Is het niet fantastischquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja over de rug van dooie baby's lekker reclame voor een Coca-Cola e.d. maken.
Doe maar niet bellen, moet zo werken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Check je telefoon lul, ik probeer je te bellen..
Hoax.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manolev
[ afbeelding ]
Messi are you watching?
VBL / Het altijd gezellige KNVB-Beker 2012/2013 Topic #12quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manolev
[ afbeelding ]
Messi are you watching?
Is niks aan de hand man. Niet overdrijven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga hier weg voor er bans gaan vallen.
Fijne avond allemaal.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef mrstylo het volgende:
Doe die kut kabouter eens weg.
Bedoel jullie niet Smoof en Geo.
Leuk topic.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Het altijd gezellige KNVB-Beker 2012/2013 Topic #12
Jij houdt ook wel van overdrijven, hequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
Fijne avond allemaal.
Ik ben niet bang voor een ban. Krijg er nooit één.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
Fijne avond allemaal.
Je weet nooit wanneer iemand besluit naar Yvonne te gaan NSB'en en dingen te overdrijven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is niks aan de hand man. Niet overdrijven.
Lijer. Heb jij die van Samzz al gezien?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat Poan haar tieten mooier zijn dan die van Samzz.
Ja nu wil ik die tieten zien van Poan of zoietsquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat Poan haar tieten mooier zijn dan die van Samzz.
Het is gewoon na te lezen, hoe kan er dan overdreven worden?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet nooit wanneer iemand besluit naar Yvonne te gaan NSB'en en dingen te overdrijven.
Ik pass je paon als jij me Sammz passtquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja nu wil ik die tieten zijn van Poan of zoiets
Dan kan ik vergelijken en oordelen
Doe alles eens op de VBL SC dropbox zetten?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef mrstylo het volgende:
Tieten foto van Angel: Check
Tieten foto van Madame: Check
Kont foto van Jojo: Check
Tieten foto van Samz: geen check
Samzz heeft haar tieten toch al gepost hier in het topicquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik pass je paon als jij me Sammz passt
WTF, waarom doe jij het nog beter dan Geo...quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef mrstylo het volgende:
Geef mij die foto's ook eens Stylo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef mrstylo het volgende:
zal hem even sturen naar je.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
Waarom heb ik de kontfoto van Jojo nog niet?
Que?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doe alles eens op de VBL SC dropbox zetten?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef mrstylo het volgende:
Doe je neef de grote van me.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
Maar even zonder grap GGMM: de enige reden waarom ik weg moet is omdat mijn neef langskomt over 5 minuten. Wilde alleen de boel nog een beete opstoken
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doe alles eens op de VBL SC dropbox zetten?
Heb ze gezien en niet opgeslagen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geef mij die foto's ook eens Stylo.
heb je geen toegang?quote:
Cool.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal hem even sturen naar je.
Wel een oude, lelijke foto maar who caresquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Samzz heeft haar tieten toch al gepost hier in het topic
Die grap was kankerbriljantquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een oude, lelijke foto maar who cares.
Ik mis Stokstaart. Met z'n bierdop grapjes.
In die oktoberfest kleren?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Samzz heeft haar tieten toch al gepost hier in het topic
Plaats jij die foto, regel ik dat Stokstaart weer terug komt hier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een oude, lelijke foto maar who cares.
Ik mis Stokstaart. Met z'n bierdop grapjes.
Ik doelde nergens op, maar fijn dat ik je aan het lachen heb gemaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ook al weet ik waar je op doelt, moest ik toch lachen.
Alsof jij nog contact hebt met Stok ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef E.H. het volgende:
[..]
Plaats jij die foto, regel ik dat Stokstaart weer terug komt hier.
Nee, dan word ik weer uitgemaakt voor aandachtsgeil en zulksquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef E.H. het volgende:
[..]
Waar is hij gebleven eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef E.H. het volgende:
[..]
O ik dacht dat je 'grote' typte omdat ik als een mongool typt en 'groeten' bedoelt maar net deed alsof je typodequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doelde nergens op, maar fijn dat ik je aan het lachen heb gemaakt.
Eindelijk weer iemand die om me lacht
Dus ik doe smooth tegen haar voor niets?quote:
Doe dan even DM'en godverdommequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan word ik weer uitgemaakt voor aandachtsgeil en zulks.
Gestikt in een bierdopjequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar is hij gebleven eigenlijk?
Permban voor bedreigen van Yvonne.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar is hij gebleven eigenlijk?
Dat zijn jullie allebei wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan DM je de foto. Ook goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt omdat we van Samz aannemen dat ze niet dik is so far.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zijn jullie allebei wel.
Alleen vind ik jou wel aardig en paon niet.
Ik vind haar niet aardig en paon wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel met met zo'n biertje er tussen, ze is denk ik een fatty .. en Poan heeft best mooie tieten voor zulke grote.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef E.H. het volgende:
[..]
Lijer. Heb jij die van Samzz al gezien?
Niets mis met geil.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles aan Paon is grootquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel met met zo'n biertje er tussen, ze is denk ik een fatty .. en Poan heeft best mooie tieten voor zulke grote.
Ik ben daadwerkelijk niet van plan m'n tieten te posten. Niet naakt iig. Decolleté wil ik wel overwegen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja maar jij had toch ook een permban? Jij bent er toch ook weer?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Permban voor bedreigen van Yvonne.
Doe dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daadwerkelijk niet van plan m'n tieten te posten. Niet naakt iig. Decolleté wil ik wel overwegen.
Doe dan! Godsamme zeg wat een gezwets over een paar vetbobbelsquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daadwerkelijk niet van plan m'n tieten te posten. Niet naakt iig. Decolleté wil ik wel overwegen.
Ja, die van Poan zijn beste jopen. Maar moet vergelijkingsmateriaal hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel met met zo'n biertje er tussen, ze is denk ik een fatty .. en Poan heeft best mooie tieten voor zulke grote.
Niemand is er in geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niemand bedreigd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar jij had toch ook een permban? Jij bent er toch ook weer?
Ze doet paardrijden, sowieso goeden kont dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt omdat we van Samz aannemen dat ze niet dik is so far.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb geen enkele foto. Allemaal omdat ik minderjarig ben hé?
Echt waar?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind haar niet aardig en paon wel.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe dan! Godsamme zeg wat een gezwets over een paar vetbobbels
Ik wist niet dat in jouw woordenboek niemand synoniem is voor ik.quote:
Ow ja dat is waarquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niemand bedreigd.
Ja.quote:
Foto in string en handjes voor je geile tepels mag ook wel van mij hoor. Mijn DM box staat open.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat in jouw woordenboek niemand synoniem is voor ik.
Ik stuur wel via Viber.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, ik verwacht dat als er tietenfoto's komen iemand ze voor mij mirrort en DM't en voor de zekerheid even een whatsappje erachteraan pleurt.
Ben nu echt weg!
Tering wat een slechte comeback weer. Davy wint nog een discussie van jou.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat in jouw woordenboek niemand synoniem is voor ik.
Waarom haal je haar er uit. Ze hoort er gewoon in. Dit had niet gebeurd als ik nog mod was geweest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Nou ja, Paon is ook niet echt aardig, ze heeft me nog steeds niet bedankt omdat ik d'r uit de OP heb gehaald.
Maar samzz is hypocriet en debiel.
Ik win altijd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering wat een slechte comeback weer. Davy wint nog een discussie van jou.
Kloptquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering wat een slechte comeback weer. Davy wint nog een discussie van jou.
Happel RIPquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef E.H. het volgende:
[..]
Waarom haal je haar er uit. Ze hoort er gewoon in. Dit had niet gebeurd als ik nog mod was geweest.
Ow dat had ik niet verwacht. Ik vind Paon juist een debiel, maar goed. Meningen verschillenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Nou ja, Paon is ook niet echt aardig, ze heeft me nog steeds niet bedankt omdat ik d'r uit de OP heb gehaald.
Nee dat is ze niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat had ik niet verwacht. Ik vind Paon juist een debiel, maar goed. Meningen verschillen
Samzz moet je leren kennen
Ze is echt wel tof
He, he delen die eer, en we zouden de users er zelf achterlaten komenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben ouder en ik volg het nog. Volgens mij doe je wat verkeerd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Stop eens met posten stelletje belhamels. Dit gaat veelte snel voor mij. Ik ben inmiddels ook niet meer de jongste
VBL SC meet in de skihut, ja toch ja toch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat had ik niet verwacht. Ik vind Paon juist een debiel, maar goed. Meningen verschillen
Ze is echt wel tof
Je hoeft me niet te verdedigen, meisquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze is echt wel tof
Ik hou wel van een feestjequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
VBL SC meet in de skihut, ja toch ja toch.
Ja weet ik, maar ik gaf gewoon even mijn meningquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te verdedigen, meis. GGMM mag denken wat hij wil, het maakt mij de pis niet lauw.
Nou ik wacht op die foto's anders kan je van mij ook wel oppleuren want je maakt deze SC er niet beter op zo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te verdedigen, meis. GGMM mag denken wat hij wil, het maakt mij de pis niet lauw.
Iedereen heeft een talent, en ik moet de mijne nog vinden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik ben ouder en ik volg het nog. Volgens mij doe je wat verkeerd.
GGMM mocht mij ook eerst, toen niet en nu status onbekend maar ik gok dat hij me niet mag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik er eenquote:
Die foto's van jezelf in het bananenpak vond ik zeer geslaagd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen heeft een talent, en ik moet de mijne nog vinden.
Ga je neefje 's vermakenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GGMM mocht mij ook eerst, toen niet en nu status onbekend maar ik gok dat hij me niet mag.
Ouwe seniele jood joh.. Maar wel een goeie. Ik mag GGMM wel, of het wederzijds is boeit me dan eigenlijk niet zo
.
Ik ben heel liefquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind FOK!'ers eng.
quote:
Het is Paon, idioot.quote:
Juist dat zou je er achter plaatsen, om het niet te doen laten opvallen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik er eenachter zetten als ik iemand aan het beledigen was?
Mooi dat je objectief kan blijven ondanks dat ik een pleurishekel aan je heb. Dat siiert je dan wel weer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GGMM mocht mij ook eerst, toen niet en nu status onbekend maar ik gok dat hij me niet mag.
Ouwe seniele jood joh.. Maar wel een goeie. Ik mag GGMM wel, of het wederzijds is boeit me dan eigenlijk niet zo
.
Ik wil hier niet weg man. Ik ga alleen zeggen dat nu al 3 kwaliteitsusers uit de slowchat een whatsappje stuurden met "slowchat is in tijden niet zo leuk geweest".quote:
Oh, slimquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef E.H. het volgende:
[..]
Juist dat zou je er achter plaatsen, om het niet te doen laten opvallen.
Ja maar je bent dan ook gewoon serieus grappig, hebt me tyfusvaak gematst en bent aardig objectief. Wat kan je meer willen. En daarnaast heb je ook een dikke huid, is ook wel prettig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi dat je objectief kan blijven ondanks dat ik een pleurishekel aan je heb. Dat siiert je dan wel weer.
Nee grapje man, ik moet best vaak om je lachen.
Ben niet dik. Zit alleen wel een pak stroopwafels weg te vreten nu.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
Happel is zelf enorm dik, maar die heeft wel zelfspot.
Wie is Britt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, slim. Maar nee, dat liedje van Britt, dit dat.
Van de postcodeloterij?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ben niet dik. Zit alleen wel een pak stroopwafels weg te vreten nu.
Tis wat. Ik kreeg net een spam mail voor een vakantie naar de Antillen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil hier niet weg man. Ik ga alleen zeggen dat nu al 3 kwaliteitsusers uit de slowchat een whatsappje stuurden met "slowchat is in tijden niet zo leuk geweest".
Goh. HMF is terug en 3 dagen later heeft iedereen zijn muil vol over de kwaliteitsimpuls in de slowchat. Nuff said, ik werk als katalysator voor kwaliteit. Ikzelf heb niet eens ene kanker bijgedragen, yet somehow is de hele slowchat weer episch.
Maargoed, wat verwacht je. Ik ben als een ster, ik trek alle epicness aan als de zwaartekracht. Of zoals mijn piemel kutjes aantrekt.
Dat was geen spam, maar dat weet jij best.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tis wat. Ik kreeg net een spam mail voor een vakantie naar de Antillen.
Heb jij ook die blikken van de Vriendenloterijquote:
Wees blij dat HMF teruggekeerd is op Fok!. Is een epischere gebeurtenis dan Christus terug op aarde hoor. Hier praten mensen jaren later nog over, i.t.t. die ouwe seniel uit het nieuwe testament.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg net dit doorgestuurdquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
stroopwafels zijn lekker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ben niet dik. Zit alleen wel een pak stroopwafels weg te vreten nu.
Naakt mag niet op fok gek.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kreeg net dit doorgestuurd
[ afbeelding ]
Ik kreeg een mailtje van de postcodeloterij dat ik stroopwafels had gewonnenquote:
Dan moet je mij maar niet afschepen met Bonaire, had mij dan in ieder geval meegenomen naar Curacao...quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was geen spam, maar dat weet jij best.
Ik zoek wel een ander.
Awhquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar je bent dan ook gewoon serieus grappig, hebt me tyfusvaak gematst en bent aardig objectief. Wat kan je meer willen. En daarnaast heb je ook een dikke huid, is ook wel prettig.
Ja binnen 2 wekenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij ook die blikken van de Vriendenloterij?
Ik kreeg een verkeerd geadresseerde kerstgroet via de mail.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben kaarten gewonnen voor een film die niet meer in de bioscoop draaitquote:
Icards met kerstquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kreeg een verkeerd geadresseerde kerstgroet via de mail.
Het gaat niet zo goed met tante Marie dus dat heft een beetje een schaduw over de feestdagen
sterkte.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat niet zo goed met tante Marie dus dat heft een beetje een schaduw over de feestdagen
Hahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een plaatje van een uil, hij keek roofzuchtig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Icards met kerstStuur dan gewoon niks.
Ow dat is ook een leuke prijsquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben kaarten gewonnen voor een film die niet meer in de bioscoop draait.
Als je je bed niet uit komt en toch persoonlijk iets wil doen is het best leuk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Icards met kerstStuur dan gewoon niks.
Breda?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over die verkeerd geadresseerde email adres. Dat van zijn tante is niet fijn.quote:
Ja, bedankt, misschien moet ik 'r eens opzoeken in het ziekenhuis, en als ze me niet herkent kan ik nog claimen dat ze dementie heeft.quote:
Ja, vooral omdat je er dus geen neuk aan hebtquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is ook een leuke prijs
Het is niet mijn tante Marie maar iemands tante Marie maar ik heb die mensen inderdaad sterkte gewenst.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Over die verkeerd geadresseerde email adres. Dat van zijn tante is niet fijn.
Sterkte Johannes!
o daaromquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat je er dus geen neuk aan hebt.
Oh nu snap ik hem pas. Snapte hem net al, maar door die vraagteken van Saind ging ik twijfelen en dacht ik dat het 2e gedeelte wel van jou was. Maar nu maakt het me weer vrij weinig uit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is niet mijn tante Marie maar iemands tante Marie maar ik heb die mensen inderdaad sterkte gewenst.
Ja man kan me voorstellen dat de hele SC het in zijn broek doet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh nu snap ik hem pas. Snapte hem net al, maar door die vraagteken van Saind ging ik twijfelen en dacht ik dat het 2e gedeelte wel van jou was. Maar nu maakt het me weer vrij weinig uit.
Bad boy hé?
minder zelfs.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dood heeft net zoveel letter als didde.
Debiel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
verschil is dat me jet 'dood' niet overkomt als een debiel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je de tieten van je vriendin al gezien?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef mrstylo het volgende:
wat lul jijquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef RensAjacied het volgende:
Komen dus ook de VI awards aan na initiatief van mij
![]()
![]()
Opera er af gooienquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Alle browsers zijn gewoon tering langzaam op mijn laptop, ik gooi ze er allemaal af vanavond.
Ok, cool.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja niet de VBL maar de VI awards. VI Hooligans doen ook wat nuttigs hoor.
installeer lekker lynxquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Alle browsers zijn gewoon tering langzaam op mijn laptop, ik gooi ze er allemaal af vanavond.
Zodra jij VI Hooligan roept begin je meestal mensen met de dood te bedreigen of verrot te schelden. Dus ik houd mij maar een beetje in.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja niet de VBL maar de VI awards. VI Hooligans doen ook wat nuttigs hoor.
Vond het wel een leuk idee eigenlijk. Vooral Johannes is er altijd wel creatief in.quote:
Ik heb nooit iemand met de dood bedreigd manquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra jij VI Hooligan roept begin je meestal mensen met de dood te bedreigen of verrot te schelden. Dus ik houd mij maar een beetje in.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra jij VI Hooligan roept begin je meestal mensen met de dood te bedreigen of verrot te schelden. Dus ik houd mij maar een beetje in.
Je moet mijn ego niet te veel strelen hoor, voor je het weet ga ik gekke dingen doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vond het wel een leuk idee eigenlijk. Vooral Johannes is er altijd wel creatief in.
Johannes is de grootste verrijking voor deze SC als ik eerlijk ben
Jonger.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:34 schreef RensAjacied het volgende:
JV hoe oud ben je eigenlijk. Ik schat je tussen de 25 en 30.
Neuhquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand met de dood bedreigd man
welkquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
tering moeielijke besturing van deze browsers man, werkt voor geen ene meter dit
Zo wie is dat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Is dat die van geenstijl?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker waffie is dat ja. Jammer dat het een Playboy skankie isquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo lekkere dame!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke chicks zie je best wel vaak.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet geenstijl. Die is van pownewsquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DIe Jojanneke of zo lijkt er geen eens op.
Wel dus. Kijk ook geen filmpjes van Geenstijl meer sinds het vertrek van Rutger.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DIe Jojanneke of zo lijkt er geen eens op.
Ik zag ook een filmpje van haar bij 3fm. Was echt raar om te zien. Zomaar je tieten laten zien en ook nog aan likken. Serieus hoe graag moet je op tv willen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker waffie is dat ja. Jammer dat het een Playboy skankie is
Noem voorbeelden dat ik iemand serieus met de dood heb bedreigd dan. Dat kan je niet vinden, helemaal niet als het iets met VI te maken heeft. Je opmerking is dus onzinnig en feitelijk onjuist.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ZimraLiebe
ik ben haar eens tegen gekomen tijdens het stappen in amsterdam, dat mens drink wodka alsof het water is:')quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ze moest een talent laten zien, toen bedacht ze dat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag ook een filmpje van haar bij 3fm. Was echt raar om te zien. Zomaar je tieten laten zien en ook nog aan likken. Serieus hoe graag moet je op tv willen.
Dan ben je gewoon aandachtsgeil. Is niet aantrekkelijk meer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja ze moest een talent laten zien, toen bedacht ze dat.
Edit: Gewoon tering traag dus. Even kijken hoe die zooi werkt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Noem voorbeelden dat ik iemand serieus met de dood heb bedreigd dan. Dat kan je niet vinden, helemaal niet als het iets met VI te maken heeft. Je opmerking is dus onzinnig en feitelijk onjuist.
Ze lijkt me wel iemand die zich omhoog gaat neuken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar als vriendin wil je haar niet hebben denk ik.
Of pijpen. Maar ze zal ook wel de hele dag om aandacht vragen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze lijkt me wel iemand die zich omhoog gaat neuken.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Noem voorbeelden dat ik iemand serieus met de dood heb bedreigd dan. Dat kan je niet vinden, helemaal niet als het iets met VI te maken heeft. Je opmerking is dus onzinnig en feitelijk onjuist.
Te ingewikkeld dat spytoolen dus kom met een hele slappequote:Op donderdag 13 december 2012 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
Volkomen ontgaan Jort? Wilt u misschien per direct doodgaan?
Dan vind ik wat ik zei tegen Davy toch wel iets ergerquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Te ingewikkeld dat spytoolen dus kom met een hele slappe
Maar jij ontkent het ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan vind ik wat ik zei tegen Davy toch wel iets erger
Ja Sjaak, jij bent echt het aller- aller- allerstoerst.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan vind ik wat ik zei tegen Davy toch wel iets erger
Kan ik ook moeilijk doenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij ontkent het ook niet
Ja als je dat als een serieuze doodsbedreiging zietquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Te ingewikkeld dat spytoolen dus kom met een hele slappe
Jij bent toch echt degene die dat steeds benadrukt hoor Rene.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja Sjaak, jij bent echt het aller- aller- allerstoerst.
Ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent toch echt degene die dat steeds benadrukt hoor Rene.
Moet ik anders even een keertje een gesigneerd shirtje opsturen ofzo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken.
Nou ja, graag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet ik anders even een keertje een gesigneerd shirtje opsturen ofzo?
Waarom zou ik graag in het middelpunt van de belangstelling staan op een fucking forum? Denk je dat ik hierdoor meer zelfvertrouwen krijg ofzo?quote:
Geen idee. Ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom zou ik graag in het middelpunt van de belangstelling staan op een fucking forum? Denk je dat ik hierdoor meer zelfvertrouwen krijg ofzo?
En daarom ben je ook zo'n lieve mod, maar waarom heb je het Award stemmen zo ingewikkeld gemaakt. Dit is gewoon een dag taak om in te vullen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken.
*voegquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, graag.
En voet gelijk die foto van je ex bij aub.
Is goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, graag.
En voet gelijk die foto van je ex bij aub.
Je mag het ook in etappes doen. Gewoon editten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daarom ben je ook zo'n lieve mod, maar waarom heb je het Award stemmen zo ingewikkeld gemaakt. Dit is gewoon een dag taak om in te vullen.
Bang dat ik hijgend voor je deur sta?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om een of andere reden vind ik het toch eng om m'n adres aan jou te geven..
Dat ik hou van sociaal contact met mensen ontken ik niet. Dat ik ook wel eens wat wil vertellen wat jullie misschien interessant vinden of meepraat ook niet.quote:
Inb4, davy die zijn adres geeft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bang dat ik hijgend voor je deur sta?
Of andere rare fratsen uithaaltquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een Matsoe Matsoe met bril.quote:
Wat versta jij onder rare fratsen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of andere rare fratsen uithaalt.
Goeiequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is Caland man die Matsoe Matsoe.
Oh ja fuck.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja lijkt hij daarop?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stalken, pizza bezorgen etcquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat versta jij onder rare fratsen?
Stalken heb ik weleens gedaan, maar dat was bij een meisje die ik heel leuk vond, maar zij mij niet. Ooit een keer met Valentijn mijn dolo door d'r brievenbus gestoken. Ik vond het romantisch, zij wat minder. Ik blijf dat op de dag van vandaag een mysterie vinden, waarom vond zij dat toch niet romantischquote:
Neen. Alleen mijn achternaam klopt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Zou Sjaak in het echt ook Sjaak heten?
Als dit waar is stem ik op je voor alle vbl awardsquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stalken heb ik weleens gedaan, maar dat was bij een meisje die ik heel leuk vond, maar zij mij niet. Ooit een keer met Valentijn mijn dolo door d'r brievenbus gestoken. Ik vond het romantisch, zij wat minder. Ik blijf dat op de dag van vandaag een mysterie vinden, waarom vond zij dat toch niet romantisch
Je 'dolo' kwam niet verder dan die haren van de brievenbus dus ze merkte het niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stalken heb ik weleens gedaan, maar dat was bij een meisje die ik heel leuk vond, maar zij mij niet. Ooit een keer met Valentijn mijn dolo door d'r brievenbus gestoken. Ik vond het romantisch, zij wat minder. Ik blijf dat op de dag van vandaag een mysterie vinden, waarom vond zij dat toch niet romantisch
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Als dit waar is stem ik op je voor alle vbl awards
Seks op de eerste date is gewoon not dun. Al is het een stalkdate.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze sloeg me 3x met een deegroller, ik dacht eerst dat dat 'erbij' hoorde, maar nadat haar vriend naar buiten kwam bleek dit niet het geval.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je 'dolo' kwam niet verder dan die haren van de brievenbus dus ze merkte het niet.
Raar, het is ook best wel romantischquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze sloeg me 3x met een deegroller, ik dacht eerst dat dat 'erbij' hoorde, maar nadat haar vriend naar buiten kwam bleek dit niet het geval.
Trio kan best.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze sloeg me 3x met een deegroller, ik dacht eerst dat dat 'erbij' hoorde, maar nadat haar vriend naar buiten kwam bleek dit niet het geval.
Dat heb ik nog voorgesteld maar toen werd ik in een keer wakker in het ziekenhuis, vastgebonden aan mijn bed.quote:
Kreeg ik er maar wat voor...quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Goffedomme werrekuh voor da cheld
Haar vriend was dus een mocro.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat heb ik nog voorgesteld maar toen werd ik in een keer wakker in het ziekenhuis, vastgebonden aan mijn bed.
Dat soort Kim Holland porno hou ik niet van.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat heb ik nog voorgesteld maar toen werd ik in een keer wakker in het ziekenhuis, vastgebonden aan mijn bed.
boeiendquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Die bijnaam is van Lex Schoenmaker.
Die had me in ieder geval nog gepijptquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat soort Kim Holland porno hou ik niet van.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lynx
[ afbeelding ]
Scherm wil ook niet groter, kut browser man Adames.
Kelly Immers is wel sexy hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
boeiendIk heb het niet verzonnen
Je denkt toch niet dat ik Immers Sexy vind
watquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Stylo![]()
Alleen jammer van de Lion Kings
ach bekijk het van het positieve: een goede IT'er heeft overdag weinig werkquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:07 schreef E.H. het volgende:
[..]
Vanuit huis. Moeten wat zaken live gezet worden. Ben er voor nodig.
Geeft het je voldoening, dat ze jou nodig hebben?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:07 schreef E.H. het volgende:
[..]
Vanuit huis. Moeten wat zaken live gezet worden. Ben er voor nodig.
Ik ga hem speciaal voor je kijken, zodat die subtekst niet meer erbij hoeft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Stylo![]()
Alleen jammer van de Lion Kings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |