Is het niet fantastischquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja over de rug van dooie baby's lekker reclame voor een Coca-Cola e.d. maken.
Doe maar niet bellen, moet zo werken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Check je telefoon lul, ik probeer je te bellen..
Hoax.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manolev
[ afbeelding ]
Messi are you watching?
VBL / Het altijd gezellige KNVB-Beker 2012/2013 Topic #12quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manolev
[ afbeelding ]
Messi are you watching?
Is niks aan de hand man. Niet overdrijven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga hier weg voor er bans gaan vallen.
Fijne avond allemaal.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef mrstylo het volgende:
Doe die kut kabouter eens weg.
Bedoel jullie niet Smoof en Geo.
Leuk topic.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Het altijd gezellige KNVB-Beker 2012/2013 Topic #12
Jij houdt ook wel van overdrijven, hequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
Fijne avond allemaal.
Ik ben niet bang voor een ban. Krijg er nooit één.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
Fijne avond allemaal.
Je weet nooit wanneer iemand besluit naar Yvonne te gaan NSB'en en dingen te overdrijven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is niks aan de hand man. Niet overdrijven.
Lijer. Heb jij die van Samzz al gezien?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat Poan haar tieten mooier zijn dan die van Samzz.
Ja nu wil ik die tieten zien van Poan of zoietsquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat Poan haar tieten mooier zijn dan die van Samzz.
Het is gewoon na te lezen, hoe kan er dan overdreven worden?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet nooit wanneer iemand besluit naar Yvonne te gaan NSB'en en dingen te overdrijven.
Ik pass je paon als jij me Sammz passtquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja nu wil ik die tieten zijn van Poan of zoiets
Dan kan ik vergelijken en oordelen
Doe alles eens op de VBL SC dropbox zetten?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef mrstylo het volgende:
Tieten foto van Angel: Check
Tieten foto van Madame: Check
Kont foto van Jojo: Check
Tieten foto van Samz: geen check
Samzz heeft haar tieten toch al gepost hier in het topicquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik pass je paon als jij me Sammz passt
WTF, waarom doe jij het nog beter dan Geo...quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef mrstylo het volgende:
Geef mij die foto's ook eens Stylo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef mrstylo het volgende:
zal hem even sturen naar je.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef GGMM het volgende:
Waarom heb ik de kontfoto van Jojo nog niet?
Que?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doe alles eens op de VBL SC dropbox zetten?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef mrstylo het volgende:
Doe je neef de grote van me.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
Maar even zonder grap GGMM: de enige reden waarom ik weg moet is omdat mijn neef langskomt over 5 minuten. Wilde alleen de boel nog een beete opstoken
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Doe alles eens op de VBL SC dropbox zetten?
Heb ze gezien en niet opgeslagen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geef mij die foto's ook eens Stylo.
heb je geen toegang?quote:
Cool.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal hem even sturen naar je.
Wel een oude, lelijke foto maar who caresquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Samzz heeft haar tieten toch al gepost hier in het topic
Die grap was kankerbriljantquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een oude, lelijke foto maar who cares.
Ik mis Stokstaart. Met z'n bierdop grapjes.
In die oktoberfest kleren?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Samzz heeft haar tieten toch al gepost hier in het topic
Plaats jij die foto, regel ik dat Stokstaart weer terug komt hier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel een oude, lelijke foto maar who cares.
Ik mis Stokstaart. Met z'n bierdop grapjes.
Ik doelde nergens op, maar fijn dat ik je aan het lachen heb gemaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ook al weet ik waar je op doelt, moest ik toch lachen.
Alsof jij nog contact hebt met Stok ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef E.H. het volgende:
[..]
Plaats jij die foto, regel ik dat Stokstaart weer terug komt hier.
Nee, dan word ik weer uitgemaakt voor aandachtsgeil en zulksquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef E.H. het volgende:
[..]
Waar is hij gebleven eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef E.H. het volgende:
[..]
O ik dacht dat je 'grote' typte omdat ik als een mongool typt en 'groeten' bedoelt maar net deed alsof je typodequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doelde nergens op, maar fijn dat ik je aan het lachen heb gemaakt.
Eindelijk weer iemand die om me lacht
Dus ik doe smooth tegen haar voor niets?quote:
Doe dan even DM'en godverdommequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan word ik weer uitgemaakt voor aandachtsgeil en zulks.
Gestikt in een bierdopjequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar is hij gebleven eigenlijk?
Permban voor bedreigen van Yvonne.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar is hij gebleven eigenlijk?
Dat zijn jullie allebei wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan DM je de foto. Ook goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt omdat we van Samz aannemen dat ze niet dik is so far.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zijn jullie allebei wel.
Alleen vind ik jou wel aardig en paon niet.
Ik vind haar niet aardig en paon wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel met met zo'n biertje er tussen, ze is denk ik een fatty .. en Poan heeft best mooie tieten voor zulke grote.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef E.H. het volgende:
[..]
Lijer. Heb jij die van Samzz al gezien?
Niets mis met geil.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles aan Paon is grootquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel met met zo'n biertje er tussen, ze is denk ik een fatty .. en Poan heeft best mooie tieten voor zulke grote.
Ik ben daadwerkelijk niet van plan m'n tieten te posten. Niet naakt iig. Decolleté wil ik wel overwegen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja maar jij had toch ook een permban? Jij bent er toch ook weer?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Permban voor bedreigen van Yvonne.
Doe dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daadwerkelijk niet van plan m'n tieten te posten. Niet naakt iig. Decolleté wil ik wel overwegen.
Doe dan! Godsamme zeg wat een gezwets over een paar vetbobbelsquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daadwerkelijk niet van plan m'n tieten te posten. Niet naakt iig. Decolleté wil ik wel overwegen.
Ja, die van Poan zijn beste jopen. Maar moet vergelijkingsmateriaal hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel met met zo'n biertje er tussen, ze is denk ik een fatty .. en Poan heeft best mooie tieten voor zulke grote.
Niemand is er in geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niemand bedreigd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar jij had toch ook een permban? Jij bent er toch ook weer?
Ze doet paardrijden, sowieso goeden kont dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt omdat we van Samz aannemen dat ze niet dik is so far.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb geen enkele foto. Allemaal omdat ik minderjarig ben hé?
Echt waar?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind haar niet aardig en paon wel.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe dan! Godsamme zeg wat een gezwets over een paar vetbobbels
Ik wist niet dat in jouw woordenboek niemand synoniem is voor ik.quote:
Ow ja dat is waarquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niemand bedreigd.
Ja.quote:
Foto in string en handjes voor je geile tepels mag ook wel van mij hoor. Mijn DM box staat open.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat in jouw woordenboek niemand synoniem is voor ik.
Ik stuur wel via Viber.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed, ik verwacht dat als er tietenfoto's komen iemand ze voor mij mirrort en DM't en voor de zekerheid even een whatsappje erachteraan pleurt.
Ben nu echt weg!
Tering wat een slechte comeback weer. Davy wint nog een discussie van jou.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat in jouw woordenboek niemand synoniem is voor ik.
Waarom haal je haar er uit. Ze hoort er gewoon in. Dit had niet gebeurd als ik nog mod was geweest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Nou ja, Paon is ook niet echt aardig, ze heeft me nog steeds niet bedankt omdat ik d'r uit de OP heb gehaald.
Maar samzz is hypocriet en debiel.
Ik win altijd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering wat een slechte comeback weer. Davy wint nog een discussie van jou.
Kloptquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering wat een slechte comeback weer. Davy wint nog een discussie van jou.
Happel RIPquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef E.H. het volgende:
[..]
Waarom haal je haar er uit. Ze hoort er gewoon in. Dit had niet gebeurd als ik nog mod was geweest.
Ow dat had ik niet verwacht. Ik vind Paon juist een debiel, maar goed. Meningen verschillenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Nou ja, Paon is ook niet echt aardig, ze heeft me nog steeds niet bedankt omdat ik d'r uit de OP heb gehaald.
Nee dat is ze niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat had ik niet verwacht. Ik vind Paon juist een debiel, maar goed. Meningen verschillen
Samzz moet je leren kennen
Ze is echt wel tof
He, he delen die eer, en we zouden de users er zelf achterlaten komenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben ouder en ik volg het nog. Volgens mij doe je wat verkeerd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Stop eens met posten stelletje belhamels. Dit gaat veelte snel voor mij. Ik ben inmiddels ook niet meer de jongste
VBL SC meet in de skihut, ja toch ja toch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat had ik niet verwacht. Ik vind Paon juist een debiel, maar goed. Meningen verschillen
Samzz moet je leren kennen
Ze is echt wel tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |