wat lul jijquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef RensAjacied het volgende:
Komen dus ook de VI awards aan na initiatief van mij
![]()
![]()
Opera er af gooienquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Alle browsers zijn gewoon tering langzaam op mijn laptop, ik gooi ze er allemaal af vanavond.
Ok, cool.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja niet de VBL maar de VI awards. VI Hooligans doen ook wat nuttigs hoor.
installeer lekker lynxquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Alle browsers zijn gewoon tering langzaam op mijn laptop, ik gooi ze er allemaal af vanavond.
Zodra jij VI Hooligan roept begin je meestal mensen met de dood te bedreigen of verrot te schelden. Dus ik houd mij maar een beetje in.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja niet de VBL maar de VI awards. VI Hooligans doen ook wat nuttigs hoor.
Vond het wel een leuk idee eigenlijk. Vooral Johannes is er altijd wel creatief in.quote:
Ik heb nooit iemand met de dood bedreigd manquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra jij VI Hooligan roept begin je meestal mensen met de dood te bedreigen of verrot te schelden. Dus ik houd mij maar een beetje in.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra jij VI Hooligan roept begin je meestal mensen met de dood te bedreigen of verrot te schelden. Dus ik houd mij maar een beetje in.
Je moet mijn ego niet te veel strelen hoor, voor je het weet ga ik gekke dingen doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vond het wel een leuk idee eigenlijk. Vooral Johannes is er altijd wel creatief in.
Johannes is de grootste verrijking voor deze SC als ik eerlijk ben
Jonger.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:34 schreef RensAjacied het volgende:
JV hoe oud ben je eigenlijk. Ik schat je tussen de 25 en 30.
Neuhquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand met de dood bedreigd man
welkquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
tering moeielijke besturing van deze browsers man, werkt voor geen ene meter dit
Zo wie is dat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Is dat die van geenstijl?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker waffie is dat ja. Jammer dat het een Playboy skankie isquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |