I Don't Care bedoel je? Daar ben ik het mee eens. Vind het een mooi nummer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:40 schreef rubbereend het volgende:
dit mag het SR nummer worden hoor
dat was het allerergste aan het trekken van mijn verstandskiezen jaren geleden. ik had nog liever pijn dan dat die meuk consumeerde. GADVERDAMME!quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:01 schreef Markeerstift het volgende:
ik moet altijd kotsen van die ibuprofen sinaasappel zakjes!
LAMPJES!quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zegt de user met flikkerende kaarsjes in zijn UI
Gaat het sowieso niet worden door de tekst. Wel een goed hos nummer. Dat welquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:43 schreef MarijeH het volgende:
[..]
I Don't Care bedoel je? Daar ben ik het mee eens. Vind het een mooi nummer.
Gebeurt niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:40 schreef rubbereend het volgende:
dit mag het SR nummer worden hoor
Jaquote:
Dat komt niet eens in me op joh.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'I DON'T CARE' tijdens een goed-doelactie? Mwah.
Toppertje. Ben benieuwd.quote:
Ik wou mezelf al de schuld gevenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:06 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn excuses voor deze schandalige topickill
zal ik hem verstoren?quote:
Doen!quote:
whatsapp gooit er hier net weer wat berichten doorheen, maar niet van jouquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen!
Whatsapp ligt eraf en Rolf heeft me in de steek gelaten op ICQ. Verveel me lichtelijk
Volgens mij heb ik je nummer niet eens, mijn excuses dat ik je niks heb gestuurdquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
whatsapp gooit er hier net weer wat berichten doorheen, maar niet van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |