Die missie had ik niks gescant, ik dacht dat ik niets hadquote:Op zondag 16 december 2012 13:48 schreef Slickk het volgende:
[..]
Als je met je camera ze 'scant', krijg je een schildje boven hun hoofd te zien. Zwaar bewapend en bepantserde gasten.
Dat is alleen tijdens missies. Speel de eerste 2 missies en dat is weg.quote:Op maandag 17 december 2012 00:37 schreef mschol het volgende:
wel jammer dat het (iig in het begin) beperkte free-roam is, ik wilde naar een radio tower (die kennelijk op een ander stuk ligt), kreeg ik out of bounds,return (lukte niet dus werd ik in een laatste checkpoint teruggebracht)
nee, ik heb nu 2 meiden bevrijdt maar ik wilde naar een radio tower (die kennelijk op een ander eiland ligt) toe en dat mocht nietquote:Op maandag 17 december 2012 00:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is alleen tijdens missies. Speel de eerste 2 missies en dat is weg.
Da's gewoon het spel.quote:Op maandag 17 december 2012 07:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vreemd, ik heb pas 1 missie gedaan en kan nu al alles doen wat ik zelf wil(pc versie)
Ben wel direct begonnen op de moeilijkste van de 3 niveaus aangezien iedereen hier aangaf dat dit spel zo simpel was, maar met 2 levensbalkjes en een lullig handpistooltje met 24 kogels en 4 tegenstanders plus 1 hond kom je niet heel ver
Dat eiland unlock je pas laterquote:Op maandag 17 december 2012 00:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ik heb nu 2 meiden bevrijdt maar ik wilde naar een radio tower (die kennelijk op een ander eiland ligt) toe en dat mocht niet
ik zat niet in een missie (of naar persoon X toegaan of exploreren was de boodschap)
me eens, just cause 2 deed dat een stuk beter imhoquote:Op maandag 17 december 2012 10:07 schreef VaLkyRie het volgende:
Klein puntje van kritiek vind ik wel dat, alhoewel het eiland schitterend is vormgegeven, er weinig stimulans is om echt te gaan verkennen in elk hoekje en gaatje. Er is simpelweg niets te vinden behalve wat karige lootboxjes zo hier en daar.
Maargoed, het is dan ook een shooter en geen rpg.
Ik vind Buck nu al een klootzakquote:Op maandag 17 december 2012 18:23 schreef Fukushima het volgende:
Zo de eerste 2 missies gedaan van Buck en heb nu alle relics/ letters/ trials/ etc van het eerste eiland. Heb alle crafting dingen nu op 'owned all' nu maar verder met het verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
dat is een bekend probleem helaas.. ik heb ergens een oplossing gelezenquote:
Die hele folder is weg volgens mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is een bekend probleem helaas.. ik heb ergens een oplossing gelezen
1) backup savegames
2) start nieuw game
3) zet savegame weer terug
zoiets was het volgens mij
Klopt, in /programdata/orbit/46quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:20 schreef Re.active het volgende:
savegames staan volgens mij dan ook niet in je program files maar in je AppData folder ergens
Oké, dan ga ik daar kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Klopt, in /programdata/orbit/46
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |