Een Matsoe Matsoe met bril.quote:
Wat versta jij onder rare fratsen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of andere rare fratsen uithaalt.
Goeiequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is Caland man die Matsoe Matsoe.
Oh ja fuck.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja lijkt hij daarop?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stalken, pizza bezorgen etcquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat versta jij onder rare fratsen?
Stalken heb ik weleens gedaan, maar dat was bij een meisje die ik heel leuk vond, maar zij mij niet. Ooit een keer met Valentijn mijn dolo door d'r brievenbus gestoken. Ik vond het romantisch, zij wat minder. Ik blijf dat op de dag van vandaag een mysterie vinden, waarom vond zij dat toch niet romantischquote:
Neen. Alleen mijn achternaam klopt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Zou Sjaak in het echt ook Sjaak heten?
Als dit waar is stem ik op je voor alle vbl awardsquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stalken heb ik weleens gedaan, maar dat was bij een meisje die ik heel leuk vond, maar zij mij niet. Ooit een keer met Valentijn mijn dolo door d'r brievenbus gestoken. Ik vond het romantisch, zij wat minder. Ik blijf dat op de dag van vandaag een mysterie vinden, waarom vond zij dat toch niet romantisch
Je 'dolo' kwam niet verder dan die haren van de brievenbus dus ze merkte het niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stalken heb ik weleens gedaan, maar dat was bij een meisje die ik heel leuk vond, maar zij mij niet. Ooit een keer met Valentijn mijn dolo door d'r brievenbus gestoken. Ik vond het romantisch, zij wat minder. Ik blijf dat op de dag van vandaag een mysterie vinden, waarom vond zij dat toch niet romantisch
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Als dit waar is stem ik op je voor alle vbl awards
Seks op de eerste date is gewoon not dun. Al is het een stalkdate.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze sloeg me 3x met een deegroller, ik dacht eerst dat dat 'erbij' hoorde, maar nadat haar vriend naar buiten kwam bleek dit niet het geval.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je 'dolo' kwam niet verder dan die haren van de brievenbus dus ze merkte het niet.
Raar, het is ook best wel romantischquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |