Humberto al in de header geshopd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Gramulanion het volgende:
Straks even het Serious Request-topic kapen.
Ja dat moet GGMM maar doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Humberto al in de header geshopd?
Euhm...mensen die echt serieus zijn met sporten die stemmen ook hun voeding daarop af hoor. En dat is dus echt geen eenzijdig dieet over 't algemeen. Wel zullen natuurlijk veel dezelfde producten vaak terugkomen puur omdat langzame koolhydraten of hoog eiwitgehalte.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Adames het volgende:
[..]
op zich wel waar, maar ik vraag me wel af wat een vrij eenzijdig dieet van alleen kip/rijst/bonen/kwark/whey met je doet. ik weet natuurlijk niet hoe veel je sport, maar ik verbaas me om de mensen die 2 keer per week fitnessen, maar wel elke dag volledig in de weer zijn met hun veel te hoge eiwitinname.
Moet je op de laatste dag doen als ze de uitslag bekend maken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Gramulanion het volgende:
Straks even het Serious Request-topic kapen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet hij er wel zijn anders is het topic alweer dicht.
Je weet toch dat het marketing truc is?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je op de laatste dag doen als ze de uitslag bekend maken.
Altijd hopen dat ze dit jaar minder ophalen. Maar het gebeurt nooit.
Ja, maar het is echt te belachelijk voor woorden dan man. Mensen die serieus ontzettend zenuwachtig zijn voor die uitslag. Teh fuck.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet toch dat het marketing truc is?
Dat soort mongolen neem ik nooit serieus. Is hetzelfde dat mensen naar een Amerikaanse roman film kijken en verbaasd zijn wanneer ze samen eindigen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar het is echt te belachelijk voor woorden dan man. Mensen die serieus ontzettend zenuwachtig zijn voor die uitslag. Teh fuck.
picsquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef Adames het volgende:
godverdomme, ik kan niet pitten, huisgenoot boven me ligt keihard te krikken. gekreun gaat door het hele huis.
live streamquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geluidsopname wil je zeker ook hebben?
De kou.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef mrstylo het volgende:
Mensen die buiten wachten in het kou en alles doen wat die kut DJ's roepen.
Die King moet eruit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
Lekkere partij dartsen, helemaal niks mis mee.
Dat zijn dezelfde figuren als die Ik-Hou-Van-Holland-gezelligheidsterroristen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef mrstylo het volgende:
Mensen die buiten wachten in het kou en alles doen wat die kut DJ's roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |