Ja, tot je in een dik vuurgevecht zit, dan duurt dat verbandje omleggen opeens wel weg langquote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef GeertJan88 het volgende:
Nog nooit van gehoord, ze zijn wel moeilijk irritant. En ik zie ook geen enkel nu om groene bladeren te verzamelen want ook al heb ik 0 syringes, als ik op q ram dan heal ik alsnog
Ze komen inderdaad heel erg rustig op je aflopen. Heel erg rustig en dat enorme geblaat dan. Irritant!quote:Op maandag 10 december 2012 16:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de Cassowary bedoeld,
https://www.google.nl/sea(...)382&biw=1366&bih=643
En ja, ze kunnen aanvallen.
[ afbeelding ]
Syringe vult al je health. Verbandje vult maar 1 slot van je health.quote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef GeertJan88 het volgende:
Nog nooit van gehoord, ze zijn wel moeilijk irritant. En ik zie ook geen enkel nu om groene bladeren te verzamelen want ook al heb ik 0 syringes, als ik op q ram dan heal ik alsnog
Soms ook 2 of 3 healthslots heb ik gemerkt.quote:Op maandag 10 december 2012 16:17 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Syringe vult al je health. Verbandje vult maar 1 slot van je health.
Ben getrained op 3 slots..quote:Op maandag 10 december 2012 16:17 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Werkt ook niet.quote:Op maandag 10 december 2012 11:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Orbit alleen is voldoende. Check je backup eens of hij niet read-only is.
Ik heb de gehele Orbit folder vervangen voor de oude. Gamelauncher is niet nodig.
Boog, MS16 silenced, M-700 silenced.. Groter holster moet ik nog fixen..quote:Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat is jullie loadout eigenlijk?
Zelf rol ik met silenced MP5, model 1887, silenced M700 en de bow
spatten daarmee de hoofden uit elkaar?quote:Op maandag 10 december 2012 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Magnum met extended barrel, Walking Dead style
dat helaas niet maar ze gaan wel in 2 schoten doodquote:Op maandag 10 december 2012 23:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
spatten daarmee de hoofden uit elkaar?
Shadowquote:Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe zoom ik in en uit in dit spel, normaal met de scroll van de muis, maar dat werkt niet.
Of is dit niet mogelijk?
Als ik namelijk rondloop heb ik voor mijn idee weinig overzicht dus wil ik de camera wat naar achteren scrollen.
die vlaggetjes zijn outpostsquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:31 schreef Fuszy het volgende:
Wat zijn die outposts eigenlijk waar jullie het over hebben? Ik zit echt pas in het begin van het spel, maar heb die volgens mij nog niet gezien? Staan ze aangegeven op de kaart?
Die radio towers staan er wel op.
Check voor rode vlaggetjes en zwarte rook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:31 schreef Fuszy het volgende:
Wat zijn die outposts eigenlijk waar jullie het over hebben? Ik zit echt pas in het begin van het spel, maar heb die volgens mij nog niet gezien? Staan ze aangegeven op de kaart?
Die radio towers staan er wel op.
Hangt van je build afquote:Op maandag 10 december 2012 16:17 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Die silenced MP5 is echt ziek goed, verder heb ik nog een silenced sniper, bow en nog een silenced assault riflequote:Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Gooi jezelf van een bergquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:54 schreef Convict het volgende:
Ik wilde zelfmoord plegen en op zn moeilijkste niveau had ik 3 granaten nodig om mezelf te dodenwat is deze
Iemand daar moet dit logisch gevonden hebben. ik wil graag zijn mening hierover horenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Spring 2 meter en je bent ook dood
in de buurt van wanden en land blijven. niet gelijk in het diepe dal duiken dan blijf je langer zwevenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:50 schreef -CRASH- het volgende:
De wingsuit is wel geinig...
Ik spring van een waterval open m'n wings...
scheer vlak over het water en net voordat ik de
oever kan bereiken maak ik een buiklanding in het water
Logisch...quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:52 schreef Convict het volgende:
[..]
in de buurt van wanden en land blijven. niet gelijk in het diepe dal duiken dan blijf je langer zweven
als je dicht bij de grond blijft daal je minder snel
Hetzelfdequote:Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef vosss het volgende:
Geen tijd meer gehad om te spelen.
Morgenochtend om 0700 heb ik 4 dagen weekend.
Denk dat ik dan toch wel op het 2de eiland moet kunnen geraken, op het eerste heb ik alles vrij gespeeld. Dat wil zeggen alle torens en outposts. Die kistjes boeien me geen zak, want ik heb toch geld zat, continu rond de 6K (grotere beurs kan ik nog niet maken).
Ben nu dus met het verhaal bezig en heb net Buck achter de rug gehad.
Wordt het tweede eiland afgezien van het verhaal toffer of is dat meer van hetzelfde met een berg outposts en torens die je moet/kan bevrijden?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef vosss het volgende:
Wordt het tweede eiland afgezien van het verhaal toffer of is dat meer van hetzelfde met een berg outposts en torens die je moet/kan bevrijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
In principe blijft alles bij hetzelfde, ja er komen moeilijkere vijanden, en ja je krijgt iets betere wapens, maar veel verandert er niet.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 01:10 schreef nattermann het volgende:
[..]Morgenochtend moet ik weer 6 dagen werken!
Ik eigenlijk nog maar 1x (eerste OD vrij), maar ik heb de eerste MD ook een OD ivm een of ander SHE gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ook nog 2x vroeg op
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 08:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nog maar 1x (eerste OD vrij), maar ik heb de eerste MD ook een OD ivm een of ander SHE gebeuren.
Dus ook nog 2x vroeg op
http://vgfaq.com/guides/far-cry-3-relics-locations-guide/quote:Op woensdag 12 december 2012 09:46 schreef invine het volgende:
[..]Wat?
Iemand een lijst wat je krijgt bij het zoeken en vinden van alle relics? Ik heb er 12 nu en heb een bull gekregen..
Crap, die spider relic heb ik nog niet, maar heb Vaas al wel vermoord....quote:Op woensdag 12 december 2012 10:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
http://vgfaq.com/guides/far-cry-3-relics-locations-guide/
Is dat zo moeilijk, Google?
quote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Crap, die spider relic heb ik nog niet,Hey sukkel, dat had wel ff in een spoiler gemogen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |