Ja maar je bent dan ook gewoon serieus grappig, hebt me tyfusvaak gematst en bent aardig objectief. Wat kan je meer willen. En daarnaast heb je ook een dikke huid, is ook wel prettig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi dat je objectief kan blijven ondanks dat ik een pleurishekel aan je heb. Dat siiert je dan wel weer.
Nee grapje man, ik moet best vaak om je lachen.
Ben niet dik. Zit alleen wel een pak stroopwafels weg te vreten nu.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
Happel is zelf enorm dik, maar die heeft wel zelfspot.
Wie is Britt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, slim. Maar nee, dat liedje van Britt, dit dat.
Van de postcodeloterij?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ben niet dik. Zit alleen wel een pak stroopwafels weg te vreten nu.
Tis wat. Ik kreeg net een spam mail voor een vakantie naar de Antillen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil hier niet weg man. Ik ga alleen zeggen dat nu al 3 kwaliteitsusers uit de slowchat een whatsappje stuurden met "slowchat is in tijden niet zo leuk geweest".
Goh. HMF is terug en 3 dagen later heeft iedereen zijn muil vol over de kwaliteitsimpuls in de slowchat. Nuff said, ik werk als katalysator voor kwaliteit. Ikzelf heb niet eens ene kanker bijgedragen, yet somehow is de hele slowchat weer episch.
Maargoed, wat verwacht je. Ik ben als een ster, ik trek alle epicness aan als de zwaartekracht. Of zoals mijn piemel kutjes aantrekt.
Dat was geen spam, maar dat weet jij best.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tis wat. Ik kreeg net een spam mail voor een vakantie naar de Antillen.
Heb jij ook die blikken van de Vriendenloterijquote:
Wees blij dat HMF teruggekeerd is op Fok!. Is een epischere gebeurtenis dan Christus terug op aarde hoor. Hier praten mensen jaren later nog over, i.t.t. die ouwe seniel uit het nieuwe testament.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg net dit doorgestuurdquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
stroopwafels zijn lekker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ben niet dik. Zit alleen wel een pak stroopwafels weg te vreten nu.
Naakt mag niet op fok gek.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kreeg net dit doorgestuurd
[ afbeelding ]
Ik kreeg een mailtje van de postcodeloterij dat ik stroopwafels had gewonnenquote:
Dan moet je mij maar niet afschepen met Bonaire, had mij dan in ieder geval meegenomen naar Curacao...quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was geen spam, maar dat weet jij best.
Ik zoek wel een ander.
Awhquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar je bent dan ook gewoon serieus grappig, hebt me tyfusvaak gematst en bent aardig objectief. Wat kan je meer willen. En daarnaast heb je ook een dikke huid, is ook wel prettig.
Ja binnen 2 wekenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij ook die blikken van de Vriendenloterij?
Ik kreeg een verkeerd geadresseerde kerstgroet via de mail.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben kaarten gewonnen voor een film die niet meer in de bioscoop draaitquote:
Icards met kerstquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kreeg een verkeerd geadresseerde kerstgroet via de mail.
Het gaat niet zo goed met tante Marie dus dat heft een beetje een schaduw over de feestdagen
sterkte.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat niet zo goed met tante Marie dus dat heft een beetje een schaduw over de feestdagen
Hahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |