Tsja...veel mensen vinden 't overdreven, maar 't is net zo logisch als meer eten als je veel beweegt hoor. Je lichaam moet meer herstellen en heeft dus meer eiwit nodig. Dan lijkt 't me ook heel logisch om meer eiwit in te nemen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens fitness gasten kan je nooit genoeg eiwitten binnen krijgen
ja ik zie die flyers ook altijd liggen. 112 eu per college jaar toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja man, sowieso. Supergoedkoop. Morgen ff saunaatje pakken denk ik. Heerlijk.
Hah! Hier 85quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik zie die flyers ook altijd liggen. 112 eu per college jaar toch?
Je gaat een kachel ook niet met de helft van het hout brandend houden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...veel mensen vinden 't overdreven, maar 't is net zo logisch als meer eten als je veel beweegt hoor. Je lichaam moet meer herstellen en heeft dus meer eiwit nodig. Dan lijkt 't me ook heel logisch om meer eiwit in te nemen.
Ff snel een gif voor je gemaakt.quote:
Maar kwark is toch al bijna puur eiwitquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je gaat een kachel ook niet met de helft van het hout brandend houden.
Ja, geen geld vergeleken met die andere toko's natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik zie die flyers ook altijd liggen. 112 eu per college jaar toch?
Mwoah...valt wel mee, je moet er toch redelijk wat van verstouwen wil je aan je behoefte komen. iig zodanig veel dat 't praktische gezien niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar kwark is toch al bijna puur eiwit
en zwemmen e.dquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, geen geld vergeleken met die andere toko's natuurlijk.
70 gram volgens mij in een bak. op zich veel ja, maar kan altijd meerquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar kwark is toch al bijna puur eiwit
Eerder rond de 50-60 per 500 ml.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:51 schreef Adames het volgende:
[..]
70 gram volgens mij in een bak. op zich veel ja, maar kan altijd meer
Ja, ik heb 'm ook pas 1,5 week, maar ik dacht fuck it. Ik ga nu toch 3 keer per week, wat kan mij die 36 euro rotten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en zwemmen e.dMaar zie dat ik pas na 31 jan eentje kan aanvragen voor 86.
ja mij wel, zijn namelijk plannen voor Aruba deze zomer, elke 36 euro is welkom.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm ook pas 1,5 week, maar ik dacht fuck it. Ik ga nu toch 3 keer per week, wat kan mij die 36 euro rotten.
op zich wel waar, maar ik vraag me wel af wat een vrij eenzijdig dieet van alleen kip/rijst/bonen/kwark/whey met je doet. ik weet natuurlijk niet hoe veel je sport, maar ik verbaas me om de mensen die 2 keer per week fitnessen, maar wel elke dag volledig in de weer zijn met hun veel te hoge eiwitinname.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...veel mensen vinden 't overdreven, maar 't is net zo logisch als meer eten als je veel beweegt hoor. Je lichaam moet meer herstellen en heeft dus meer eiwit nodig. Dan lijkt 't me ook heel logisch om meer eiwit in te nemen.
Het alleen puur eten van rauw voedsel deed die andere jongen weinig, op zijn lengte na dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Adames het volgende:
[..]
op zich wel waar, maar ik vraag me wel af wat een vrij eenzijdig dieet van alleen kip/rijst/bonen/kwark/whey met je doet. ik weet natuurlijk niet hoe veel je sport, maar ik verbaas me om de mensen die 2 keer per week fitnessen, maar wel elke dag volledig in de weer zijn met hun veel te hoge eiwitinname.
En ik respecteer je daarvoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Gramulanion het volgende:
Straks even het Serious Request-topic kapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |