Als het goed is staat er boven je nog een bewaker toch? Gooi een steen om die weg te lokken, en ga via de zijkant tegen de rotsen aan richting de uitgang. Je kan het ook doen door de onderste bewakers weg te lokken door stenen te gooien, maar was bij mij niet nodig iig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:56 schreef Tism het volgende:
Oke! Ik geef het op, ik zit vast in een missie, wie kan mijn helpen?..![]()
Missie: Dubbelganger.
Moet uniform jatten van een kadet,
Moet veiligere weg naar het dok vinden..![]()
Zit in een grot en kom niet langs de bewakers..![]()
Hoe doe ik dat, is er een veiligere weg naar het dok of moet ik persé langs dat groepje bewakers?..
Zoek eens op youtube naar de missie doppelgangerquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:56 schreef Tism het volgende:
Hoe doe ik dat, is er een veiligere weg naar het dok of moet ik persé langs dat groepje bewakers?..
Heb ik ook best moeite mee gehad, ik vermoed dat je op het laatste stuk in de grot niet langskomt, waar 2 heavy's rondlopen. Daar is dichtbij de uitgang naar het dok een hoekje afgeschermd door wat dozen en shit, je moet de bewakers d.m.v. stenen gooien dat hoekje in lokken om vervolgens erlangs te kunnen sneaken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:56 schreef Tism het volgende:
Geen dank....quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:21 schreef Tism het volgende:
Het is gelukt dankzij de tip van -CRASH-....Thx!..
Die krijg je zodra je op het 2e eiland arriveert, je springt dan namelijk uit een vliegtuig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
kan je nou echt een parachute en wingsuit krijgen? of waren dat matige grappen?
ik heb het al vanaf de launch maar ben nog steeds niet op t 2e eilandquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:40 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die krijg je zodra je op het 2e eiland arriveert, je springt dan namelijk uit een vliegtuig.
Speel dan de missies, en doe daarna de towers.. welke missie ben je?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik heb het al vanaf de launch maar ben nog steeds niet op t 2e eiland
En het is ook de enige keer dat je uit een vliegtuig springt.....helaasquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:40 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die krijg je zodra je op het 2e eiland arriveert, je springt dan namelijk uit een vliegtuig.
heb iets van 2 missies met buck gedaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
Speel dan de missies, en doe daarna de towers.. welke missie ben je?
Nog ff volhouden....quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb iets van 2 missies met buck gedaan.
Dat was ook een missie waar ik het langst over heb gedaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:21 schreef Tism het volgende:
Het is gelukt dankzij de tip van -CRASH-....Thx!..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde die missie eerst niet doen....Zonde van de wiet...met pijn in mijn hart heb ik door die velden lopen fikken..quote:Op zondag 16 december 2012 11:19 schreef Fukushima het volgende:
De missie waarbij je die wietvelden moet platbranden is wel gaaf zeg, heerlijke muziek erbij!
quote:Op zondag 16 december 2012 03:34 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dat was ook een missie waar ik het langst over heb gedaan.
Spoiler, voor degene die daar nog niet zijn en echt niks willen weten qua misses;Dit gaat over die missie dat je dat pak krijgt toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, op het tweede eiland. Missie #27 Doppelganger / Dubbelganger.quote:Op zondag 16 december 2012 13:33 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dit gaat over die missie dat je dat pak krijgt toch?
Die vond ik best te doen nog, dat kamertje met 2 heavies ben ik nieteens tegengekomen?quote:Op zondag 16 december 2012 13:45 schreef Slickk het volgende:
[..]
Klopt, op het tweede eiland. Missie #27 Doppelganger / Dubbelganger.
Waar ben je dan ooit langsgelopen?quote:Op zondag 16 december 2012 13:45 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die vond ik best te doen nog, dat kamertje met 2 heavies ben ik nieteens tegengekomen?
Wat zijn die heavies dan? Niet met die LMG's dan?quote:Op zondag 16 december 2012 13:46 schreef Slickk het volgende:
[..]
Waar ben je dan ooit langsgelopen?Ik zweer dat er 2 of zelfs 3 heavies rondlopen. Niet dat je die dood hoeft te maken, maar toch.
Als je met je camera ze 'scant', krijg je een schildje boven hun hoofd te zien. Zwaar bewapend en bepantserde gasten.quote:Op zondag 16 december 2012 13:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wat zijn die heavies dan? Niet met die LMG's dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |