemmen e.dquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, geen geld vergeleken met die andere toko's natuurlijk.
70 gram volgens mij in een bak. op zich veel ja, maar kan altijd meerquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar kwark is toch al bijna puur eiwit
Eerder rond de 50-60 per 500 ml.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:51 schreef Adames het volgende:
[..]
70 gram volgens mij in een bak. op zich veel ja, maar kan altijd meer
Ja, ik heb 'm ook pas 1,5 week, maar ik dacht fuck it. Ik ga nu toch 3 keer per week, wat kan mij die 36 euro rotten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en zwemmen e.dMaar zie dat ik pas na 31 jan eentje kan aanvragen voor 86.
ja mij wel, zijn namelijk plannen voor Aruba deze zomer, elke 36 euro is welkom.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm ook pas 1,5 week, maar ik dacht fuck it. Ik ga nu toch 3 keer per week, wat kan mij die 36 euro rotten.
op zich wel waar, maar ik vraag me wel af wat een vrij eenzijdig dieet van alleen kip/rijst/bonen/kwark/whey met je doet. ik weet natuurlijk niet hoe veel je sport, maar ik verbaas me om de mensen die 2 keer per week fitnessen, maar wel elke dag volledig in de weer zijn met hun veel te hoge eiwitinname.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...veel mensen vinden 't overdreven, maar 't is net zo logisch als meer eten als je veel beweegt hoor. Je lichaam moet meer herstellen en heeft dus meer eiwit nodig. Dan lijkt 't me ook heel logisch om meer eiwit in te nemen.
Het alleen puur eten van rauw voedsel deed die andere jongen weinig, op zijn lengte na dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Adames het volgende:
[..]
op zich wel waar, maar ik vraag me wel af wat een vrij eenzijdig dieet van alleen kip/rijst/bonen/kwark/whey met je doet. ik weet natuurlijk niet hoe veel je sport, maar ik verbaas me om de mensen die 2 keer per week fitnessen, maar wel elke dag volledig in de weer zijn met hun veel te hoge eiwitinname.
En ik respecteer je daarvoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Gramulanion het volgende:
Straks even het Serious Request-topic kapen.
Humberto al in de header geshopd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Gramulanion het volgende:
Ja dat moet GGMM maar doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Humberto al in de header geshopd?
Euhm...mensen die echt serieus zijn met sporten die stemmen ook hun voeding daarop af hoor. En dat is dus echt geen eenzijdig dieet over 't algemeen. Wel zullen natuurlijk veel dezelfde producten vaak terugkomen puur omdat langzame koolhydraten of hoog eiwitgehalte.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Adames het volgende:
[..]
op zich wel waar, maar ik vraag me wel af wat een vrij eenzijdig dieet van alleen kip/rijst/bonen/kwark/whey met je doet. ik weet natuurlijk niet hoe veel je sport, maar ik verbaas me om de mensen die 2 keer per week fitnessen, maar wel elke dag volledig in de weer zijn met hun veel te hoge eiwitinname.
Moet je op de laatste dag doen als ze de uitslag bekend maken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Gramulanion het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet hij er wel zijn anders is het topic alweer dicht.
Je weet toch dat het marketing truc is?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je op de laatste dag doen als ze de uitslag bekend maken.
Altijd hopen dat ze dit jaar minder ophalen. Maar het gebeurt nooit.
Ja, maar het is echt te belachelijk voor woorden dan man. Mensen die serieus ontzettend zenuwachtig zijn voor die uitslag. Teh fuck.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet toch dat het marketing truc is?
Dat soort mongolen neem ik nooit serieus. Is hetzelfde dat mensen naar een Amerikaanse roman film kijken en verbaasd zijn wanneer ze samen eindigen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar het is echt te belachelijk voor woorden dan man. Mensen die serieus ontzettend zenuwachtig zijn voor die uitslag. Teh fuck.
picsquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef Adames het volgende:
godverdomme, ik kan niet pitten, huisgenoot boven me ligt keihard te krikken. gekreun gaat door het hele huis.
live streamquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geluidsopname wil je zeker ook hebben?
De kou.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef mrstylo het volgende:
Mensen die buiten wachten in het kou en alles doen wat die kut DJ's roepen.
Die King moet eruit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
Lekkere partij dartsen, helemaal niks mis mee.
Dat zijn dezelfde figuren als die Ik-Hou-Van-Holland-gezelligheidsterroristen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef mrstylo het volgende:
Mensen die buiten wachten in het kou en alles doen wat die kut DJ's roepen.
En helemaal hyper worden, wanneer ze een kaassoufle pakket krijgen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde figuren als die Ik-Hou-Van-Holland-gezelligheidsterroristen.
Doen ze dat ja?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En helemaal hyper worden, wanneer ze een kaassoufle pakket krijgen.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Internet viel weg godverdomme.
Ik snap het wel. Vaak zijn ouders bang dat hun zoon homoseksueel wordt, dus beschermen ze hun zoon tegen dat soort prikkelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Je was wel traag zeg. Heloef was ook ooit een VBL user, maar hij mocht op zijn 17de niet naar Ajax van zijn moeder. Maar dat geheel terzijde.
Ja man. Paar afleveringen gezien.quote:
Wat heb je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja het valt echt om de vijf minuten weg.
quote:
Ziggo. Het gaat altijd een paar maanden goed en dan valt het de hele tijd weg voor even.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Provider? Is toch bagger als het elke 5 minuten wegvalt, niet goed man.
Jammer dat je altijd tever moet gaan. Je weet dat ik sindskort ook Moslim ben om mijn droom als Imam in de Sultan Ahmet Moskee te verwezenlijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Vaak zijn ouders bang dat hun zoon homoseksueel wordt, dus beschermen ze hun zoon tegen dat soort prikkelen.
Post 130 wat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef Gramulanion het volgende:
Post 130 alweer, straks maar weer een poging wagen.
Ben wel gelijk moe nu.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Snel slapen zodat je weer goed uitgerust naar je werk kan man.
En dan mijn ouders vertellen wat ik hier allemaal verteld heb?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je altijd tever moet gaan. Je weet dat ik sindskort ook Moslim ben om mijn droom als Imam in de Sultan Ahmet Moskee te verwezenlijken
Nee, dat niet. Hij viel per ongeluk van mijn bureau. hij bromt wel maar dan komt er na 10 seconden een piep en dan begint ie weer met brommenquote:
Terecht met je vulgaire porno posts, maar met mijn Christelijke achtergrond kan ik je wellicht vergeven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dan mijn ouders vertellen wat ik hier allemaal verteld heb?
Je wilt mijn leven kapot maken.
Bij Greenparcs zijn er altijd veel jongen en je kan daar best veel doen. Alleen in winter vind ik het best kut.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Even graag serieuze antwoorden
Ik zit nu te kijken (heb de rol weer op mij genomen) voor het boeken van een weekendje of weekje weg met de boys. Dit gaat over minimaal 5 personen maar wij kunnen als het moet ook wel 10 mensen regelen. Het liefst een goedkope bungalow. Nu zit ik te kijken op vakantieveilingen maar daar zit overal hoge schoonmaakkosten aan vast. Maar het is een hele goede optie
.
Hebben jullie nog tips? Ik weet dat de regel is dat er minimaal één 18 jaar moet zijn. Gelukkig is dat al geregeld. Maar laten parken altijd groepen jongeren toe? Aangezien we lekker willen genieten van een jonko, wat pilsjes en muziek. Kortom een weekendje weg. Is een hotel een beter optie?
Het liefste gaan we in de kerstvakantie.
Gewoon vol houden dat je van een muziekclub bent, zo hebben wij het ook gedaan in Maastricht een keerquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Even graag serieuze antwoorden
Ik zit nu te kijken (heb de rol weer op mij genomen) voor het boeken van een weekendje of weekje weg met de boys. Dit gaat over minimaal 5 personen maar wij kunnen als het moet ook wel 10 mensen regelen. Het liefst een goedkope bungalow. Nu zit ik te kijken op vakantieveilingen maar daar zit overal hoge schoonmaakkosten aan vast. Maar het is een hele goede optie
.
Hebben jullie nog tips? Ik weet dat de regel is dat er minimaal één 18 jaar moet zijn. Gelukkig is dat al geregeld. Maar laten parken altijd groepen jongeren toe? Aangezien we lekker willen genieten van een jonko, wat pilsjes en muziek. Kortom een weekendje weg. Is een hotel een beter optie?
Het liefste gaan we in de kerstvakantie.
Nee. Maar bedankt Heilige. Dit doet mij deugd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terecht met je vulgaire porno posts, maar met mijn Christelijke achtergrond kan ik je wellicht vergeven.
(Toch niet onder de gordel he?)
Je hebt 1 bungalow voor 6 personen bijvoorbeeld. Moet je dan per kamer één 18 jarige hebben?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
Meeste hotels vragen per kamer 1 ID kaart. Dus dan zal je meerdere meerderjarigen moeten hebben.
Misschien dat bungalowparken daar wat losser in zijn. Maar de hoofdboeker moet vaak wel meerderjarig zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt 1 bungalow voor 6 personen bijvoorbeeld. Moet je dan per kamer één 18 jarige hebben?
Ja het staat op mijn pa zijn naam. Maar hij krabbelt nu al terug: "Als jullie de boel daar verneuken draai ik er voor op, omdat ik nu verantwoordelijk ben. Laat Vincent maar boeken hij is toch 18+".quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien dat bungalowparken daar wat losser in zijn. Maar de hoofdboeker moet vaak wel meerderjarig zijn lijkt me.
boys is fine manquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef Smoofie het volgende:
Met de boys? serieus rens?. Zeg gewoon met vrienden
, FOK! is geen mbo paradijs.
quote:
quote:
Budget?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tips voor een weekendje weg voor minderjarigen en 1 meerderjarige?
OMFGquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
Is Paon nog losgegaan of was die shit een stille dood gestorven na het vertrek van HMF, opperkoning en gerespecteerd mens?
Stomme snollen. Hebben ze één functie in het leven en zelfs die vervullen ze niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef E.H. het volgende:
[..]
Geen tieten i.i.g.
De dames zijn al weer afgetaaid
hoeveel kost die zeppelin van jou?quote:
Ze is gestrand.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
Is Paon nog losgegaan of was die shit een stille dood gestorven na het vertrek van HMF, opperkoning en gerespecteerd mens?
Charmed_Angel vond deze SC niet waardig zonder jouw aanwezigheid. Dat vond ik wat minder, maar wellicht interessant voor jou.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
Slimme Feyenoordmeidquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Charmed_Angel vond deze SC niet waardig zonder jouw aanwezigheid. Dat vond ik wat minder, maar wellicht interessant voor jou.
Ik ga 'm serieus onthouden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is goed hé of niet dan. Vooral om het over jezelf te zeggen![]()
En het dan nog menen ook
Zeppelinhal bedoel je? Die is 30 euro per dag. Overnachtingen zijn ongeveer 40 euro. Dat is wel echt kankerbaas hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoeveel kost die zeppelin van jou?
Het past er maar op 1 manier in, niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
He HMF ben jij ook een koning in 't in elkaar zetten van PC's of niet?
Moet je echt eens doen. Tegen dames:quote:
Nee, maar qua verstand van hardware ben ik echt een mogoggel hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het past er maar op 1 manier in, niet zo moeilijk.
Daar ben ik vanzelfsprekend bazig in.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
He HMF ben jij ook een koning in 't in elkaar zetten van PC's of niet?
Godverdomme man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef Helpmefok het volgende:
D
[..]
Daar ben ik vanzelfsprekend bazig in.
Ben ooit tweede geworden bij een kampioenschap wie het snelst zo'n ding in elkaar draaide (via Tweakers).
Het spreekt voor zich dat ik de nummer 1 heb laten winnen, zo bazig ben ik wel. Die jongens waren zo bloedfanatiek, ik gunde het ze met al mijn gratieverlenende prachtpersoonlijkheid.
Ik heb ooit eens zo een twintig minuten gestaan in een bar tegen een maat en drie chicks. Daar werd op een bepaald moment echt op gereageerd met "nou moet je echt opkankeren anders dan sla ik je naar buiten".quote:
Budget en doeleinden?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
Nee maar boeler, ff serieus. Je boi mag een pc'tje uitkiezen voor z'n verjari, maar zoals ik al zei heb ik dus 0,0 verstand van hardware.
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maximaal 40 euro p.p exc eten en drinken.
Gewoon tweakers best buy guide beetje aanhouden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
Nee maar boeler, ff serieus. Je boi mag een pc'tje uitkiezen voor z'n verjari, maar zoals ik al zei heb ik dus 0,0 verstand van hardware.
Zeg het daar maar, de shit is weer aan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Giel is echt een kanker mongool.
?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb jij dat transparante Humberto plaatje? En hou zet je die aan het eind van de regel.
500 incl monitor. Doeleinden: internet, tekstverwerking, muziek, films (moet op 2e scherm kunnen draaien en ondertussen normaal doorwerken op pc zelf). Eventueel een klein spel, maar ben niet echt een gamert meer, geen tijd voor.quote:
Laat me effe hosselen. Incl. monitor van welke grootte? Dat maakt nogal verschil.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
500 incl monitor. Doeleinden: internet, tekstverwerking, muziek, films (moet op 2e scherm kunnen draaien en ondertussen normaal doorwerken op pc zelf). Eventueel een klein spel, maar ben niet echt een gamert meer, geen tijd voor.
Thalys heeft wel eens acties voor 19 euro per persoon naar Parijs en terug. Dat is wel kankerbazig, PSG wedstrijdje meepakken, beetje door Parijs wandelen daaro bij de Sacre Couer etc.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maximaal 40 euro p.p exc eten en drinken.
Doe godverdomme eens een link dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zitten er zoveel kutkindjes in dat topic.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:44 schreef Gramulanion het volgende:
GGMM moet even Humberto op het hoofd van die baby photoshoppen.
[ afbeelding ]
Jordii kan dat wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:44 schreef Gramulanion het volgende:
GGMM moet even Humberto op het hoofd van die baby photoshoppen.
[ afbeelding ]
Zo groot mogelijk, maar denk dat 22 inch wel voldoende is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laat me effe hosselen. Incl. monitor van welke grootte? Dat maakt nogal verschil..
Nee ik kan alleen nog maar gifjes maken in photoshop, ik krijg die foto's er niet perfect in man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii kan dat wel.
SER / [SR @ 3FM #3703] Rene is gay
Eerst ff pizza' tje kanen. GVD lekker man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo groot mogelijk, maar denk dat 22 inch wel voldoende is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |