Is dit echt??quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
vroegere collega van mn vader heet Sukkel en die trouwde met een vrouw die Konijn heette...
Ik had een klasgenote die Slet heettequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
vroegere collega van mn vader heet Sukkel en die trouwde met een vrouw die Konijn heette...
padvinderseed!quote:
Slettenhaar is in de omgeving van Nijverdal een normale naam dacht ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had een klasgenote die Slet heette
De enige echt vreemde naam die ik heb meegemaakt was F.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had een klasgenote die Slet heette
ik vond dat Badr Hari ganzenbord ook wel aardig en zijn opening was ook ok: In 2012 hebben verschillende mensen hun slag geslagen, waaronder Badr Hari, en een aantal mensen heeft de sprong in het diepe gewaagd.....Patty Brard. niet slecht, niet heel slechtquote:
Stenders draait gewoon 2 van mijn song van het jaar nummers: Dirty Denims en Kraan!quote:
liever na de kerst...of tijdens.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:17 schreef Pino112 het volgende:
Oei, Fok gaat rond kerst max een dag down: FB / FOK! serverbeheer - 2 nieuwe Dell-servers besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |