En helemaal hyper worden, wanneer ze een kaassoufle pakket krijgen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde figuren als die Ik-Hou-Van-Holland-gezelligheidsterroristen.
Doen ze dat ja?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En helemaal hyper worden, wanneer ze een kaassoufle pakket krijgen.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Internet viel weg godverdomme.
Ik snap het wel. Vaak zijn ouders bang dat hun zoon homoseksueel wordt, dus beschermen ze hun zoon tegen dat soort prikkelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Je was wel traag zeg. Heloef was ook ooit een VBL user, maar hij mocht op zijn 17de niet naar Ajax van zijn moeder. Maar dat geheel terzijde.
Ja man. Paar afleveringen gezien.quote:
Wat heb je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja het valt echt om de vijf minuten weg.
quote:
Ziggo. Het gaat altijd een paar maanden goed en dan valt het de hele tijd weg voor even.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Provider? Is toch bagger als het elke 5 minuten wegvalt, niet goed man.
Jammer dat je altijd tever moet gaan. Je weet dat ik sindskort ook Moslim ben om mijn droom als Imam in de Sultan Ahmet Moskee te verwezenlijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Vaak zijn ouders bang dat hun zoon homoseksueel wordt, dus beschermen ze hun zoon tegen dat soort prikkelen.
Post 130 wat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef Gramulanion het volgende:
Post 130 alweer, straks maar weer een poging wagen.
Ben wel gelijk moe nu.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Snel slapen zodat je weer goed uitgerust naar je werk kan man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |