is dat relevant?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je nummer niet eens, mijn excuses dat ik je niks heb gestuurd
Misschien niet, maar ik wou je even de reden laten weten van het uitblijven van berichten van mijquote:
Wie kloot er nog meer bij jou dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
Echt alles is aan het kloten bij mij, behalve de radiostream. Valt weer mee
M'n ouders die niet vertellen dat er kniepertjes zijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie kloot er nog meer bij jou dan?
Zijn er kniepertjes?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n ouders die niet vertellen dat er kniepertjes zijn
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er kniepertjes?
En wat zijn kniepertjes?
Ik woon kennelijk in de onzekere delenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Traditioneel soort koekje rond de feestdagen, bekend in zekere delen van het land. Ze zijn
Vegter's rolletjes lijken er wel wat op, ze zijn alleen niet zo lekker. Komt in ieder geval voor in Groningen, Drenthe, Twente en de Achterhoek geloof ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik woon kennelijk in de onzekere delen
Oh ik dacht een zekere Fokker. Maar die kloot natuurlijk aan jou en niet bij.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n ouders die niet vertellen dat er kniepertjes zijn
Platte oudjaarsrolletjesquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik woon kennelijk in de onzekere delen
Nouja, m'n zusje is ook een Fokker en die heeft ook niks gezegdquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ik dacht een zekere Fokker. Maar die kloot natuurlijk aan jou en niet bij.
En Overijssel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vegter's rolletjes lijken er wel wat op, ze zijn alleen niet zo lekker. Komt in ieder geval voor in Groningen, Drenthe, Twente en de Achterhoek geloof ik.
Je weet donders goed wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, m'n zusje is ook een Fokker en die heeft ook niks gezegd
Tja, kunt er genoeg kanten mee opquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jeetje, hoe moet ik dat nu weer opvatten?
Tetten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jeetje, hoe moet ik dat nu weer opvatten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |