quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lex is wel Europees topscorer van Feyenoord hoor, een beetje meer respect is wel op zijn plaats.
Ik ben aan het solliciteren, wat denk jij...quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geeft het je voldoening, dat ze jou nodig hebben?
Denk 't wel manquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef Adames het volgende:
een DVD met slim case zal niet boven de 100 gram komen toch?
Met of zonder boekje?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef Adames het volgende:
Oh.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik ben aan het solliciteren, wat denk jij...
Neequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef Adames het volgende:
Jawel....quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kent Lex Schoenmakers werkelijk niet?
Tieten pics dan maar?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel....![]()
Laat maar, ik kan niet communiceren even
Dan niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef Adames het volgende:
[..]
gebrande dvd met lege slimcase, dus zonder boekje en zonder omslag
Alweer?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alweer?
Je zei alleen dat je verwijderd had. Kreeg niets van je.
Die van de EK topic?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nee dat was alleen ik in bavariajurkje, niet boeiend dus
wtfquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Adames het volgende:
omdat ik net geen reactie kreeg, post ik het eerdere liedje maar gewoon opnieuw
lijkt wel een jaarverzameling van Davy pics.
Die strakke?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar heeft hij wel in gestaan ja
Geef HD dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Adames het volgende:
ondertussen al zovaak gezienquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Adames het volgende:
De clip is een stuk beter dan het nummer welquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Adames het volgende:
elke keer als je even twijfelt of je uit wilt gaan, gewoon deze clip kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ondertussen al zovaak gezien
Fake HD man. Dus geen fap materiaal.quote:
Inderdaad, wat een kutmuziek bij nader inzien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
elke keer als je even twijfelt of je uit wilt gaan, gewoon deze clip kijken
en dan lekker thuis blijven fappenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh oke. Ik zal vanavond aan je denken.quote:
is wel jammer ja, beeld is normaal van ondergeschikt belang. Muziek en verhaal is volgens HMF veel belangrijker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De clip is een stuk beter dan het nummer wel
Ja en dan ga je uit en kom je tot de conclusie dat de meeste chicks een stuk minder zijn dan die clip, leuk hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
We gaan wel samen tijdens Koningennacht naar Utrecht en je gaat het zien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja en dan ga je uit en kom je tot de conclusie dat de meeste chicks een stuk minder zijn dan die clip, leuk hoor!
FUCK carnavalquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
het is jammer dat het tijdens carnaval altijd zo koud is, maar daar hebben al lekkere chicks pakjes aan die zo van de christine le duc komen.
Nog nooit naar carnaval geweest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
het is jammer dat het tijdens carnaval altijd zo koud is, maar daar hebben al lekkere chicks pakjes aan die zo van de christine le duc komen.
okquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Ik zal vanavond aan je denken.
1x meegemaakt en echt te Hollands voor mij.quote:
Is nie Hollands man, is Braobants/Limburgsquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1x meegemaakt en echt te Hollands voor mij.
waar ben je dan geweest?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1x meegemaakt en echt te Hollands voor mij.
Er zit een heel groot verschil tussen bourgondisch en rijnlands carnaval.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Is nie Hollands man, is Braobants/Limburgs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |