Klopt, in /programdata/orbit/46quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:20 schreef Re.active het volgende:
savegames staan volgens mij dan ook niet in je program files maar in je AppData folder ergens
Oké, dan ga ik daar kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Klopt, in /programdata/orbit/46
Ammo pouches craften. Maar ammo kopen lijkt me ook wel handig, aangezien je standaard altijd 60 hebt ofzo zonder extra pouches.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:11 schreef Luukiee09 het volgende:
Hoe krijg je meer ammo in je AK? Heb nu maar 10 extra kogels
Ja, bij een bepaalde hoeveelheid gevonden shizzle krijg je wapens.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:12 schreef Tism het volgende:
Iemand al wat gedaan met die reliquien en verloren brieven in dit spel?..
Ja dat mes heb ik ook al idd..quote:Op woensdag 19 december 2012 23:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja, bij een bepaalde hoeveelheid gevonden shizzle krijg je wapens.![]()
Dacht bij 5 of 10 brieven dat ik een Japans mes kreeg.
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:16 schreef Doosopwielen het volgende:
FLIKKER GODVERDOMME OP MET JE SPOILERS LUTSER!!!!!!!!!111111111!!!1!11!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Dat werd heel eenvoudig toen ik een sniper had met een silencer. Toen ging de lol er ook wel een beetje van af.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:54 schreef mschol het volgende:
net met pijl en boog een heavy onderuit gehaald
nog 1 resterend in het kamp
outpost liberated, undetected
SPOILER: vlak voor het 2e eilandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pijl en boog is een stuk uitdagender (zeker omdat dat vision niet echt op te vertrouwen lijkt)quote:Op donderdag 20 december 2012 07:37 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat werd heel eenvoudig toen ik een sniper had met een silencer. Toen ging de lol er ook wel een beetje van af.
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:10 schreef robuust89 het volgende:
gek hč, met dieSPOILER: vlak voor het 2e eilandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
ik ga vanmiddag wietveldjkes in de fik steken..quote:Op donderdag 20 december 2012 13:32 schreef Byte_Me het volgende:
fuck wat een vet spel. mn nachtrust is helemaal naar de klote
gisteren die missie dat je die wietvelden moet verbranden gespeeld, echt, wat vet. de hele tijd die tripeffecten in beeld
en dat stukje nadat je dat drankje van Citra drinkt, geweldig!
veel plezier!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga vanmiddag wietveldjkes in de fik steken..
Leuk toch... die zwemmende handtassen.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:30 schreef jankaas020 het volgende:
Kom ik net uit een grot gezwommen, snel het water uit om niet gegrepen te worden door een croc. Zie ik daar een stel dingo's en die velletjes had ik nou net nodig!Ik er heen sneaken, langs te waterkant, word ik gegrepen door een croc!
Schrok me echt de pleuris.
Maar nu issie mooi een handtas.
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:10 schreef robuust89 het volgende:
de hoofdpersoon moet sowieso zn mond houdenSPOILER: vlak voor het 2e eilandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn stem past totaal niet bij wat je allemaal uitspookt.
Wie dit leest is hek.
headshots lijken ook niet echt te werken hier..quote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef robuust89 het volgende:
Hoezo moet je 3(!) keer schieten met je granaatwerper om een heavy om te krijgen?
Achterkant werkt sowieso, headshots in het voorhoofd alleen met bepaalde Sniper rifles. Maar ach, heavy takedown is veel leuker.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
headshots lijken ook niet echt te werken hier..
of kan dat alleen vanaf de achterkant? (daar hebben ze geen armour)
Maar als je de skill nog niet hebtquote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Slickk het volgende:
[..]
Achterkant werkt sowieso, headshots in het voorhoofd alleen met bepaalde Sniper rifles. Maar ach, heavy takedown is veel leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |