Je hoeft me niet te verdedigen, meisquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat had ik niet verwacht. Ik vind Paon juist een debiel, maar goed. Meningen verschillen
Samzz moet je leren kennen
Ze is echt wel tof
Ik hou wel van een feestjequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
VBL SC meet in de skihut, ja toch ja toch.
Ja weet ik, maar ik gaf gewoon even mijn meningquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te verdedigen, meis. GGMM mag denken wat hij wil, het maakt mij de pis niet lauw.
Nou ik wacht op die foto's anders kan je van mij ook wel oppleuren want je maakt deze SC er niet beter op zo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te verdedigen, meis. GGMM mag denken wat hij wil, het maakt mij de pis niet lauw.
Iedereen heeft een talent, en ik moet de mijne nog vinden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik ben ouder en ik volg het nog. Volgens mij doe je wat verkeerd.
GGMM mocht mij ook eerst, toen niet en nu status onbekend maar ik gok dat hij me niet mag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik er eenquote:
Die foto's van jezelf in het bananenpak vond ik zeer geslaagd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen heeft een talent, en ik moet de mijne nog vinden.
Ga je neefje 's vermakenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GGMM mocht mij ook eerst, toen niet en nu status onbekend maar ik gok dat hij me niet mag.
Ouwe seniele jood joh.. Maar wel een goeie. Ik mag GGMM wel, of het wederzijds is boeit me dan eigenlijk niet zo
.
Ik ben heel liefquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind FOK!'ers eng.
quote:
Het is Paon, idioot.quote:
Juist dat zou je er achter plaatsen, om het niet te doen laten opvallen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik er eenachter zetten als ik iemand aan het beledigen was?
Mooi dat je objectief kan blijven ondanks dat ik een pleurishekel aan je heb. Dat siiert je dan wel weer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GGMM mocht mij ook eerst, toen niet en nu status onbekend maar ik gok dat hij me niet mag.
Ouwe seniele jood joh.. Maar wel een goeie. Ik mag GGMM wel, of het wederzijds is boeit me dan eigenlijk niet zo
.
Ik wil hier niet weg man. Ik ga alleen zeggen dat nu al 3 kwaliteitsusers uit de slowchat een whatsappje stuurden met "slowchat is in tijden niet zo leuk geweest".quote:
Oh, slimquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef E.H. het volgende:
[..]
Juist dat zou je er achter plaatsen, om het niet te doen laten opvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |