Ik heb ooit eens zo een twintig minuten gestaan in een bar tegen een maat en drie chicks. Daar werd op een bepaald moment echt op gereageerd met "nou moet je echt opkankeren anders dan sla ik je naar buiten".quote:
Budget en doeleinden?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
Nee maar boeler, ff serieus. Je boi mag een pc'tje uitkiezen voor z'n verjari, maar zoals ik al zei heb ik dus 0,0 verstand van hardware.
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maximaal 40 euro p.p exc eten en drinken.
Gewoon tweakers best buy guide beetje aanhouden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
Nee maar boeler, ff serieus. Je boi mag een pc'tje uitkiezen voor z'n verjari, maar zoals ik al zei heb ik dus 0,0 verstand van hardware.
Zeg het daar maar, de shit is weer aan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Giel is echt een kanker mongool.
?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb jij dat transparante Humberto plaatje? En hou zet je die aan het eind van de regel.
500 incl monitor. Doeleinden: internet, tekstverwerking, muziek, films (moet op 2e scherm kunnen draaien en ondertussen normaal doorwerken op pc zelf). Eventueel een klein spel, maar ben niet echt een gamert meer, geen tijd voor.quote:
Laat me effe hosselen. Incl. monitor van welke grootte? Dat maakt nogal verschil.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
500 incl monitor. Doeleinden: internet, tekstverwerking, muziek, films (moet op 2e scherm kunnen draaien en ondertussen normaal doorwerken op pc zelf). Eventueel een klein spel, maar ben niet echt een gamert meer, geen tijd voor.
Thalys heeft wel eens acties voor 19 euro per persoon naar Parijs en terug. Dat is wel kankerbazig, PSG wedstrijdje meepakken, beetje door Parijs wandelen daaro bij de Sacre Couer etc.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maximaal 40 euro p.p exc eten en drinken.
Doe godverdomme eens een link dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zitten er zoveel kutkindjes in dat topic.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:44 schreef Gramulanion het volgende:
GGMM moet even Humberto op het hoofd van die baby photoshoppen.
[ afbeelding ]
Jordii kan dat wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:44 schreef Gramulanion het volgende:
GGMM moet even Humberto op het hoofd van die baby photoshoppen.
[ afbeelding ]
Zo groot mogelijk, maar denk dat 22 inch wel voldoende is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laat me effe hosselen. Incl. monitor van welke grootte? Dat maakt nogal verschil..
Nee ik kan alleen nog maar gifjes maken in photoshop, ik krijg die foto's er niet perfect in man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii kan dat wel.
SER / [SR @ 3FM #3703] Rene is gay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |