Hallo lekkere dame!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Zulke chicks zie je best wel vaak.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet geenstijl. Die is van pownewsquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DIe Jojanneke of zo lijkt er geen eens op.
Wel dus. Kijk ook geen filmpjes van Geenstijl meer sinds het vertrek van Rutger.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DIe Jojanneke of zo lijkt er geen eens op.
Ik zag ook een filmpje van haar bij 3fm. Was echt raar om te zien. Zomaar je tieten laten zien en ook nog aan likken. Serieus hoe graag moet je op tv willen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker waffie is dat ja. Jammer dat het een Playboy skankie is
Noem voorbeelden dat ik iemand serieus met de dood heb bedreigd dan. Dat kan je niet vinden, helemaal niet als het iets met VI te maken heeft. Je opmerking is dus onzinnig en feitelijk onjuist.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ZimraLiebe
ik ben haar eens tegen gekomen tijdens het stappen in amsterdam, dat mens drink wodka alsof het water is:')quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ze moest een talent laten zien, toen bedacht ze dat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag ook een filmpje van haar bij 3fm. Was echt raar om te zien. Zomaar je tieten laten zien en ook nog aan likken. Serieus hoe graag moet je op tv willen.
Dan ben je gewoon aandachtsgeil. Is niet aantrekkelijk meer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja ze moest een talent laten zien, toen bedacht ze dat.
Edit: Gewoon tering traag dus. Even kijken hoe die zooi werkt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Noem voorbeelden dat ik iemand serieus met de dood heb bedreigd dan. Dat kan je niet vinden, helemaal niet als het iets met VI te maken heeft. Je opmerking is dus onzinnig en feitelijk onjuist.
Ze lijkt me wel iemand die zich omhoog gaat neuken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar als vriendin wil je haar niet hebben denk ik.
Of pijpen. Maar ze zal ook wel de hele dag om aandacht vragen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze lijkt me wel iemand die zich omhoog gaat neuken.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Noem voorbeelden dat ik iemand serieus met de dood heb bedreigd dan. Dat kan je niet vinden, helemaal niet als het iets met VI te maken heeft. Je opmerking is dus onzinnig en feitelijk onjuist.
Te ingewikkeld dat spytoolen dus kom met een hele slappequote:Op donderdag 13 december 2012 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
Volkomen ontgaan Jort? Wilt u misschien per direct doodgaan?
Dan vind ik wat ik zei tegen Davy toch wel iets ergerquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Te ingewikkeld dat spytoolen dus kom met een hele slappe
Maar jij ontkent het ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan vind ik wat ik zei tegen Davy toch wel iets erger
Ja Sjaak, jij bent echt het aller- aller- allerstoerst.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan vind ik wat ik zei tegen Davy toch wel iets erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |