Jij was toch student?quote:
14e al trouwen.quote:
Neequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Foutje dan. Ik dacht bijna dat ik zomaar een stiefzoon bij kreeg.
Maar trusten.
Ik ben oudquote:
Onkruid is hetquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
14e al trouwen.
15e al kind.
Dus ongeveer 14.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
14e al trouwen.
15e al kind.
Dus ongeveer 14.
ook die hebben soms geld te kort, dus ik zit de komende paar weken op een ICT servicedesk in Oss.quote:
Volgens Chrome is het goed.quote:
34 is nieuwe 24.quote:
Nederland andere regels.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Onkruid is het. Blijft maar voortplanten, allemaal toekomstige uitkerinstrekkers
.
Nu nog koken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn dag is nog niet voorbij. Moet nog douchen, koken en een wasje draaien.HMF, kan je niet ff je chick naar hier sturen anders?
kip met piment en rijst?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn dag is nog niet voorbij. Moet nog douchen, koken en een wasje draaien.HMF, kan je niet ff je chick naar hier sturen anders?
Ik volg je niet meerquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens Chrome is het goed.Of lach je om iets anders?
[..]
34 is nieuwe 24.
Dus maar 4 jaar ouder.
[..]
Nederland andere regels.
Ik mezelf ook niet meer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer
Iets teveel honingrum op geloof ik
Ciao
Homeland nu
doeiquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer
Iets teveel honingrum op geloof ik
Ciao
Homeland nu
Ik heb nu nog 34 euroquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ook die hebben soms geld te kort, dus ik zit de komende paar weken op een ICT servicedesk in Oss.
nee man, als wordt het wel weer tijdquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
Nap zit jij hier ook op 't sportcentrum. Tering geile wijven net man.
Ik kom net terug van de fitness dus moet toch fatsoenlijk eten he als je 1100 calorieen hebt verbrand. Moet nu wassen, anders heb ik morgen geen kleren om te sporten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu nog koken?
Ik zou een boterham eten
En wasje kan morgen toch?
Geen kip meer, winkel was dicht. Wordt denk ik een erwtensoepje met sambal en ketjap en een stokbroodje kalkoenfilet. Vervolgens als toetje kwark met eiwitpoeder.quote:
Ja man, sowieso. Supergoedkoop. Morgen ff saunaatje pakken denk ik. Heerlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee man, als wordt het wel weer tijd. Zit je bij die van de uni?
Want er zit te weinig eiwit in kwark?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen kip meer, winkel was dicht. Wordt denk ik een erwtensoepje met sambal en ketjap en een stokbroodje kalkoenfilet. Vervolgens als toetje kwark met eiwitpoeder.
volgens fitness gasten kan je nooit genoeg eiwitten binnen krijgenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Want er zit te weinig eiwit in kwark?
Euhm...wel als je snel wilt herstellen. Vraag maar aan Smoof...beetje extra wheypoeder als je veel sport is een must.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Want er zit te weinig eiwit in kwark?
Kan iemand deze gozer klappen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:45 schreef Piebe het volgende:
Portugeze Ronaldo of Braziliaanse Ronaldo
That's just the Whey it isquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Euhm...wel als je snel wilt herstellen. Vraag maar aan Smoof...beetje extra wheypoeder als je veel sport is een must.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |