Ik mag er maar 5 per dag, in verband met m'n bloeddrukquote:
I hear an addict talkingquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:01 schreef D. het volgende:
Sowieso, iets zonder alcohol kan nooit een godendrank zijn
Ik drink liever iets lekkersquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag er maar 5 per dag, in verband met m'n bloeddruk
[..]
quote:I hear an addict talking
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:03 schreef Qunix het volgende:
Ben moe en dus gaat ik slapen.
Tot dinsdag avond
Dan slaap je wel heel langquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:03 schreef Qunix het volgende:
Ben moe en dus gaat ik slapen.
Tot dinsdag avond
neem je toch beker van een halve liter.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag er maar 5 per dag, in verband met m'n bloeddruk
Ik gok dat dát niet teltquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
neem je toch beker van een halve liter.
quote:
In het kader van bezuinigingen 2 posts in 1 klapquote:
Dan zal je behoorlijk moe zijn geweest pien!quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:29 schreef Pino112 het volgende:
In slaap gevallen met radio en licht nog aan, dat is altijd kut weer wakker worden.
wauw, met de helderheid van mijn phonescherm op max zag ik het dondersteentje pasquote:
The Girl From Ipanema, maar daar zijn honderden uitvoeringen van.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:45 schreef Wooninck het volgende:
Even terugkomend op Ekstra Weekend: iemand enig idee hoe het nummer heet dat hier als filler wordt gebruikt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |