OMFGquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
Is Paon nog losgegaan of was die shit een stille dood gestorven na het vertrek van HMF, opperkoning en gerespecteerd mens?
Stomme snollen. Hebben ze één functie in het leven en zelfs die vervullen ze niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef E.H. het volgende:
[..]
Geen tieten i.i.g.
De dames zijn al weer afgetaaid
hoeveel kost die zeppelin van jou?quote:
Ze is gestrand.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
Is Paon nog losgegaan of was die shit een stille dood gestorven na het vertrek van HMF, opperkoning en gerespecteerd mens?
Charmed_Angel vond deze SC niet waardig zonder jouw aanwezigheid. Dat vond ik wat minder, maar wellicht interessant voor jou.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
Slimme Feyenoordmeidquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Charmed_Angel vond deze SC niet waardig zonder jouw aanwezigheid. Dat vond ik wat minder, maar wellicht interessant voor jou.
Ik ga 'm serieus onthouden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is goed hé of niet dan. Vooral om het over jezelf te zeggen![]()
En het dan nog menen ook
Zeppelinhal bedoel je? Die is 30 euro per dag. Overnachtingen zijn ongeveer 40 euro. Dat is wel echt kankerbaas hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoeveel kost die zeppelin van jou?
Het past er maar op 1 manier in, niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
He HMF ben jij ook een koning in 't in elkaar zetten van PC's of niet?
Moet je echt eens doen. Tegen dames:quote:
Nee, maar qua verstand van hardware ben ik echt een mogoggel hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het past er maar op 1 manier in, niet zo moeilijk.
Daar ben ik vanzelfsprekend bazig in.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
He HMF ben jij ook een koning in 't in elkaar zetten van PC's of niet?
Godverdomme man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef Helpmefok het volgende:
D
[..]
Daar ben ik vanzelfsprekend bazig in.
Ben ooit tweede geworden bij een kampioenschap wie het snelst zo'n ding in elkaar draaide (via Tweakers).
Het spreekt voor zich dat ik de nummer 1 heb laten winnen, zo bazig ben ik wel. Die jongens waren zo bloedfanatiek, ik gunde het ze met al mijn gratieverlenende prachtpersoonlijkheid.
Ik heb ooit eens zo een twintig minuten gestaan in een bar tegen een maat en drie chicks. Daar werd op een bepaald moment echt op gereageerd met "nou moet je echt opkankeren anders dan sla ik je naar buiten".quote:
Budget en doeleinden?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
Nee maar boeler, ff serieus. Je boi mag een pc'tje uitkiezen voor z'n verjari, maar zoals ik al zei heb ik dus 0,0 verstand van hardware.
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maximaal 40 euro p.p exc eten en drinken.
Gewoon tweakers best buy guide beetje aanhouden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
Nee maar boeler, ff serieus. Je boi mag een pc'tje uitkiezen voor z'n verjari, maar zoals ik al zei heb ik dus 0,0 verstand van hardware.
Zeg het daar maar, de shit is weer aan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Giel is echt een kanker mongool.
?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb jij dat transparante Humberto plaatje? En hou zet je die aan het eind van de regel.
500 incl monitor. Doeleinden: internet, tekstverwerking, muziek, films (moet op 2e scherm kunnen draaien en ondertussen normaal doorwerken op pc zelf). Eventueel een klein spel, maar ben niet echt een gamert meer, geen tijd voor.quote:
Laat me effe hosselen. Incl. monitor van welke grootte? Dat maakt nogal verschil.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
500 incl monitor. Doeleinden: internet, tekstverwerking, muziek, films (moet op 2e scherm kunnen draaien en ondertussen normaal doorwerken op pc zelf). Eventueel een klein spel, maar ben niet echt een gamert meer, geen tijd voor.
Thalys heeft wel eens acties voor 19 euro per persoon naar Parijs en terug. Dat is wel kankerbazig, PSG wedstrijdje meepakken, beetje door Parijs wandelen daaro bij de Sacre Couer etc.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maximaal 40 euro p.p exc eten en drinken.
Doe godverdomme eens een link dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zitten er zoveel kutkindjes in dat topic.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:44 schreef Gramulanion het volgende:
GGMM moet even Humberto op het hoofd van die baby photoshoppen.
[ afbeelding ]
Jordii kan dat wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:44 schreef Gramulanion het volgende:
GGMM moet even Humberto op het hoofd van die baby photoshoppen.
[ afbeelding ]
Zo groot mogelijk, maar denk dat 22 inch wel voldoende is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laat me effe hosselen. Incl. monitor van welke grootte? Dat maakt nogal verschil..
Nee ik kan alleen nog maar gifjes maken in photoshop, ik krijg die foto's er niet perfect in man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii kan dat wel.
SER / [SR @ 3FM #3703] Rene is gay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |