Ik hoor nietsquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:45 schreef Wooninck het volgende:
Even terugkomend op Ekstra Weekend: iemand enig idee hoe het nummer heet dat hier als filler wordt gebruikt?![]()
Noem eens een tijd?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:45 schreef Wooninck het volgende:
Even terugkomend op Ekstra Weekend: iemand enig idee hoe het nummer heet dat hier als filler wordt gebruikt?![]()
Ik zat eerder te denken aan een uur of 8. Koffiequote:
Koffie is altijd vies. Maakt niet uit hoelaatquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan een uur of 8. Koffie
Eens.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
mocht dat meiske niet raden of wist ze het niet? als ze het niet wist is dat wel een beetje dom want ze zei dat ze van rockmuziek hield....dan had ze deze moeten weten...
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:56 schreef D. het volgende:
[..]
Oneens
*niet weet waar het over gaat, maar tegendraads is
Klopt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:56 schreef D. het volgende:
[..]
Oneens
*niet weet waar het over gaat, maar tegendraads is
Godendrank. Zonder enige twijfelquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:49 schreef D. het volgende:
[..]
Koffie is altijd vies. Maakt niet uit hoelaat
Water.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:01 schreef D. het volgende:
Sowieso, iets zonder alcohol kan nooit een godendrank zijn
Ik mag er maar 5 per dag, in verband met m'n bloeddrukquote:
I hear an addict talkingquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:01 schreef D. het volgende:
Sowieso, iets zonder alcohol kan nooit een godendrank zijn
Ik drink liever iets lekkersquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag er maar 5 per dag, in verband met m'n bloeddruk
[..]
quote:I hear an addict talking
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:03 schreef Qunix het volgende:
Ben moe en dus gaat ik slapen.
Tot dinsdag avond
Dan slaap je wel heel langquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:03 schreef Qunix het volgende:
Ben moe en dus gaat ik slapen.
Tot dinsdag avond
neem je toch beker van een halve liter.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag er maar 5 per dag, in verband met m'n bloeddruk
Ik gok dat dát niet teltquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
neem je toch beker van een halve liter.
quote:
In het kader van bezuinigingen 2 posts in 1 klapquote:
Dan zal je behoorlijk moe zijn geweest pien!quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:29 schreef Pino112 het volgende:
In slaap gevallen met radio en licht nog aan, dat is altijd kut weer wakker worden.
wauw, met de helderheid van mijn phonescherm op max zag ik het dondersteentje pasquote:
The Girl From Ipanema, maar daar zijn honderden uitvoeringen van.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:45 schreef Wooninck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |