Je snapt me wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Is nie Hollands man, is Braobants/Limburgs
Breda.quote:
Allemaal kutquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Er zit een heel groot verschil tussen bourgondisch en rijnlands carnaval.
Nederland hoort zich af te stoten tegen het Katholieke geloof, fuck Carnaval.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Is nie Hollands man, is Braobants/Limburgs
ga lekker naar maastrichtquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik heb beloofd dit jaar voor het eerst een dag mee te gaan met carnaval, ik heb er nu al spijt van.
Breda is inderdaad vrij Hollandsquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je snapt me wel.
[..]
Breda.
Maar ik drink niet, dus misschien komt het daardoor.
Ik nodig jou uit en geen reactie en je wilt Saind weer wel?quote:
Ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik nodig jou uit en geen reactie en je wilt Saind weer wel?
Racist.
Ja waarschijnlijk ga ik toch niet. Die dag moet Feyenoord ook spelen.quote:
Was het ook, maar wilde gewoon aandacht van jou.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte
Voetbal gaat ook gewoon voor alles.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk ga ik toch niet. Die dag moet Feyenoord ook spelen.
ik ook, en ook dat ze bij mij konden slapenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik heb beloofd dit jaar voor het eerst een dag mee te gaan met carnaval, ik heb er nu al spijt van.
Hhaa, veel plezier met kots opruimen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ook, en ook dat ze bij mij konden slapennu al spijt van.
Daar waar Saind voor goedkoop bier staat veroordeel jij het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik nodig jou uit en geen reactie en je wilt Saind weer wel?
Racist.
ja, ben al aan het zoeken hoe ik dat uit tapijt krijgquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hhaa, veel plezier met kots opruimen.
zeiltje leggenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, ben al aan het zoeken hoe ik dat uit tapijt krijg
maandag lukt toch welquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk ga ik toch niet. Die dag moet Feyenoord ook spelen.
Pindakaas. Of is dat alleen voor kauwgum?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pindakaas op tapijt smeren?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pindakaas. Of is dat alleen voor kauwgum?
ik laat ze buiten slapen in een tentquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik gooi ze op het dakterras denk ik, lekker bij -15.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
ik laat ze buiten slapen in een tent
En jij krijgt ook meteen de Allerslechtste gastheer Award! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
ik laat ze buiten slapen in een tent
kranten werkt goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pindakaas. Of is dat alleen voor kauwgum?
Ja, maar ik had specifiek de zondag beloofd omdat het dan altijd vanaf 9:00 op een voetbalclub in nijmegen is waar veel clubs/tokkies aanwezig zijn. Moet wel leuk zijn. Knokken tegen het eind van de ochtend meestal.quote:
wie heeft nou geen goede slaapzakquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef Saind het volgende:
[..]
En jij krijgt ook meteen de Allerslechtste gastheer Award! Gefeliciteerd!
ja dan wordt het moeilijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ik had specifiek de zondag beloofd omdat het dan altijd vanaf 9:00 op een voetbalclub in nijmegen is waar veel clubs/tokkies aanwezig zijn. Moet wel leuk zijn. Knokken tegen het eind van de ochtend meestal.
Daar is dan de tuin wél voorquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Of al dat pis opruimen, want als ze dronken zijn mikken ze alles naast :_/
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ik had specifiek de zondag beloofd omdat het dan altijd vanaf 9:00 op een voetbalclub in nijmegen is waar veel clubs/tokkies aanwezig zijn. Moet wel leuk zijn. Knokken tegen het eind van de ochtend meestal.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik duik er eens vroeg in
Ciao
Doei.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ciao
trustequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ciao
Wat is deze? Nu al?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ciao
Droom maar lekker over Lexiequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ciao
Ze heeft toch een kind?quote:
Drieling, vader was een Antiliaan dus ze staat er alleen voor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze heeft toch een kind?
Dan droom je volgens mij voor dit soort dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |