Zuurpruim kut!!!!111 Grapje hoor rockje, smaken verschillen gelukkigquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef 3rdRock het volgende: [..] die ja. ik niet. ik vond het de slechtste show die ik dit jaar heb gezien en ik geloof dat ik in 2012 een tiental cabaretiers heb gezien
![]()
mee eensquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zuurpruim kut!!!!111 Grapje hoor rockje, smaken verschillen gelukkig
je bent gangbangbang?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut!![]()
En die gangbang mag je houden
Fijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Lief, toch nog iemand![]()
Ik ook van jou, mop!
graag gedaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Een klein beetje. Dank je
ja, z'n eigen vrijdagde13ejaarlijstquote:
Hij begint met 13, lijkt alsof hij ze allemaal op een volgorde doet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
vlak voor 21u werd deze ook al gedraaid
[..]
ja, z'n eigen vrijdagde13ejaarlijst
en een liedje van Weezerquote:
SPOILER: vrijdag de 13 14-12-2012 (jaaroverzicht)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:52 schreef hole1988 het volgende:
dat is toch een uitermate puik lijstje!SPOILER: vrijdag de 13 14-12-2012 (jaaroverzicht)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dit! Baas.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is toch een uitermate puik lijstje!
staat eigenlijk geen slecht nummer in. vind zelf niet alle nummers mooi, maar wel goede nummersquote:
ja, weinig mis mee!quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is toch een uitermate puik lijstje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef Evertjan het volgende:
Als het je bedoeling was om een punt te maken dan ben je daarin geslaagd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Geen punt, bij Evertjan!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Als het je bedoeling was om een punt te maken dan ben je daarin geslaagd!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef Evertjan het volgende:
Ik dacht ,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
vaak, maar niet vaak genoeg. lekker nummer. waren tijdje terug in LWD. kwam ik te laat achter:'(quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:16 schreef Evertjan het volgende:
hoe vaak hebben ze deze wel niet live gedaan bij Stenders???
EN BEJAARDEN!quote:
stem is wat te zacht, maar klinkt wel lekker jaquote:
Is dit echt??quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
vroegere collega van mn vader heet Sukkel en die trouwde met een vrouw die Konijn heette...
Ik had een klasgenote die Slet heettequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
vroegere collega van mn vader heet Sukkel en die trouwde met een vrouw die Konijn heette...
padvinderseed!quote:
Slettenhaar is in de omgeving van Nijverdal een normale naam dacht ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had een klasgenote die Slet heette
De enige echt vreemde naam die ik heb meegemaakt was F.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had een klasgenote die Slet heette
ik vond dat Badr Hari ganzenbord ook wel aardig en zijn opening was ook ok: In 2012 hebben verschillende mensen hun slag geslagen, waaronder Badr Hari, en een aantal mensen heeft de sprong in het diepe gewaagd.....Patty Brard. niet slecht, niet heel slechtquote:
Stenders draait gewoon 2 van mijn song van het jaar nummers: Dirty Denims en Kraan!quote:
liever na de kerst...of tijdens.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:17 schreef Pino112 het volgende:
Oei, Fok gaat rond kerst max een dag down: FB / FOK! serverbeheer - 2 nieuwe Dell-servers besteld
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
PINO! je woont boven robs auto hoor ik net
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
PINO! je woont boven robs auto hoor ik net
Liever ervoor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
liever na de kerst...of tijdens.
ik nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever ervoor.
SR vind ik op het forum minder boeiend dan de top 2000 namelijkEn dan merk ik er overdag/in de nacht niets van
Zie hierboven waaromquote:
Nee bedankt. Buiten die week komt radio 2 niet op.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet![]()
en ga jij eens ff gauw naar het bejaardenradio2topic
nou, doe dan maar een Mexicano!quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee bedankt. Buiten die week komt radio 2 niet op.
Lekker toch!quote:
Las hetquote:
Ik krijg dit jaar niet eens een kerstpakket. Stom gedoequote:Op zaterdag 15 december 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
oh joepie. ik mag zelf mijn kerstcadeau uitzoeken...het is allemaal troep dus ik twijfel nu tussen een v&d-cadeaukaart of een Free Record Shop cadeaukaart. beide 25euro....als ik die van de FRS neem heb ik 30euro FRStegoed want ik heb nog 5euro liggen. kan ik een game voor kopen. maar die van vd is weer handig voor een trui ofzo...
nja, ik klaag wel een beetje, maar eigenlijk heb ik hier meer aan dan een echt pakket met die eetbare zooi of die fles sjampoepel van 4 jaar geleden. dat was echt stom.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg dit jaar niet eens een kerstpakket. Stom gedoe
Meeluisteren is leuk, meeFOK!ken niet zo speciaal.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Las het![]()
Vind ik ook niet zoveel aan, zal wel verplicht moeten meeluisteren op het werk
das mooi klotequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |