Je snapt me wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Is nie Hollands man, is Braobants/Limburgs
Breda.quote:
Allemaal kutquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Er zit een heel groot verschil tussen bourgondisch en rijnlands carnaval.
Nederland hoort zich af te stoten tegen het Katholieke geloof, fuck Carnaval.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Is nie Hollands man, is Braobants/Limburgs
ga lekker naar maastrichtquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik heb beloofd dit jaar voor het eerst een dag mee te gaan met carnaval, ik heb er nu al spijt van.
Breda is inderdaad vrij Hollandsquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je snapt me wel.
[..]
Breda.
Maar ik drink niet, dus misschien komt het daardoor.
Ik nodig jou uit en geen reactie en je wilt Saind weer wel?quote:
Ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik nodig jou uit en geen reactie en je wilt Saind weer wel?
Racist.
Ja waarschijnlijk ga ik toch niet. Die dag moet Feyenoord ook spelen.quote:
Was het ook, maar wilde gewoon aandacht van jou.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte
Voetbal gaat ook gewoon voor alles.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk ga ik toch niet. Die dag moet Feyenoord ook spelen.
ik ook, en ook dat ze bij mij konden slapenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik heb beloofd dit jaar voor het eerst een dag mee te gaan met carnaval, ik heb er nu al spijt van.
Hhaa, veel plezier met kots opruimen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ook, en ook dat ze bij mij konden slapennu al spijt van.
Daar waar Saind voor goedkoop bier staat veroordeel jij het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik nodig jou uit en geen reactie en je wilt Saind weer wel?
Racist.
ja, ben al aan het zoeken hoe ik dat uit tapijt krijgquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hhaa, veel plezier met kots opruimen.
zeiltje leggenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, ben al aan het zoeken hoe ik dat uit tapijt krijg
maandag lukt toch welquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk ga ik toch niet. Die dag moet Feyenoord ook spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |