Het was een plaatje van een uil, hij keek roofzuchtig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Icards met kerstStuur dan gewoon niks.
Ow dat is ook een leuke prijsquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben kaarten gewonnen voor een film die niet meer in de bioscoop draait.
Als je je bed niet uit komt en toch persoonlijk iets wil doen is het best leuk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Icards met kerstStuur dan gewoon niks.
Breda?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kreeg een verkeerd geadresseerde kerstgroet via de mail.
Het gaat niet zo goed met tante Marie dus dat heft een beetje een schaduw over de feestdagen
Over die verkeerd geadresseerde email adres. Dat van zijn tante is niet fijn.quote:
Ja, bedankt, misschien moet ik 'r eens opzoeken in het ziekenhuis, en als ze me niet herkent kan ik nog claimen dat ze dementie heeft.quote:
Ja, vooral omdat je er dus geen neuk aan hebtquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is ook een leuke prijs
Het is niet mijn tante Marie maar iemands tante Marie maar ik heb die mensen inderdaad sterkte gewenst.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Over die verkeerd geadresseerde email adres. Dat van zijn tante is niet fijn.
Sterkte Johannes!
o daaromquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat je er dus geen neuk aan hebt.
Oh nu snap ik hem pas. Snapte hem net al, maar door die vraagteken van Saind ging ik twijfelen en dacht ik dat het 2e gedeelte wel van jou was. Maar nu maakt het me weer vrij weinig uit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is niet mijn tante Marie maar iemands tante Marie maar ik heb die mensen inderdaad sterkte gewenst.
Ja man kan me voorstellen dat de hele SC het in zijn broek doet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh nu snap ik hem pas. Snapte hem net al, maar door die vraagteken van Saind ging ik twijfelen en dacht ik dat het 2e gedeelte wel van jou was. Maar nu maakt het me weer vrij weinig uit.
Bad boy hé?
minder zelfs.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dood heeft net zoveel letter als didde.
Debiel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
verschil is dat me jet 'dood' niet overkomt als een debiel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je de tieten van je vriendin al gezien?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef mrstylo het volgende:
Tieten foto van Angel: Check
Tieten foto van Madame: Check
Kont foto van Jojo: Check
Tieten foto van Samz: geen check
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |