Ik als ik heel lang met mijn benen over elkaar heb gezeten.quote:
Vooroordelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drieling, vader was een Antiliaan dus ze staat er alleen voor.
WTF een kind? Nee manquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze heeft toch een kind?
Dan droom je volgens mij voor dit soort dagen.
Het was gister laat, en vanmorgen vroeg....quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is nu geen Antilliaan meer?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hierop moet reagerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Donderdag 15 jarige bangas neuken op schoolfeest oude school. Als ik daar nog binnen kom
Je had over een kind en Ajax enzo.quote:
Zeker. Mag ik ook binnen denk je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Donderdag 15 jarige bangas neuken op schoolfeest oude school. Als ik daar nog binnen kom
Fischer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je had over een kind en Ajax enzo.
Heb je ook een kind?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef Adames het volgende:
ik ga ook pitten, iets te veel dagen weinig slaap gehad
Ik wachtte namelijk op de haatreacties.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren
Dat was mijn neefjequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je had over een kind en Ajax enzo.
Foutje dan. Ik dacht bijna dat ik zomaar een stiefzoon bij kreeg.quote:
vrijdag half 5 in bed, half 8 de wekker, zaterdag 2 uur in bed, 7 uur de wekker, zondag 1 uur in bed, kwart voor 5 de wekker, gisteren 1 uur in bed, half 7 de wekkerquote:
Heeft ze een kind ja? Dude...quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze heeft toch een kind?
Dan droom je volgens mij voor dit soort dagen.
Gewoon in de middag slapenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
vrijdag half 5 in bed, half 8 de wekker, zaterdag 2 uur in bed, 7 uur de wekker, zondag 1 uur in bed, kwart voor 5 de wekker, gisteren 1 uur in bed, half 7 de wekker
morgen weer half 7 de wekker, dus ik haal nu eens net mijn 8 uur slaap
In zijn cultuur heb je rond die leeftijd al 4 kinderenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft ze een kind ja? Dude...
Hou oud is ze?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In zijn cultuur heb je rond die leeftijd al 4 kinderen_.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |