Zuurpruim kut!!!!111 Grapje hoor rockje, smaken verschillen gelukkigquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef 3rdRock het volgende: [..] die ja. ik niet. ik vond het de slechtste show die ik dit jaar heb gezien en ik geloof dat ik in 2012 een tiental cabaretiers heb gezien
![]()
mee eensquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zuurpruim kut!!!!111 Grapje hoor rockje, smaken verschillen gelukkig
je bent gangbangbang?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut!![]()
En die gangbang mag je houden
Fijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Lief, toch nog iemand![]()
Ik ook van jou, mop!
graag gedaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Een klein beetje. Dank je
ja, z'n eigen vrijdagde13ejaarlijstquote:
Hij begint met 13, lijkt alsof hij ze allemaal op een volgorde doet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
vlak voor 21u werd deze ook al gedraaid
[..]
ja, z'n eigen vrijdagde13ejaarlijst
en een liedje van Weezerquote:
SPOILER: vrijdag de 13 14-12-2012 (jaaroverzicht)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:52 schreef hole1988 het volgende:
dat is toch een uitermate puik lijstje!SPOILER: vrijdag de 13 14-12-2012 (jaaroverzicht)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dit! Baas.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is toch een uitermate puik lijstje!
staat eigenlijk geen slecht nummer in. vind zelf niet alle nummers mooi, maar wel goede nummersquote:
ja, weinig mis mee!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is toch een uitermate puik lijstje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef Evertjan het volgende:
Als het je bedoeling was om een punt te maken dan ben je daarin geslaagd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Geen punt, bij Evertjan!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Als het je bedoeling was om een punt te maken dan ben je daarin geslaagd!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef Evertjan het volgende:
Ik dacht ,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
vaak, maar niet vaak genoeg. lekker nummer. waren tijdje terug in LWD. kwam ik te laat achter:'(quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:16 schreef Evertjan het volgende:
hoe vaak hebben ze deze wel niet live gedaan bij Stenders???
EN BEJAARDEN!quote:
stem is wat te zacht, maar klinkt wel lekker jaquote:
Is dit echt??quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
vroegere collega van mn vader heet Sukkel en die trouwde met een vrouw die Konijn heette...
Ik had een klasgenote die Slet heettequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
vroegere collega van mn vader heet Sukkel en die trouwde met een vrouw die Konijn heette...
padvinderseed!quote:
Slettenhaar is in de omgeving van Nijverdal een normale naam dacht ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had een klasgenote die Slet heette
De enige echt vreemde naam die ik heb meegemaakt was F.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had een klasgenote die Slet heette
ik vond dat Badr Hari ganzenbord ook wel aardig en zijn opening was ook ok: In 2012 hebben verschillende mensen hun slag geslagen, waaronder Badr Hari, en een aantal mensen heeft de sprong in het diepe gewaagd.....Patty Brard. niet slecht, niet heel slechtquote:
Stenders draait gewoon 2 van mijn song van het jaar nummers: Dirty Denims en Kraan!quote:
liever na de kerst...of tijdens.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:17 schreef Pino112 het volgende:
Oei, Fok gaat rond kerst max een dag down: FB / FOK! serverbeheer - 2 nieuwe Dell-servers besteld
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
PINO! je woont boven robs auto hoor ik net
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
PINO! je woont boven robs auto hoor ik net
Liever ervoor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
liever na de kerst...of tijdens.
ik nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever ervoor.
SR vind ik op het forum minder boeiend dan de top 2000 namelijkEn dan merk ik er overdag/in de nacht niets van
Zie hierboven waaromquote:
Nee bedankt. Buiten die week komt radio 2 niet op.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet![]()
en ga jij eens ff gauw naar het bejaardenradio2topic
nou, doe dan maar een Mexicano!quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee bedankt. Buiten die week komt radio 2 niet op.
Lekker toch!quote:
Las hetquote:
Ik krijg dit jaar niet eens een kerstpakket. Stom gedoequote:Op zaterdag 15 december 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
oh joepie. ik mag zelf mijn kerstcadeau uitzoeken...het is allemaal troep dus ik twijfel nu tussen een v&d-cadeaukaart of een Free Record Shop cadeaukaart. beide 25euro....als ik die van de FRS neem heb ik 30euro FRStegoed want ik heb nog 5euro liggen. kan ik een game voor kopen. maar die van vd is weer handig voor een trui ofzo...
nja, ik klaag wel een beetje, maar eigenlijk heb ik hier meer aan dan een echt pakket met die eetbare zooi of die fles sjampoepel van 4 jaar geleden. dat was echt stom.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg dit jaar niet eens een kerstpakket. Stom gedoe
Meeluisteren is leuk, meeFOK!ken niet zo speciaal.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Las het![]()
Vind ik ook niet zoveel aan, zal wel verplicht moeten meeluisteren op het werk
das mooi klotequote:
Ik hoor nietsquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:45 schreef Wooninck het volgende:
Even terugkomend op Ekstra Weekend: iemand enig idee hoe het nummer heet dat hier als filler wordt gebruikt?![]()
Noem eens een tijd?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:45 schreef Wooninck het volgende:
Even terugkomend op Ekstra Weekend: iemand enig idee hoe het nummer heet dat hier als filler wordt gebruikt?![]()
Ik zat eerder te denken aan een uur of 8. Koffiequote:
Koffie is altijd vies. Maakt niet uit hoelaatquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan een uur of 8. Koffie
Eens.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
mocht dat meiske niet raden of wist ze het niet? als ze het niet wist is dat wel een beetje dom want ze zei dat ze van rockmuziek hield....dan had ze deze moeten weten...
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:56 schreef D. het volgende:
[..]
Oneens
*niet weet waar het over gaat, maar tegendraads is
Klopt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:56 schreef D. het volgende:
[..]
Oneens
*niet weet waar het over gaat, maar tegendraads is
Godendrank. Zonder enige twijfelquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:49 schreef D. het volgende:
[..]
Koffie is altijd vies. Maakt niet uit hoelaat
Water.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:01 schreef D. het volgende:
Sowieso, iets zonder alcohol kan nooit een godendrank zijn
Ik mag er maar 5 per dag, in verband met m'n bloeddrukquote:
I hear an addict talkingquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:01 schreef D. het volgende:
Sowieso, iets zonder alcohol kan nooit een godendrank zijn
Ik drink liever iets lekkersquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag er maar 5 per dag, in verband met m'n bloeddruk
[..]
quote:I hear an addict talking
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:03 schreef Qunix het volgende:
Ben moe en dus gaat ik slapen.
Tot dinsdag avond
Dan slaap je wel heel langquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:03 schreef Qunix het volgende:
Ben moe en dus gaat ik slapen.
Tot dinsdag avond
neem je toch beker van een halve liter.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag er maar 5 per dag, in verband met m'n bloeddruk
Ik gok dat dát niet teltquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
neem je toch beker van een halve liter.
quote:
In het kader van bezuinigingen 2 posts in 1 klapquote:
Dan zal je behoorlijk moe zijn geweest pien!quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:29 schreef Pino112 het volgende:
In slaap gevallen met radio en licht nog aan, dat is altijd kut weer wakker worden.
wauw, met de helderheid van mijn phonescherm op max zag ik het dondersteentje pasquote:
The Girl From Ipanema, maar daar zijn honderden uitvoeringen van.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:45 schreef Wooninck het volgende:
gebeurt in ieder land hoor....en ik vind het ook dom.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:03 schreef minthy het volgende:
Met drank op achter het stuur stappen![]()
Belgen
Weet ik, maar Belgen schijnen dit vaker te doen. Heb niet het hele bericht gehoordquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gebeurt in ieder land hoor....en ik vind het ook dom.
Die Belg had 4 jenever op en nog wat (maar dat verstond ik nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik, maar Belgen schijnen dit vaker te doen. Heb niet het hele bericht gehoord
Die van ons ja. Ik woon niet alleen in ons huis.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
Maar Pino, is het nou jouw eigen kat?
Haha, ja ok lol. Wel leuke foto. Schattig katjequote:Op zaterdag 15 december 2012 12:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die van ons ja. Ik woon niet alleen in ons huis.
punniken?quote:
Inderdaad! Helaas neem dat soort gekken nogal eens een onschuldige omstander meequote:Op zaterdag 15 december 2012 12:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die Belg had 4 jenever op en nog wat (maar dat verstond ik niet_!!) en hij zei dat ie nog 'gewoon' kon rijden.
Sorry hoor, maar als ie zich doodrijdt vind ik dat enorm dikke eigen schuld. Jammer dan.
hoe moet dat eigenlijk? ben punnikmaagd...quote:
ja, en een serieuze vraag ook nog! Ramon had dit vast al gefilterdquote:
ik leer t je wel, komt goedquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe moet dat eigenlijk? ben punnikmaagd...
hoezo nog? ik weet geen 1quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
Nog een datend setje in dit topic, wat een liefdevolle bedoening
Dan heb je de laatste weken niet goed opgeletquote:
nja...nee...quote:
1 van 7?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heb je de laatste weken niet goed opgelet![]()
Ik ga naar m'n werk, dag 1 van 7 op rij. Later
succes! werk ze!quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heb je de laatste weken niet goed opgelet![]()
Ik ga naar m'n werk, dag 1 van 7 op rij. Later
Ik ga er niks over zeggen, dat mogen ze zelf wel doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
hoewe...misschien toch wel. maar dat ga ik hier niet zeggen want dan lacht iedereen me uit
ik denk Alors en SilentChaosquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga er niks over zeggen, dat mogen ze zelf wel doen
dat weet ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
U gaat niet door voor de koelkast.
Gracias!quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
The Girl From Ipanema, maar daar zijn honderden uitvoeringen van.
wow jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:44 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, klinkt een beetje simpel deze man
he, mijn contactadvertentie!quote:
mmm...daar heb je een punt....quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:45 schreef Markeerstift het volgende:
Maar zingen ze dat niet ook gewoon?
Flikkers in de sky: flikkert in de lucht?
I Don't Care bedoel je? Daar ben ik het mee eens. Vind het een mooi nummer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:40 schreef rubbereend het volgende:
dit mag het SR nummer worden hoor
dat was het allerergste aan het trekken van mijn verstandskiezen jaren geleden. ik had nog liever pijn dan dat die meuk consumeerde. GADVERDAMME!quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:01 schreef Markeerstift het volgende:
ik moet altijd kotsen van die ibuprofen sinaasappel zakjes!
LAMPJES!quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zegt de user met flikkerende kaarsjes in zijn UI
Gaat het sowieso niet worden door de tekst. Wel een goed hos nummer. Dat welquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:43 schreef MarijeH het volgende:
[..]
I Don't Care bedoel je? Daar ben ik het mee eens. Vind het een mooi nummer.
Gebeurt niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:40 schreef rubbereend het volgende:
dit mag het SR nummer worden hoor
Jaquote:
Dat komt niet eens in me op joh.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'I DON'T CARE' tijdens een goed-doelactie? Mwah.
Toppertje. Ben benieuwd.quote:
Ik wou mezelf al de schuld gevenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:06 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn excuses voor deze schandalige topickill
zal ik hem verstoren?quote:
Doen!quote:
whatsapp gooit er hier net weer wat berichten doorheen, maar niet van jouquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen!
Whatsapp ligt eraf en Rolf heeft me in de steek gelaten op ICQ. Verveel me lichtelijk
Volgens mij heb ik je nummer niet eens, mijn excuses dat ik je niks heb gestuurdquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
whatsapp gooit er hier net weer wat berichten doorheen, maar niet van jou
is dat relevant?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je nummer niet eens, mijn excuses dat ik je niks heb gestuurd
Misschien niet, maar ik wou je even de reden laten weten van het uitblijven van berichten van mijquote:
Wie kloot er nog meer bij jou dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
Echt alles is aan het kloten bij mij, behalve de radiostream. Valt weer mee
M'n ouders die niet vertellen dat er kniepertjes zijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie kloot er nog meer bij jou dan?
Zijn er kniepertjes?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n ouders die niet vertellen dat er kniepertjes zijn
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er kniepertjes?
En wat zijn kniepertjes?
Ik woon kennelijk in de onzekere delenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Traditioneel soort koekje rond de feestdagen, bekend in zekere delen van het land. Ze zijn
Vegter's rolletjes lijken er wel wat op, ze zijn alleen niet zo lekker. Komt in ieder geval voor in Groningen, Drenthe, Twente en de Achterhoek geloof ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik woon kennelijk in de onzekere delen
Oh ik dacht een zekere Fokker. Maar die kloot natuurlijk aan jou en niet bij.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n ouders die niet vertellen dat er kniepertjes zijn
Platte oudjaarsrolletjesquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik woon kennelijk in de onzekere delen
Nouja, m'n zusje is ook een Fokker en die heeft ook niks gezegdquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ik dacht een zekere Fokker. Maar die kloot natuurlijk aan jou en niet bij.
En Overijssel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vegter's rolletjes lijken er wel wat op, ze zijn alleen niet zo lekker. Komt in ieder geval voor in Groningen, Drenthe, Twente en de Achterhoek geloof ik.
Je weet donders goed wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, m'n zusje is ook een Fokker en die heeft ook niks gezegd
Tja, kunt er genoeg kanten mee opquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jeetje, hoe moet ik dat nu weer opvatten?
Tetten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jeetje, hoe moet ik dat nu weer opvatten?
Daar zou ik bij kunnen helpen, stond ooit vrij dicht vooraan bij het uitdelenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad 1 van die kanten die je er mee op kunt
This thread....quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zou ik bij kunnen helpen, stond ooit vrij dicht vooraan bij het uitdelen
Jong, das niet verstandig. Dan wordt het idioot druk en daar ben ik nu nog niet op ingesteldquote:
Je denkt dat ik dan in andere topics mensen ga charteren om hier te komen kijken?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, das niet verstandig. Dan wordt het idioot druk en daar ben ik nu nog niet op ingesteld
Nee. Die aasgieren lurken hier al meequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Je denkt dat ik dan in andere topics mensen ga charteren om hier te komen kijken?
Echt?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Die aasgieren lurken hier al mee
Dat heb ik ook al eens gedaan, maar die etters zwaaien nooit terugquote:
Aso'squote:Op zaterdag 15 december 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al eens gedaan, maar die etters zwaaien nooit terug![]()
Eens!!quote:
Kennelijk heeft het niet zo moeten zijn danquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens!!![]()
En nee, dat heb ik al eens geprobeerd. Kreeg een block van een paar uur, omdat het bestand te groot was
ik ben gewoon SR fan, al jaren, en al jaren ben ik met SR hier te vinden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Die aasgieren lurken hier al mee
Ik vrees het... Geeft niks, gewoon blijven ademhalen. Dan komt het allemaal wel weer goedquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk heeft het niet zo moeten zijn dan
eejjjjjjjj lurkertquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben gewoon SR fan, al jaren, en al jaren ben ik met SR hier te vinden.
Ik zou best vaker willen komen, maar het probleem is dat ik alleen in de auto radio luister.
Toch eens kijken of ik daar verandering in kan brengen..
Ik schold je niet uit hoor!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben gewoon SR fan, al jaren, en al jaren ben ik met SR hier te vinden.
Ik zou best vaker willen komen, maar het probleem is dat ik alleen in de auto radio luister.
Toch eens kijken of ik daar verandering in kan brengen..
Voorlopig adem ik nog ff doorquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vrees het... Geeft niks, gewoon blijven ademhalen. Dan komt het allemaal wel weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |