Gooi jezelf van een bergquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:54 schreef Convict het volgende:
Ik wilde zelfmoord plegen en op zn moeilijkste niveau had ik 3 granaten nodig om mezelf te dodenwat is deze
Iemand daar moet dit logisch gevonden hebben. ik wil graag zijn mening hierover horenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Spring 2 meter en je bent ook dood
in de buurt van wanden en land blijven. niet gelijk in het diepe dal duiken dan blijf je langer zwevenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:50 schreef -CRASH- het volgende:
De wingsuit is wel geinig...
Ik spring van een waterval open m'n wings...
scheer vlak over het water en net voordat ik de
oever kan bereiken maak ik een buiklanding in het water
Logisch...quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:52 schreef Convict het volgende:
[..]
in de buurt van wanden en land blijven. niet gelijk in het diepe dal duiken dan blijf je langer zweven
als je dicht bij de grond blijft daal je minder snel
Hetzelfdequote:Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef vosss het volgende:
Geen tijd meer gehad om te spelen.
Morgenochtend om 0700 heb ik 4 dagen weekend.
Denk dat ik dan toch wel op het 2de eiland moet kunnen geraken, op het eerste heb ik alles vrij gespeeld. Dat wil zeggen alle torens en outposts. Die kistjes boeien me geen zak, want ik heb toch geld zat, continu rond de 6K (grotere beurs kan ik nog niet maken).
Ben nu dus met het verhaal bezig en heb net Buck achter de rug gehad.
Wordt het tweede eiland afgezien van het verhaal toffer of is dat meer van hetzelfde met een berg outposts en torens die je moet/kan bevrijden?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef vosss het volgende:
Wordt het tweede eiland afgezien van het verhaal toffer of is dat meer van hetzelfde met een berg outposts en torens die je moet/kan bevrijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
In principe blijft alles bij hetzelfde, ja er komen moeilijkere vijanden, en ja je krijgt iets betere wapens, maar veel verandert er niet.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 01:10 schreef nattermann het volgende:
[..]Morgenochtend moet ik weer 6 dagen werken!
Ik eigenlijk nog maar 1x (eerste OD vrij), maar ik heb de eerste MD ook een OD ivm een of ander SHE gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ook nog 2x vroeg op
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 08:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nog maar 1x (eerste OD vrij), maar ik heb de eerste MD ook een OD ivm een of ander SHE gebeuren.
Dus ook nog 2x vroeg op
http://vgfaq.com/guides/far-cry-3-relics-locations-guide/quote:Op woensdag 12 december 2012 09:46 schreef invine het volgende:
[..]Wat?
Iemand een lijst wat je krijgt bij het zoeken en vinden van alle relics? Ik heb er 12 nu en heb een bull gekregen..
Crap, die spider relic heb ik nog niet, maar heb Vaas al wel vermoord....quote:Op woensdag 12 december 2012 10:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
http://vgfaq.com/guides/far-cry-3-relics-locations-guide/
Is dat zo moeilijk, Google?
quote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Crap, die spider relic heb ik nog niet,Hey sukkel, dat had wel ff in een spoiler gemogen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |