Daar zou ik bij kunnen helpen, stond ooit vrij dicht vooraan bij het uitdelenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad 1 van die kanten die je er mee op kunt
This thread....quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zou ik bij kunnen helpen, stond ooit vrij dicht vooraan bij het uitdelen
Jong, das niet verstandig. Dan wordt het idioot druk en daar ben ik nu nog niet op ingesteldquote:
Je denkt dat ik dan in andere topics mensen ga charteren om hier te komen kijken?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, das niet verstandig. Dan wordt het idioot druk en daar ben ik nu nog niet op ingesteld
Nee. Die aasgieren lurken hier al meequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Je denkt dat ik dan in andere topics mensen ga charteren om hier te komen kijken?
Echt?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Die aasgieren lurken hier al mee
Dat heb ik ook al eens gedaan, maar die etters zwaaien nooit terugquote:
Aso'squote:Op zaterdag 15 december 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al eens gedaan, maar die etters zwaaien nooit terug![]()
Eens!!quote:
Kennelijk heeft het niet zo moeten zijn danquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens!!![]()
En nee, dat heb ik al eens geprobeerd. Kreeg een block van een paar uur, omdat het bestand te groot was
ik ben gewoon SR fan, al jaren, en al jaren ben ik met SR hier te vinden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Die aasgieren lurken hier al mee
Ik vrees het... Geeft niks, gewoon blijven ademhalen. Dan komt het allemaal wel weer goedquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk heeft het niet zo moeten zijn dan
eejjjjjjjj lurkertquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben gewoon SR fan, al jaren, en al jaren ben ik met SR hier te vinden.
Ik zou best vaker willen komen, maar het probleem is dat ik alleen in de auto radio luister.
Toch eens kijken of ik daar verandering in kan brengen..
Ik schold je niet uit hoor!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben gewoon SR fan, al jaren, en al jaren ben ik met SR hier te vinden.
Ik zou best vaker willen komen, maar het probleem is dat ik alleen in de auto radio luister.
Toch eens kijken of ik daar verandering in kan brengen..
Voorlopig adem ik nog ff doorquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vrees het... Geeft niks, gewoon blijven ademhalen. Dan komt het allemaal wel weer goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |