abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120949220
Grrr die krokodil in een side missie bezorgde me bijna een hart aanval. Ook al weet je dat er iets moet gebeuren
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_120949497
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 11:51 schreef n8n het volgende:

[..]

ja weet ik maar wil ook net als in Hitman en dishonored met een mes in m'n hand rondsluipen. Toch anders ook al heb ik m'n mes altijd voor handen
zowiezo vind ik het vrij nep dat je niet je wapens kan "holsteren" , dit gebeurt alleen automatisch in de dorpen..
pi_120951276
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:55 schreef Crazy-M het volgende:
Grrr die krokodil in een side missie bezorgde me bijna een hart aanval. Ook al weet je dat er iets moet gebeuren
De allerergste keer vond ik dat ik in een een grot liep om dat ene mes te zoeken. Toen wou je naar de overkant springen maar dan val je in het water precies op die krokodil die je eerst niet zag. Ik schrok me een ongeluk :P
pi_120956166
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 12:54 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

De allerergste keer vond ik dat ik in een een grot liep om dat ene mes te zoeken. Toen wou je naar de overkant springen maar dan val je in het water precies op die krokodil die je eerst niet zag. Ik schrok me een ongeluk :P
Die had ik al gezien door jacht spuitje :P
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_120974122
Eindelijk op het tweede eiland en meteen een kamp veroverd. Die privateers zijn wel een stukkie beter dan die piraten :P
  zondag 30 december 2012 @ 21:27:44 #281
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_120977839
Gisteravond de storymode uitgespeeld, alle outposts, huntermissions en towers. Heb geen 100% progress, ben nu wel klaar met het spel.

Ik moet zeggen, een erg mooie gameexperience. Toppertje.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_120982554
hebben jullie eigenlijk die pilletjes gevonden in de grot, zodat je flashbacks krijgt naar een club in Bangkok.
was wel leuk gedaan :)
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_120983168
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:25 schreef Fukushima het volgende:
hebben jullie eigenlijk die pilletjes gevonden in de grot, zodat je flashbacks krijgt naar een club in Bangkok.
? :D
Die grot waar je matties zitten?
pi_120983690
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

? :D
Die grot waar je matties zitten?
Yup, staat een bordje bij met "Eat me!" :D

De eerste keer dat je in de grot ben kan je er alleen nog niets mee.. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door jankaas020 op 31-12-2012 01:14:21 ]
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_120991361
quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2012 22:40 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Yup, staat een bordje bij met "Eat me!" :D

De eerste dat je in de grot ben kan je er alleen nog niets mee.. :{
jawel toch? dat is toch na de ontsnapping uit het 'hotel'
pi_120991415
en mclovin (van superbad) zit er ook in :D
pi_120991658
Vandaag ook alle missies uitgespeeld. Was echt gaaf die laatste paar missies.
Ik luister NL-Talig
  maandag 31 december 2012 @ 00:44:54 #288
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_120991713
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:25 schreef Fukushima het volgende:
Zijn er meer van dit soort trips buiten de missies om? Vond ik namelijk het vetste van heel het spel.
pi_120992976
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 00:38 schreef Fukushima het volgende:

[..]

jawel toch? dat is toch na de ontsnapping uit het 'hotel'
Ik bedoelde de eerste keer dat je in de grot ben. Iets staat me bij dat ik het al eerder had gezien, maar er toen niets mee kon. Toen ik die schaal wel kon gebruiken heb ik 2 trips achter mekaar gedaan.
pi_120998173
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2012 01:16 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Ik bedoelde de eerste keer dat je in de grot ben. Iets staat me bij dat ik het al eerder had gezien, maar er toen niets mee kon. Toen ik die schaal wel kon gebruiken heb ik 2 trips achter mekaar gedaan.
Heb totaal 3x getript, het is niet direct essentieel voor de verhaallijn, maar wel tof!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120999266
Dit liedje uit de Bangkok flashbacks _O_
pi_121015963
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 08:53 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Heb totaal 3x getript, het is niet direct essentieel voor de verhaallijn, maar wel tof!
Volgens mij zijn er 4 trips, met als laatste keer in een lift:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121017360
Die laatste radio tower was echt een bitch om te beklimmen _O- ik eerst helemaal kloten met die auto _O- :')
pi_121018554
Ik heb alle missies, outposts, radio towers en de story al gehaald. Nu vraag ik me een aantal dingen af:

Op het Zuider-eiland is nog één huisje rood. Dit gebeurde na de laatste missie van de story. Het heet "The Compound". Kom ik daar aan, is precies waar dat symbool zit, een dichtgetimmerde deur waar je niet in kan (kan het ook niet opblazen). Wat is er achter die deur?

En zijn er nog plekken waar veel vijanden of o.i.d. zijn? Want er is nu niks meer aan. Ik heb nu alle Signature Weapons, maar er valt niks te doden. Je kan wel je eigen mensen neerschieten, maar dat slaat nergens op. :D

Zijn er trouwens ook nog geheime, niet-zichtbaar-op-de-map eilanden?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2012 18:38:42 ]
pi_121024265
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 18:35 schreef Mark94 het volgende:
Ik heb alle missies, outposts, radio towers en de story al gehaald. Nu vraag ik me een aantal dingen af:

Op het Zuider-eiland is nog één huisje rood. Dit gebeurde na de laatste missie van de story. Het heet "The Compound". Kom ik daar aan, is precies waar dat symbool zit, een dichtgetimmerde deur waar je niet in kan (kan het ook niet opblazen). Wat is er achter die deur?

En zijn er nog plekken waar veel vijanden of o.i.d. zijn? Want er is nu niks meer aan. Ik heb nu alle Signature Weapons, maar er valt niks te doden. Je kan wel je eigen mensen neerschieten, maar dat slaat nergens op. :D

Zijn er trouwens ook nog geheime, niet-zichtbaar-op-de-map eilanden?
dat is vreemd, ik kan er gewoon heen.
Het is zelfs een fast travel lokatie geworden...
pi_121038376
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:43 schreef Fukushima het volgende:

[..]

dat is vreemd, ik kan er gewoon heen.
Het is zelfs een fast travel lokatie geworden...
Ja, nu kan ik er ook opeens in. Was een safe house. :P

Er is iig geen moer meer te doen na die story.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 16:55:23 #298
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_121039141
Ik ben pas bij de tweede missie, maar ik schrok al bij die slang bij de eerste radio toren. :') Dit gaat nog wat worden. :P

Het ergste was nog wel dat ik wist dat die slang er zat en dat ik er toch nog om schrok. :')
pi_121040697
So his name is Buck
pi_121040710
And he likes to
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')