gebeurt in ieder land hoor....en ik vind het ook dom.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:03 schreef minthy het volgende:
Met drank op achter het stuur stappen![]()
Belgen
Weet ik, maar Belgen schijnen dit vaker te doen. Heb niet het hele bericht gehoordquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gebeurt in ieder land hoor....en ik vind het ook dom.
Die Belg had 4 jenever op en nog wat (maar dat verstond ik nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik, maar Belgen schijnen dit vaker te doen. Heb niet het hele bericht gehoord
Die van ons ja. Ik woon niet alleen in ons huis.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
Maar Pino, is het nou jouw eigen kat?
Haha, ja ok lol. Wel leuke foto. Schattig katjequote:Op zaterdag 15 december 2012 12:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die van ons ja. Ik woon niet alleen in ons huis.
punniken?quote:
Inderdaad! Helaas neem dat soort gekken nogal eens een onschuldige omstander meequote:Op zaterdag 15 december 2012 12:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die Belg had 4 jenever op en nog wat (maar dat verstond ik niet_!!) en hij zei dat ie nog 'gewoon' kon rijden.
Sorry hoor, maar als ie zich doodrijdt vind ik dat enorm dikke eigen schuld. Jammer dan.
hoe moet dat eigenlijk? ben punnikmaagd...quote:
ja, en een serieuze vraag ook nog! Ramon had dit vast al gefilterdquote:
ik leer t je wel, komt goedquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe moet dat eigenlijk? ben punnikmaagd...
hoezo nog? ik weet geen 1quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
Nog een datend setje in dit topic, wat een liefdevolle bedoening
Dan heb je de laatste weken niet goed opgeletquote:
nja...nee...quote:
1 van 7?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heb je de laatste weken niet goed opgelet![]()
Ik ga naar m'n werk, dag 1 van 7 op rij. Later
succes! werk ze!quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heb je de laatste weken niet goed opgelet![]()
Ik ga naar m'n werk, dag 1 van 7 op rij. Later
Ik ga er niks over zeggen, dat mogen ze zelf wel doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
hoewe...misschien toch wel. maar dat ga ik hier niet zeggen want dan lacht iedereen me uit
ik denk Alors en SilentChaosquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga er niks over zeggen, dat mogen ze zelf wel doen
dat weet ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
U gaat niet door voor de koelkast.
Gracias!quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
The Girl From Ipanema, maar daar zijn honderden uitvoeringen van.
wow jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:44 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, klinkt een beetje simpel deze man
he, mijn contactadvertentie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |