Ja, dit programma is echt kut idd.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben er pas recent achter gekomen dat je de stream op de website ook in het buitenland gewoon kan volgen.
Maar normaal gesproken is dit programma vaak een flopshow.
Loopt ook steeds vast via streamquote:Op donderdag 13 december 2012 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben er pas recent achter gekomen dat je de stream op de website ook in het buitenland gewoon kan volgen.
Maar normaal gesproken is dit programma vaak een flopshow.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
Laat Gijp uitpraten hoerenjong!
Welke show kijk jij?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
Mathijs gaat zeuren over dat geld, alsof Gijp daarvoor niet rijk was? Hou alsjeblieft je mond dicht man.
Anchorman met uitstraling.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:14 schreef Ties02 het volgende:
Genee, die ijdeltuit
Die komt nog naar de opening van een envelop
DIT DUS!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Iedereen die dit boek niet gelezen heeft is geen echte VI-Hooligan.
Ik heb het eerlijk gedownload via de piratenbaai.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Iedereen die dit boek niet gelezen heeft is geen echte VI-Hooligan.
Ja leuk, allemaal even lachen!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Dan ben ik geen VI Hooligan, oh wacht, dat was ik ook niet
Of met een helm het veld op toen het stormde.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:15 schreef tong80 het volgende:
Gijp was een geweldige voetballer trouwens zegt opa.
Had in de finale van het EK-88 moeten staan.
Maar hij vond het leuker met zwemvliezen en duikbril op een trainingsveld te staan voor de camera's toen het voetbal wegens regen werd afgelast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |