1 | [spoiler]Storyline spoiler[/spoiler] |
Ik kreeg alleen maar walktroughs...quote:Op woensdag 12 december 2012 10:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
http://vgfaq.com/guides/far-cry-3-relics-locations-guide/
Is dat zo moeilijk, Google?
quote:Who's the man? ME!
Ik ben aan het zoeken naar de post waarin je zegt dat je mij gaat blokkeren en mij gaat negeren, helaas niet te vinden.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik weet dat je altijd heel graag aandacht wil met je nietszeggende reacties, maar misschien moet je toch even met je psycholoog overleggen hoe je dat beter kan aanpakken, want nu kom je alleen maar over als een idioot.
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:36 schreef robuust89 het volgende:
Er is een kamp op een eiland helemaal rechtsboven op de kaart, omringd door hoge muren. Dus ik moeilijk langs die baddies sneaken, klim een stuk omhoog op de muur, om vervolgens simpelweg niet door het gaas te kunnen kruipenHoe kom ik daar binnen?
Is er geen hangglider in de buurt?quote:
Hou eens op met je vervelende gedrag.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:49 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken naar de post waarin je zegt dat je mij gaat blokkeren en mij gaat negeren, helaas niet te vinden.
Doorzettingsvermogen heb je ook niet vriend, beetje zwak.
En de rest van je post(s):
quote:
cry kan ook als schreeuw worden gezienquote:Op woensdag 12 december 2012 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Volgens mij betekent 'Cry' 'Huilen'
Maar dit werkt ookquote:Op maandag 10 december 2012 12:18 schreef Chef_M het volgende:
Titel had beter kunnen zijn 'Loot behind you', elke keer als ik me omdraai vind ik wel nieuwe chest.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 12 december 2012 11:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
cry kan ook als schreeuw worden gezien
heb jij nooit pokemon gespeeld?
quote:
je moet ook kind zijn geweest toen het uitkwam, ik.neem aan dat jij geen -20 bent?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:07 schreef HeatWave het volgende:
PokemonHoe dat ooit populair is geworden, infantiel geneuzel
.
Er was in 1995 echt zoveel beter te doen qua games.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je moet ook kind zijn geweest toen het uitkwam, ik.neem aan dat jij geen -20 bent?
Die games zijn dan ook gemaakt voor de mensen die zijn begonnen met pokemon kaarten en de serie te kijken, als je uit het niets Pokemon gaat spelen (zoals ik toen deed) dan zijn het inderdaad slechte games.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er was in 1995 echt zoveel beter te doen qua games.
hier sluit ik me bij aan, de eerste, 2e en 3e seizoenen waren leuk daarna ging het bergafwaartsquote:Op woensdag 12 december 2012 11:12 schreef delano.888 het volgende:
Pokemon was tof in het begin, maar na een tijdje kwamen er ineens honderden pokemons met belachelijke namen bij, en toen was t wel een beetje klaar voor de meesten.
zijn sowieso zeikers die gasten heb je net een piratenkamp overgenomen en het eerste wat ze roepen is dat er op het bord belangrijke dingen hangen waar je ze echt mee kunt helpen en dan moet je een beer jagen met een mesquote:Op woensdag 12 december 2012 10:34 schreef delano.888 het volgende:
Maarre, valt jullie dat ook op? Dan neem je dus een kamp over, komen die rakyat aanrijden, en dan hoor je geregeld kreten als:
"who's te man? ME!"
of
"that was allll me!"
Die gasten hebben wel een behoorlijke eigendunk, net nadat IK al het werk heb gedaan
& cassowarys zijn in het echt ook niet tof btw![]()
Ja of altijd die andere piraten afmaken met een mes.. waarom niet met een sniper.. fuck tradities.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
zijn sowieso zeikers die gasten heb je net een piratenkamp overgenomen en het eerste wat ze roepen is dat er op het bord belangrijke dingen hangen waar je ze echt mee kunt helpen en dan moet je een beer jagen met een mes
nee, dat is lekker belangrijk in de strijd tegen de piraten
psies, dan zie je zo'n gast staan en dan heb je een raketwerper in je klauwen maar helaasquote:Op woensdag 12 december 2012 11:45 schreef invine het volgende:
[..]
Ja of altijd die andere piraten afmaken met een mes.. waarom niet met een sniper.. fuck tradities.
quote:
Nah ik cod niet alleen maar, maar ben er alweer een beetje op uitgekeken.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:56 schreef Convict het volgende:
[..]scheer je weg coddie
of ben jee een bekeerde gamer ?
iddquote:Op woensdag 12 december 2012 10:29 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n hekel aan dat je een base overneemt en dan komt die rakyat aanrijden en zegt vervolgens:
[..]
Ik doe alles met die scope & silencer.. ik ben prut in aimen op een consolequote:Op woensdag 12 december 2012 12:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]
iddDie gast kwam steeds erg dichtbij een takedown.
btw, dat vond ik wel een erg sterk punt van het spel. De from-above, ledge, granade, and throwing knife takedownVooral die throwing knife is echt erg handig om snel even twee mensen achter elkaar af te maken.
Daarna kwam ik er achter dat een sniperrifle en silencer hetzelfde resultaat had dus kon ik mooi van afstand aan het werk gaan.
Dit soort spelen moet je ook niet op een console spelen, maar missies worden er wel makkelijker door. De moeilijkheidsgraad gaat wel erg achteruit als je zo gaat spelen. Meestal was het bij mij toch veel identificeren en dan uitschakelen, eerst sniper, dan assault wapen dan de SPAS-12 er tegen aan of takedown waar mogelijk. Die combinatie maakt het erg makkelijk om een kamp erg snel uit te schakelen. Soms liet ik het toe dat er extra troepen aan mochten komen om het nog een beetje interessant te maken.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:04 schreef invine het volgende:
[..]
Ik doe alles met die scope & silencer.. ik ben prut in aimen op een console
Dit is mijn eerste shooter op de xboxquote:Op woensdag 12 december 2012 12:10 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dit soort spelen moet je ook niet op een console spelen, maar missies worden er wel makkelijker door. De moeilijkheidsgraad gaat wel erg achteruit als je zo gaat spelen. Meestal was het bij mij toch veel identificeren en dan uitschakelen, eerst sniper, dan assault wapen dan de SPAS-12 er tegen aan of takedown waar mogelijk. Die combinatie maakt het erg makkelijk om een kamp erg snel uit te schakelen. Soms liet ik het toe dat er extra troepen aan mochten komen om het nog een beetje interessant te maken.
Idd zeer irritant...quote:Op woensdag 12 december 2012 10:29 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n hekel aan dat je een base overneemt en dan komt die rakyat aanrijden en zegt vervolgens:
[..]
Sniperen, linksboven in de map is ook een eitje.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:52 schreef delano.888 het volgende:
BTW voor degene die nog niet zo ver zijn en wel wat geld kunnen gebruiken, in het eerste dorp kan je darten met messen, en als je daar een paar keer mee oefent kan je zeer makkelijk veel geld winnen.
SPOILER: Kan de game spoilen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:04 schreef Topiek het volgende:
Dit vond ik van de ene kant supervet maar ook ram bizar.SPOILER: Kan de game spoilen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
Ja klopt, hij komt ineensquote:Op woensdag 12 december 2012 20:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dit vond ik van de ene kant supervet maar ook ram bizar.
Vind "darten" toch makkelijker en gaat sneller.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Sniperen, linksboven in de map is ook een eitje.
Bij mij stond er niemand bij dat darten?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vind "darten" toch makkelijker en gaat sneller.
Het feit alleen al dat ik niet met een veilig gevoel in het water zwem... Dat daarom alleen al de adrenaline vloeitquote:Op donderdag 13 december 2012 11:17 schreef delano.888 het volgende:
Ik had gister mijn eerste situatie waarbij ik echt ontzettend schrok. Ik zag een luipaard op een redelijke afstand, dus ik dacht ik kan rustig van wapen switchen en hem afmaken. Toen ik mijn wapen had gekozen zag ik hem niet meer, maar wat ik niet had verwacht was dat hij een kwart seconde later boven op me zat. Ik schrok me helemaal de tering want ik dacht dat hij nog verder weg was. Dat soort dingen zijn echt tof in dit spel.
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:04 schreef Topiek het volgende:
Waarom moest ik klikkenSPOILER: Kan de game spoilen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Als je eerst een gekraakte versie had kan t nietquote:Op donderdag 13 december 2012 13:33 schreef Droathoah het volgende:
Kan mijn save game nog steeds niet restoren. En ga echt niet opnieuw beginnen. Iemand die weet hoe je dit op kan lossen?
Beide save games zijn legaal, maar had nieuwe pc gekregen, vandaarquote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Als je eerst een gekraakte versie had kan t niet
Uplay backupd en restored vanzelf je saves, dus er klopt iets niet helemaal...quote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Beide save games zijn legaal, maar had nieuwe pc gekregen, vandaar
Dat kan wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Als je eerst een gekraakte versie had kan t niet
Wat bij mij hielp was:quote:Op donderdag 13 december 2012 13:33 schreef Droathoah het volgende:
Kan mijn save game nog steeds niet restoren. En ga echt niet opnieuw beginnen. Iemand die weet hoe je dit op kan lossen?
Ik vond de missies tegen verwachting in eigenlijk heel vermakelijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb alle outposts op het eerste eiland ingenomen en nu moet ik die missies doen maar wat zijn die echt vertyft saai...Ook zwaar irritant dan je cut scenes niet kan skippen
gewoon niet looten?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:10 schreef ems. het volgende:
Het irritantste wat je niet kan skippen is imo het looten van doden
er is een skill waarmee je automatisch loot als je een takedown doet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Doe ik al vaak genoeg niet. Maar soms heb je gewoon de centjes nodig
Die heb ik ook, maar het is niet alsof ik de hele tijd alleen maar aan het takedownen benquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
er is een skill waarmee je automatisch loot als je een takedown doet.
ik ben allang blij dat het niet zo lang duurt als in red dead redemptionquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar het is niet alsof ik de hele tijd alleen maar aan het takedownen ben
Het is geen grote klacht oid, maar soms moord je een hele outpost uit en dan zit je 15x tegen die animatie aan te kijken. Ik had liever gewoon dat er een optie was om die animatie uit te zetten oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Geen problemen hier.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:17 schreef n8n het volgende:
Beetje goede framerate op de PS3? Ben er een beetje bang voor omdat ik her en der lees dat er veel framedrops zijn
Als het goed is staat er boven je nog een bewaker toch? Gooi een steen om die weg te lokken, en ga via de zijkant tegen de rotsen aan richting de uitgang. Je kan het ook doen door de onderste bewakers weg te lokken door stenen te gooien, maar was bij mij niet nodig iig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:56 schreef Tism het volgende:
Oke! Ik geef het op, ik zit vast in een missie, wie kan mijn helpen?..![]()
Missie: Dubbelganger.
Moet uniform jatten van een kadet,
Moet veiligere weg naar het dok vinden..![]()
Zit in een grot en kom niet langs de bewakers..![]()
Hoe doe ik dat, is er een veiligere weg naar het dok of moet ik persé langs dat groepje bewakers?..
Zoek eens op youtube naar de missie doppelgangerquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:56 schreef Tism het volgende:
Hoe doe ik dat, is er een veiligere weg naar het dok of moet ik persé langs dat groepje bewakers?..
Heb ik ook best moeite mee gehad, ik vermoed dat je op het laatste stuk in de grot niet langskomt, waar 2 heavy's rondlopen. Daar is dichtbij de uitgang naar het dok een hoekje afgeschermd door wat dozen en shit, je moet de bewakers d.m.v. stenen gooien dat hoekje in lokken om vervolgens erlangs te kunnen sneaken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:56 schreef Tism het volgende:
Geen dank....quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:21 schreef Tism het volgende:
Het is gelukt dankzij de tip van -CRASH-....Thx!..
Die krijg je zodra je op het 2e eiland arriveert, je springt dan namelijk uit een vliegtuig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
kan je nou echt een parachute en wingsuit krijgen? of waren dat matige grappen?
ik heb het al vanaf de launch maar ben nog steeds niet op t 2e eilandquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:40 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die krijg je zodra je op het 2e eiland arriveert, je springt dan namelijk uit een vliegtuig.
Speel dan de missies, en doe daarna de towers.. welke missie ben je?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik heb het al vanaf de launch maar ben nog steeds niet op t 2e eiland
En het is ook de enige keer dat je uit een vliegtuig springt.....helaasquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:40 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die krijg je zodra je op het 2e eiland arriveert, je springt dan namelijk uit een vliegtuig.
heb iets van 2 missies met buck gedaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
Speel dan de missies, en doe daarna de towers.. welke missie ben je?
Nog ff volhouden....quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb iets van 2 missies met buck gedaan.
Dat was ook een missie waar ik het langst over heb gedaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:21 schreef Tism het volgende:
Het is gelukt dankzij de tip van -CRASH-....Thx!..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde die missie eerst niet doen....Zonde van de wiet...met pijn in mijn hart heb ik door die velden lopen fikken..quote:Op zondag 16 december 2012 11:19 schreef Fukushima het volgende:
De missie waarbij je die wietvelden moet platbranden is wel gaaf zeg, heerlijke muziek erbij!
quote:Op zondag 16 december 2012 03:34 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dat was ook een missie waar ik het langst over heb gedaan.
Spoiler, voor degene die daar nog niet zijn en echt niks willen weten qua misses;Dit gaat over die missie dat je dat pak krijgt toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, op het tweede eiland. Missie #27 Doppelganger / Dubbelganger.quote:Op zondag 16 december 2012 13:33 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dit gaat over die missie dat je dat pak krijgt toch?
Die vond ik best te doen nog, dat kamertje met 2 heavies ben ik nieteens tegengekomen?quote:Op zondag 16 december 2012 13:45 schreef Slickk het volgende:
[..]
Klopt, op het tweede eiland. Missie #27 Doppelganger / Dubbelganger.
Waar ben je dan ooit langsgelopen?quote:Op zondag 16 december 2012 13:45 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die vond ik best te doen nog, dat kamertje met 2 heavies ben ik nieteens tegengekomen?
Wat zijn die heavies dan? Niet met die LMG's dan?quote:Op zondag 16 december 2012 13:46 schreef Slickk het volgende:
[..]
Waar ben je dan ooit langsgelopen?Ik zweer dat er 2 of zelfs 3 heavies rondlopen. Niet dat je die dood hoeft te maken, maar toch.
Als je met je camera ze 'scant', krijg je een schildje boven hun hoofd te zien. Zwaar bewapend en bepantserde gasten.quote:Op zondag 16 december 2012 13:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wat zijn die heavies dan? Niet met die LMG's dan?
Die missie had ik niks gescant, ik dacht dat ik niets hadquote:Op zondag 16 december 2012 13:48 schreef Slickk het volgende:
[..]
Als je met je camera ze 'scant', krijg je een schildje boven hun hoofd te zien. Zwaar bewapend en bepantserde gasten.
Dat is alleen tijdens missies. Speel de eerste 2 missies en dat is weg.quote:Op maandag 17 december 2012 00:37 schreef mschol het volgende:
wel jammer dat het (iig in het begin) beperkte free-roam is, ik wilde naar een radio tower (die kennelijk op een ander stuk ligt), kreeg ik out of bounds,return (lukte niet dus werd ik in een laatste checkpoint teruggebracht)
nee, ik heb nu 2 meiden bevrijdt maar ik wilde naar een radio tower (die kennelijk op een ander eiland ligt) toe en dat mocht nietquote:Op maandag 17 december 2012 00:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is alleen tijdens missies. Speel de eerste 2 missies en dat is weg.
Da's gewoon het spel.quote:Op maandag 17 december 2012 07:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vreemd, ik heb pas 1 missie gedaan en kan nu al alles doen wat ik zelf wil(pc versie)
Ben wel direct begonnen op de moeilijkste van de 3 niveaus aangezien iedereen hier aangaf dat dit spel zo simpel was, maar met 2 levensbalkjes en een lullig handpistooltje met 24 kogels en 4 tegenstanders plus 1 hond kom je niet heel ver
Dat eiland unlock je pas laterquote:Op maandag 17 december 2012 00:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ik heb nu 2 meiden bevrijdt maar ik wilde naar een radio tower (die kennelijk op een ander eiland ligt) toe en dat mocht niet
ik zat niet in een missie (of naar persoon X toegaan of exploreren was de boodschap)
me eens, just cause 2 deed dat een stuk beter imhoquote:Op maandag 17 december 2012 10:07 schreef VaLkyRie het volgende:
Klein puntje van kritiek vind ik wel dat, alhoewel het eiland schitterend is vormgegeven, er weinig stimulans is om echt te gaan verkennen in elk hoekje en gaatje. Er is simpelweg niets te vinden behalve wat karige lootboxjes zo hier en daar.
Maargoed, het is dan ook een shooter en geen rpg.
Ik vind Buck nu al een klootzakquote:Op maandag 17 december 2012 18:23 schreef Fukushima het volgende:
Zo de eerste 2 missies gedaan van Buck en heb nu alle relics/ letters/ trials/ etc van het eerste eiland. Heb alle crafting dingen nu op 'owned all' nu maar verder met het verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
dat is een bekend probleem helaas.. ik heb ergens een oplossing gelezenquote:
Die hele folder is weg volgens mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is een bekend probleem helaas.. ik heb ergens een oplossing gelezen
1) backup savegames
2) start nieuw game
3) zet savegame weer terug
zoiets was het volgens mij
Klopt, in /programdata/orbit/46quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:20 schreef Re.active het volgende:
savegames staan volgens mij dan ook niet in je program files maar in je AppData folder ergens
Oké, dan ga ik daar kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Klopt, in /programdata/orbit/46
Ammo pouches craften. Maar ammo kopen lijkt me ook wel handig, aangezien je standaard altijd 60 hebt ofzo zonder extra pouches.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:11 schreef Luukiee09 het volgende:
Hoe krijg je meer ammo in je AK? Heb nu maar 10 extra kogels
Ja, bij een bepaalde hoeveelheid gevonden shizzle krijg je wapens.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:12 schreef Tism het volgende:
Iemand al wat gedaan met die reliquien en verloren brieven in dit spel?..
Ja dat mes heb ik ook al idd..quote:Op woensdag 19 december 2012 23:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja, bij een bepaalde hoeveelheid gevonden shizzle krijg je wapens.![]()
Dacht bij 5 of 10 brieven dat ik een Japans mes kreeg.
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:16 schreef Doosopwielen het volgende:
FLIKKER GODVERDOMME OP MET JE SPOILERS LUTSER!!!!!!!!!111111111!!!1!11!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Dat werd heel eenvoudig toen ik een sniper had met een silencer. Toen ging de lol er ook wel een beetje van af.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:54 schreef mschol het volgende:
net met pijl en boog een heavy onderuit gehaald
nog 1 resterend in het kamp
outpost liberated, undetected
SPOILER: vlak voor het 2e eilandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pijl en boog is een stuk uitdagender (zeker omdat dat vision niet echt op te vertrouwen lijkt)quote:Op donderdag 20 december 2012 07:37 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat werd heel eenvoudig toen ik een sniper had met een silencer. Toen ging de lol er ook wel een beetje van af.
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:10 schreef robuust89 het volgende:
gek hè, met dieSPOILER: vlak voor het 2e eilandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
ik ga vanmiddag wietveldjkes in de fik steken..quote:Op donderdag 20 december 2012 13:32 schreef Byte_Me het volgende:
fuck wat een vet spel. mn nachtrust is helemaal naar de klote
gisteren die missie dat je die wietvelden moet verbranden gespeeld, echt, wat vet. de hele tijd die tripeffecten in beeld
en dat stukje nadat je dat drankje van Citra drinkt, geweldig!
veel plezier!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga vanmiddag wietveldjkes in de fik steken..
Leuk toch... die zwemmende handtassen.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:30 schreef jankaas020 het volgende:
Kom ik net uit een grot gezwommen, snel het water uit om niet gegrepen te worden door een croc. Zie ik daar een stel dingo's en die velletjes had ik nou net nodig!Ik er heen sneaken, langs te waterkant, word ik gegrepen door een croc!
Schrok me echt de pleuris.
Maar nu issie mooi een handtas.
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:10 schreef robuust89 het volgende:
de hoofdpersoon moet sowieso zn mond houdenSPOILER: vlak voor het 2e eilandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn stem past totaal niet bij wat je allemaal uitspookt.
Wie dit leest is hek.
headshots lijken ook niet echt te werken hier..quote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef robuust89 het volgende:
Hoezo moet je 3(!) keer schieten met je granaatwerper om een heavy om te krijgen?
Achterkant werkt sowieso, headshots in het voorhoofd alleen met bepaalde Sniper rifles. Maar ach, heavy takedown is veel leuker.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
headshots lijken ook niet echt te werken hier..
of kan dat alleen vanaf de achterkant? (daar hebben ze geen armour)
Maar als je de skill nog niet hebtquote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Slickk het volgende:
[..]
Achterkant werkt sowieso, headshots in het voorhoofd alleen met bepaalde Sniper rifles. Maar ach, heavy takedown is veel leuker.
achter mannetjes sluipen verpruts ik vaak..quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Slickk het volgende:
[..]
Achterkant werkt sowieso, headshots in het voorhoofd alleen met bepaalde Sniper rifles. Maar ach, heavy takedown is veel leuker.
2de sniper heb ik nu in mijn bezit met een silencerquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:39 schreef Fuszy het volgende:
Welke sniper rifle heb je dan nodig?
Mij zien ze best vaak en dan loop ik er via de andere kant langs.
Laatste keer dat ik het speelde had ik het klote. Geen granaten meer, molotov ook niet meer en alleen maar silenced guns. Vloog er dus nog een heli boven mijn kop die ik moest uitschakelen om een kampje over te nemen. Duurde wel ff voordat ik die bestuurder eruit kon schieten. Bleef amper stil hangen.
Met de AMR leg je alles met 1 schot om.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:39 schreef Fuszy het volgende:
Welke sniper rifle heb je dan nodig?
Mij zien ze best vaak en dan loop ik er via de andere kant langs.
Laatste keer dat ik het speelde had ik het klote. Geen granaten meer, molotov ook niet meer en alleen maar silenced guns. Vloog er dus nog een heli boven mijn kop die ik moest uitschakelen om een kampje over te nemen. Duurde wel ff voordat ik die bestuurder eruit kon schieten. Bleef amper stil hangen.
Haha, dat had ik eerst ook. Ik heb die Sniper van de Insane Edition ook pas veel te laat opgehaald, was echt makkelijk als ik die in het begin al had haha.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:03 schreef delano.888 het volgende:
Die high power scope met zoom is echt super fijn. Ik wist alleen heel lang niet dat dat kon aangezien de sniper die bij de insane edition zat werd beschreven alsof hij al helemaal perfect is. Maar ik heb nu dus exact dezelfde sniper gekocht, maar dan met high power scope, en het gaat stukken beter.
ik kon gisteren dus de high power scope niet kopen om de een of andere wazige reden...quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:03 schreef delano.888 het volgende:
Die high power scope met zoom is echt super fijn. Ik wist alleen heel lang niet dat dat kon aangezien de sniper die bij de insane edition zat werd beschreven alsof hij al helemaal perfect is. Maar ik heb nu dus exact dezelfde sniper gekocht, maar dan met high power scope, en het gaat stukken beter.
Dat wel, maar zodra je dus dezelfde sniper gratis hebt door de towers, en er een high power scope op zet, dan is die van de insane ed nutteloos.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:29 schreef Slickk het volgende:
[..]
Haha, dat had ik eerst ook. Ik heb die Sniper van de Insane Edition ook pas veel te laat opgehaald, was echt makkelijk als ik die in het begin al had haha.
Welke is dat dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:22 schreef Weet_ik_niet het volgende:
[..]
Met de AMR leg je alles met 1 schot om.
Thanks!quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.ign.com/wikis/far-cry-3/AMR
Je krijgt hem als bijzonder wapen als je missies doet en brieven vindt etc. In je handboek kun je zien wanneer je iets krijgt, dan staat er een sterretje. Weet alleen niet precies waarvoor je de amr krijgt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Welke is dat dan?
Kan hem zo 1,2,3 niet vinden
Cool, ik heb er 18 ofzo. Alleen deze is natuurlijk niet silenced, en dat is toch wel erg handigquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
oh dat is zo'n signature weaponquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
Pak je toch een silenced en die?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Cool, ik heb er 18 ofzo. Alleen deze is natuurlijk niet silenced, en dat is toch wel erg handig
Magnum met extended barrel, Walking Dead stylequote:Op vrijdag 21 december 2012 14:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pak je toch een silenced en die?
Ik heb nu 3 slots en heb 3 silenced wapens, maar die 4de wordt gewoon bruut geweld
Ik heb eigenlijk al 8 slots nodig ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pak je toch een silenced en die?
Ik heb nu 3 slots en heb 3 silenced wapens, maar die 4de wordt gewoon bruut geweld
Waarom heb je een bow?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk al 8 slots nodig ofzo
Ik heb sowieso nodig, een bow, flametrower, sniper, silenced smg en assualt rifle. Dan komt er dus nog een brute sniper bij, HOE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom heb je een bow?
Pff, die missie als je op dat tweede eiland komt. Fucking irritant.Omdat bow eigenlijk gewoon een silenced sniper is met unlimited ammo, en das tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ik start ff FC3 op, maar nee hoor WEER een patch. PC gaming ftw
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik patch hem nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:09 schreef delano.888 het volgende:
Eeeeeeen sinds de patch kan mijn map niet meer in/uit zoomen.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, PC gaming ftw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga ik dan al bijna naar het 2e eiland?
Present, maar dat ligt niet zozeer aan het spel, maar aan het geheugengebruik van mijn pc. Ik zag dat op FC3 na, Firefox en de Flashplayerplugin voor soms wel 1 GB aan geheugen gebruikten. Via taakbeheer die twee processen stoppen was een verademing.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:01 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb bij het spelen van dit spel dus ook keiveel lag. PC zou het prima aan moeten kunnen dus dit lijkt me meer iets van het spel. Meer mensen last van?
Had ik ook en heb hem later in als Admin geopend. Toen was mijn save weer terug. Er zijn nog andere manieren, maar dat kan je als eerste proberen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:36 schreef Byte_Me het volgende:
damn, gisteren crashte FC3 tijdens het saven, nu herkent ie mn save game niet meer. Kan alleen maar kiezen voor een nieuw spel. Ik vertrouwde 100% op de autosave, dus heb nooit handmatig gesaved. op mn PC staat dus 1 save game en die zal wel corrupt zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
fucking vet, netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. datIk dacht dat je al verder wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik vond dat eerste wel tegenvallen, maar dat tweede wel tof
Feyenoord Rotterdam
nee, heb al ruim een week niet meer gespeeldquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al verder was. Ik vond dat eerste wel tegenvallen, maar dat tweede wel tof
The fun begins....quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:00 schreef Fuszy het volgende:
Die kampjes op dat tweed eiland zijn wel een stukje lastiger te veroveren zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Knuck-les het volgende:
Story line uitgespeeld. Heb me onverwacht zeer met deze game vermaak. Al vond ik het verhaal de laatste helft wel ernstig inzakken. Vooral naIk vond het daarna ook niet meer zo leuk zonder ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu afwachten of er DLC uitkomt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2de Kamer vragen ditI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Die is voor de beste arrow quiver dacht ik, heb je die zeker weten?quote:Op zondag 23 december 2012 00:35 schreef -CRASH- het volgende:
Ik heb nog een item in me rugzak
een maneater shark skin.
En ik heb alles wat je maken kan.
Is dat een bug of komt er nog iets speciaals ????
Die had ik dus nog nietquote:Op zondag 23 december 2012 00:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die is voor de beste arrow quiver dacht ik, heb je die zeker weten?
95%quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:10 schreef -CRASH- het volgende:
Progress 72%
Nog te gaan
4 missions
4 Lost letters
6 Story quests
10 Hunter quests
75 Relics
Alle Suply drops
Ally Rakyat trails
heb 55% van de trophies
Waarom heb je al die relics verzameld?quote:Op zondag 23 december 2012 01:18 schreef Fukushima het volgende:
[..]
95%
Nog te gaan
7 missies
1 story quest
1 rakyat trail
De rest heb ik dus ook alle 120 relics
Er kunnen er weer een paar afgestreept wordenquote:Op zondag 23 december 2012 01:18 schreef Fukushima het volgende:
4 missions 4 Lost letters6 Story quests10 Hunter quests75 RelicsAlle Suply dropsAlly Rakyat trails
Dat "probleem" heb ik nu ook.quote:Op donderdag 20 december 2012 07:37 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat werd heel eenvoudig toen ik een sniper had met een silencer. Toen ging de lol er ook wel een beetje van af.
Of gewoon 4 gb extra ram kopen voor een appel en een eiquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:03 schreef Froop het volgende:
[..]
Present, maar dat ligt niet zozeer aan het spel, maar aan het geheugengebruik van mijn pc. Ik zag dat op FC3 na, Firefox en de Flashplayerplugin voor soms wel 1 GB aan geheugen gebruikten. Via taakbeheer die twee processen stoppen was een verademing.
vergenoeg ervanaf zitten, in de struiken worksquote:Op zondag 23 december 2012 11:28 schreef Fuszy het volgende:
Mwah, ik vind het nog best lastig met een sniper + silenced. (ik heb nog niet de beste sniper)
Je merkt wel zodra je schiet dat alle ogen op je gericht zijn en iedereen op je af komt rennen.
Ik was gisteren ook slim bezig. Twee keer een machine gun in mijn weapon slots. Geniaal, omdat die dezelfde ammo sharen
quote:Op zondag 23 december 2012 13:29 schreef Convict het volgende:
mijnen plaatsen voor de backup vijanden die aan komen rijden. en geen enkele vijand gaat over die mijnen rijden of lopen....... neem ik het kamp over. komen die allies eraan om het kamp te bevolken en je raad het al... boom!whyyy
Ik zit al op 8, en dit vind ik toch al wel redelijk wat.quote:Op zondag 23 december 2012 10:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Of gewoon 4 gb extra ram kopen voor een appel en een ei
voor de 100% completion, welke ik nu dus ook hebquote:Op zondag 23 december 2012 02:55 schreef schijffie het volgende:
[..]
Waarom heb je al die relics verzameld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
Volgens mij wordt het spel direct opgeslagen als je het uitgespeeld heb.quote:Op maandag 24 december 2012 13:50 schreef delano.888 het volgende:
Is er trouwens een manier om beide eindes te spelen en vervolgens te kiezen? Dus niet filmpjes kijken op internet..
Ik draai em op ultra op een crossfire hd6870 zonder problemen. Op de eilanden fps van 50/60, ongeacht waar, maar als ik aan de kust kom lagt ie als de ziekte en stort de fps in naar 10/20. Geen idee waarom, zou verwachten dat alle bewegende bomen en planten meer rekenkracht vragen dan een stuk zee. Op very high nergens last van. Zal dan toch wel te maken hebben met dat water.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:01 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb bij het spelen van dit spel dus ook keiveel lag. PC zou het prima aan moeten kunnen dus dit lijkt me meer iets van het spel. Meer mensen last van?
Welk einde je ook kiest. Er komt niks aparts meer.quote:Op maandag 24 december 2012 13:50 schreef delano.888 het volgende:
Is er trouwens een manier om beide eindes te spelen en vervolgens te kiezen? Dus niet filmpjes kijken op internet..
quote:Op maandag 24 december 2012 19:17 schreef Luukiee09 het volgende:
Wie kan me helpen? Het gaat over het begin op het 2e eiland10000 stenen gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, dat is de manierquote:
Mag geen wapens gebruikenquote:Op maandag 24 december 2012 19:21 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben daar nog niet, maar silenced sniper al geprobeerd? Merk dat die nuttig is in 90% van de missies
je hebt geen wapensquote:Op maandag 24 december 2012 19:21 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben daar nog niet, maar silenced sniper al geprobeerd? Merk dat die nuttig is in 90% van de missies
ik ben net op dat 2e eiland maar heb dat ook nog niet meegemaakt.quote:Op maandag 24 december 2012 21:37 schreef Klonk het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik het net voor de eerste keer zie regenen en onweren in het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede eiland is wel een stuk toffer qua missies vind ik.Feyenoord Rotterdam
ik merkte dat pas op het 2e eiland, bij een side quest waar ik vermiste mensen moest gaan zoeken.quote:Op maandag 24 december 2012 21:37 schreef Klonk het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik het net voor de eerste keer zie regenen en onweren in het spel
je had ook snel je parachute moeten openenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:11 schreef robuust89 het volgende:
Die wingsuit
Ik ren door het bos, spring een heuveltje af en druk per ongeluk nog een keer op de shift toets. Resultaat, ik val dood van minder dan een meter hoogte
Die wingsuit is handig om vaart te maken, maar veilig landen? Je mag hopen dat je een rivier vindt waar je in kunt neerstortenlanden, want ik ram echt alle knoppen in maar parachute openen? Ho maarquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:11 schreef robuust89 het volgende:
Die wingsuit
Ik ren door het bos, spring een heuveltje af en druk per ongeluk nog een keer op de shift toets. Resultaat, ik val dood van minder dan een meter hoogte
Bij mij opent hij altijd hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:41 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Die wingsuit is handig om vaart te maken, maar veilig landen? Je mag hopen dat je een rivier vindt waar je in kunt neerstortenlanden, want ik ram echt alle knoppen in maar parachute openen? Ho maar
Ik snap er ook echt geen hol van wat ik verkeerd doe, maar ik druk de goede knoppen in. Als ik geluk hebt dan klapt hij uit, ander klap ik weer op de grond.quote:
Welk platform speel je? PC?quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik snap er ook echt geen hol van wat ik verkeerd doe, maar ik druk de goede knoppen in. Als ik geluk hebt dan klapt hij uit, ander klap ik weer op de grond.
C geprobeerd?quote:
Nee, zal het nog eens proberen. Wil de single player nog een keertje doorspelen op het moeilijkste niveau.quote:
En dan geven we jou die namen van de dieren, wat heb jij er dan aan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:09 schreef LeaderRoel het volgende:
Dieren die nog missen:
-Inktvissen/octopussen
-Dolfijnen
-Krokodillen die niet alleen maar in het water drijven maar ook over het land lopen enzo
- Meer aapjes
- Gorilla's
- Grote witte haai
- Cobra's/giftige en vet gevaarlijke slangen
-Kameleons
Weten jullie nog wat dieren
goffedomme niet nog meer beesten die je dood kunnen makenquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:09 schreef LeaderRoel het volgende:
Dieren die nog missen:
-Inktvissen/octopussen
-Dolfijnen
-Krokodillen die niet alleen maar in het water drijven maar ook over het land lopen enzo
- Meer aapjes
- Gorilla's
- Grote witte haai
- Cobra's/giftige en vet gevaarlijke slangen
-Kameleons
Weten jullie nog wat dieren
Die jij in het spel zou willen hebben, wat heb je dan aan onze dieren?quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:26 schreef LeaderRoel het volgende:
Het is een lijstje met dieren die ik nog graag in het spel gezien zou willen hebben
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
op C drukkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 09:41 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Die wingsuit is handig om vaart te maken, maar veilig landen? Je mag hopen dat je een rivier vindt waar je in kunt neerstortenlanden, want ik ram echt alle knoppen in maar parachute openen? Ho maar
ik zit pas ergens op 37quote:Op woensdag 26 december 2012 15:28 schreef Fukushima het volgende:
Nog maar ff een foto gemaakt van me scherm
[ afbeelding ]
het mes heb je standaard. Druk maar op Fquote:Op vrijdag 28 december 2012 03:20 schreef n8n het volgende:
Net voor het eerst in de schuilgrot van de dames geweest. Goed spel, vind het alleen jammer dat je het mes niet als main wapen kan kiezen
Probeer hem eerst even uit op de pc dan. Grafisch is die dan misschien niet mooi, mocht je geen game pc hebben. Maar dan kan je toch mooi even kijken hoe die is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:12 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wil m graag op xbox hebben, maar helaas geen demo beschikbaar ofzo... Vind 52 euro toch wel veel voor iets wat ik niet zeker weet of ik het leuk vind.
Die schuur heeft 2 deuren hè, pak je wel de goede? 1 is volgens mij altijd open.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Verdomme heb een bug. Als ik die paddenstoel moet terug brengen naar die dokter, dan gaat de deur helemaal niet open.
Pfffff en dit is nog het begin van het spel.
OMG ik ben blind manquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die schuur heeft 2 deuren hè, pak je wel de goede? 1 is volgens mij altijd open.
lolololololquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:45 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
OMG ik ben blind manIk moest gewoon de achterdeur nemen
Had ik eerst ook hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:45 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
OMG ik ben blind manIk moest gewoon de achterdeur nemen
Grrrrr...ben die grot honderd keer op en neer gerend om een ander uitgang/weg te zoeken, 10000 steentjes gegooid om die bewakers overal heen te laten lopen om ongezien een hoekje te exploren..quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:34 schreef Crazy-M het volgende:
Die missie dat je van kleding moet wisselen is echt een eitje. 1 keer afgegaan in het deel net voor je het water in moet. Rende het hoekje maar had niet gezien daar ook nog iemand stond
Silenced sniper/bowquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:40 schreef diedjuh het volgende:
Het lukt me maar niet om ongezien een kamp te veroveren. Iemand tips?
Gewoon goed opletten, je camera gebruiken en observeren. En geduld hebbenquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:08 schreef Tism het volgende:
[..]
Grrrrr...ben die grot honderd keer op en neer gerend om een ander uitgang/weg te zoeken, 10000 steentjes gegooid om die bewakers overal heen te laten lopen om ongezien een hoekje te exploren..
ja weet ik maar wil ook net als in Hitman en dishonored met een mes in m'n hand rondsluipen. Toch anders ook al heb ik m'n mes altijd voor handenquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het mes heb je standaard. Druk maar op F
zo leg ik ook alle heavys om, met het mesje.
zowiezo vind ik het vrij nep dat je niet je wapens kan "holsteren" , dit gebeurt alleen automatisch in de dorpen..quote:Op zondag 30 december 2012 11:51 schreef n8n het volgende:
[..]
ja weet ik maar wil ook net als in Hitman en dishonored met een mes in m'n hand rondsluipen. Toch anders ook al heb ik m'n mes altijd voor handen
De allerergste keer vond ik dat ik in een een grot liep om dat ene mes te zoeken. Toen wou je naar de overkant springen maar dan val je in het water precies op die krokodil die je eerst niet zag. Ik schrok me een ongelukquote:Op zondag 30 december 2012 11:55 schreef Crazy-M het volgende:
Grrr die krokodil in een side missie bezorgde me bijna een hart aanval. Ook al weet je dat er iets moet gebeuren
Die had ik al gezien door jacht spuitjequote:Op zondag 30 december 2012 12:54 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
De allerergste keer vond ik dat ik in een een grot liep om dat ene mes te zoeken. Toen wou je naar de overkant springen maar dan val je in het water precies op die krokodil die je eerst niet zag. Ik schrok me een ongeluk
?quote:Op zondag 30 december 2012 22:25 schreef Fukushima het volgende:
hebben jullie eigenlijk die pilletjes gevonden in de grot, zodat je flashbacks krijgt naar een club in Bangkok.
was wel leuk gedaan
Yup, staat een bordje bij met "Eat me!"quote:Op zondag 30 december 2012 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
?
Die grot waar je matties zitten?
jawel toch? dat is toch na de ontsnapping uit het 'hotel'quote:Op zondag 30 december 2012 22:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Yup, staat een bordje bij met "Eat me!"![]()
De eerste dat je in de grot ben kan je er alleen nog niets mee..
Zijn er meer van dit soort trips buiten de missies om? Vond ik namelijk het vetste van heel het spel.quote:Op zondag 30 december 2012 22:25 schreef Fukushima het volgende:
hebben jullie eigenlijk die pilletjes gevonden in de grot, zodat je flashbacks krijgt naar een club in Bangkok.
was wel leuk gedaan
Ik bedoelde de eerste keer dat je in de grot ben. Iets staat me bij dat ik het al eerder had gezien, maar er toen niets mee kon. Toen ik die schaal wel kon gebruiken heb ik 2 trips achter mekaar gedaan.quote:Op maandag 31 december 2012 00:38 schreef Fukushima het volgende:
[..]
jawel toch? dat is toch na de ontsnapping uit het 'hotel'
Heb totaal 3x getript, het is niet direct essentieel voor de verhaallijn, maar wel tof!quote:Op maandag 31 december 2012 01:16 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de eerste keer dat je in de grot ben. Iets staat me bij dat ik het al eerder had gezien, maar er toen niets mee kon. Toen ik die schaal wel kon gebruiken heb ik 2 trips achter mekaar gedaan.
Volgens mij zijn er 4 trips, met als laatste keer in een lift:quote:Op maandag 31 december 2012 08:53 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Heb totaal 3x getript, het is niet direct essentieel voor de verhaallijn, maar wel tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
dat is vreemd, ik kan er gewoon heen.quote:Op maandag 31 december 2012 18:35 schreef Mark94 het volgende:
Ik heb alle missies, outposts, radio towers en de story al gehaald. Nu vraag ik me een aantal dingen af:
Op het Zuider-eiland is nog één huisje rood. Dit gebeurde na de laatste missie van de story. Het heet "The Compound". Kom ik daar aan, is precies waar dat symbool zit, een dichtgetimmerde deur waar je niet in kan (kan het ook niet opblazen). Wat is er achter die deur?
En zijn er nog plekken waar veel vijanden of o.i.d. zijn? Want er is nu niks meer aan. Ik heb nu alle Signature Weapons, maar er valt niks te doden. Je kan wel je eigen mensen neerschieten, maar dat slaat nergens op.
Zijn er trouwens ook nog geheime, niet-zichtbaar-op-de-map eilanden?
Ja, nu kan ik er ook opeens in. Was een safe house.quote:Op maandag 31 december 2012 22:43 schreef Fukushima het volgende:
[..]
dat is vreemd, ik kan er gewoon heen.
Het is zelfs een fast travel lokatie geworden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |